Přejít na obsah

josefino

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

885 zobrazení profilu

Oznámení josefino

  1. ok, díky, vyzkouším a dám vědět. Budu muset udělat nějak záslepky...
  2. Ještě mě napadlo, mohla by to případně dělat vadná škrtící klapka? Klapka se sice netváří, že by jí něco bylo, po čištění šla normálně ve vagu nastavit, ale říkal jsem si, že jestli to není klapou?
  3. na dvoulitru jsou taky tři vývody, překontroluju je. Jak zkontrolovat jestli nepřisává falešný vzduch, tedy kromě toho že to shlédnu okem? snímač otáček na klice a jeho funkčnost ve vagu nijak nezjistím jestli se nepletu, že? Mě jen zaráží, že opravdu někdy aktuální spotřeba je na cca 1,2-1,4 ale někdy skáče okolo 1,6-1,8 což je divné. auto mám spoustu let a celou dobu co jsem ho měl se spotřeba držela na 0,8-0,9...
  4. Tak se hlásím po nějaké době se svým problémem zvýšené spotřeby. Vyměněna lambda sonda před katem, váha vzduchu, čidlo teploty a naposledy i celý katalyzátor a bohužel, ale spotřeba stále vysoká - také i aktuální spotřeba vysoká někdy to skáče i 1,6-1,8 což je dvojnásobek než by měl být, což není normální... Už nevím, co by to mohlo dělat.... Někdo nějaká rada, prosíím?
  5. Hoši, při výměně, čím odmašťujete (cistite) plochy? Stačí technický benzín nebo něco speciálního?
  6. Protože jsem nechtel zakládat zbytečně nové téma? Protože jsem podobné vlákno v sekci dvoulitru nenašel? Tyto dva motory jsou si poměrně podobné tak jsem 0redpokladal, že mě snad admini za toto neukamenuji...
  7. No je možné, že se spotřeba oleje v poslední době zvýšila, takže myslís, že je to tím, že To těsnění nemusí doléhát, držet (nemusí být úplně dotazene) a tim přísava třeba na jeden válec více oleje? No, jak se otepli, tak mrknuh na to spodní Těsnění. Vrch si myslím, že je dobry...
  8. Hmm a já si říkal, že kdyz budou správně utazrne ostatní šrouby, tak by to nemuselo dělat neplechu. Tak to budu muset vytehnout a dát nový... Snad to bude tím, jináč nevím. Olej žere, ale to je h těchto motoru normální, že si trochu papne. Proč?
  9. Dík za odpověď. dvoulitr egr nemá, škrtící klapku jsem čistil před zimou při jednom, kdy jsem měnil těsnění u sání, tj. u škrtící klapky, vrchního dílu sání a spodního dílu sání a hlavy motoru (u parohů). U těch parohů jsem nemohl se mi stala nemilá věc, když jsem utahoval zpět šrouby u spodního sání (ty spodní šrouby, kde je třeba mít nadvakrát zlomenou ruku, aby se k tomu člověk dostal 🙂 tak při dotahování momentovým klíčem se mi sjela hlava šroubu (asi stářím) a šroub nešel ani utáhnout na požadovaný moment a ani povolit, tak jsem to nechal tak... Myslíš, že by to mohlo dělat ono, že např. přes jeden nedotažený šroub to tahá falešný vzduch?
  10. Zdravím, potřebuji poradit, sice mám 2.0 85kw, ale jedná se o problém aktuální spotřeby. Když nastartuji, tak mám aktuální spotřebu ihned po nastartování cca 2,5-3l, postupně klesá se zahřívajícím se motorem, ale zastaví se na cca 1,2l a pořád poskakuje (1,2-1,3-1,5), někdy ukazuje i 1,7l a pořád takto poskakuje nahoru a dolů. Vždy jsem měl spotřebu po zahřátí cca 0,8-0,9l v zimě cca 1,1l ale ted tady toto... Zvýšila se mi i celkově průměrná spotřeba. Nesetkal se s tím někdo, případně nevíte, čím by to mohlo být? dík za každou odpověď
  11. Zdravím pánové, ať nezakládám nové téma, tak to napíšu sem. Mám problém se zvýšením spotřeby... Od začátku: Na svém dvoultru jsem měl nepravidelné otáčky na volnoběh a někdy to šlo špatně do otáček, po postříkání startovacím sprejem jsem zjistil, že mi to přisává falešný vzduch u sání mezi vrchním a spodním dílem sání. Pustil jsem se tedy do výměny těsnění. Vyměnil jsem a raději všechny tj. těsnění u váhy vzduchu (kulaté gumové), těsnění u škrtící klapky, těsnění mezi horním a spodním dílem sání a pak těsnění pod spodním dílem sání a hlavou motoru. Zde se mi stala nemilá věc, když jsem utahoval zpět šrouby u spodního sání (ty spodní šrouby, kde je třeba mít nadvakrát zlomenou ruku, aby se k tomu člověk dostal :-) tak při dotahování momentovým klíčem se mi sjela hlava šroubu (asi stářím) a šroub nešel ani utáhnout na požadovaný moment a ani povolit, tak jsem to nechal tak... Nicméně po kompletním sestrojení jsem toto místo postříkal opět sprejem a bylo to beze změny, tak si říkám, že je to asi utažené dostatečně... Po sestrojení jsem nastavil klapu, nastartoval auto projel a vyhodilo mi to chybu váhy vzduchu. Na vagu jsem vymazal a už se od té doby tato chyba neukázala. Je třeba zmínit, že po výměně výše zmíněných těsnění a vzduchového filtru, ten jsem zapomněl zmínit ;-) auto "táhne" daleko lépe než předtím, je to opravdu změna. Jen co mě trápí, tak je zvýšená spotřeba paliva. Na palubním pc mám dlouhodobou spotřebu 6,8l (na tuto spotřebu najeto cca2500 km) nyní od výměny těsnění najeto cca 1600 km pc vynulováno a dlouhodobou spotřebu mi to ukazuje 10,3l. Reálně jsem nabral do plna a po ujetí a dobrání mě to vychází na nějakých 9,5l... Teď má otázka, mohlo se něco stát, že se mi tak rapidně zvedla spotřeba? Mohla odejít např. váha vzduchu? Nebo může mít na to vliv třeba nedotažený šroub u toho spodního těsnění? Díky za případnou oodpověď
  12. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, mám na octávce Alu kola Dezent (10 sezónu) a disky jsou již poměrně oprýskané. Uvažoval jsem nad domácí opravou - vybroušení a nástřik barvou ve spreji, něco jako ve videu v odkaze níže. Má otázka zní, vyplatí se to? Nejedná se mi o čas a práci, ale o to, jestli se to například neoprýská po jedné sezoně nebo nesesleze barva... Dík za odpověd (
  13. Dobrý den, nebudu zakládat nové téma a přidám se do zdejší diskuze. Na mé OI mám v poslední době problém. Při jízdě se ozývají z přední nápravy prapodivné zvuky. Za jízdy to hučí, když zatočím volantem doprava, tak to přestane. Myslím, že by to mohlo být asi ložisko, nejsem si ale jist, protože to dělá nepravidelně. Někdy to hučí celý den a někdy třeba jen při rozjezdu, pak to přestane a pak zase hučí např. pět minut a pak už po zbytek dne nic. Druhý problém je ten, když se rozjíždím a mám vytočené kola na plný rejd nebo když mám auto zaparkované a couvám a mám kola vytočené, tak něco lupe vpředu, ať už je to vytočené na levo nebo napravo... O víkendu se přidaly ještě jiné zvyku takové lehké drhnutí z pravé strany. Ať zatáčím volantem doprava či doleva, tak se nic nemění. Drhne to se zařazeným rychlostním stupněm, tak i na neutrál. Včera jsem měl přední kola dole, předpokládal jsem, že bude přiskřípnutý třmen nebo kamínek mezi destičkou a kotoučem, ale vše ok. Octavia I 1.6 75Kw najeto cca 280 000km. Auto mám od novoty. Na přední nápravě proběhly tyto výměny - Přední destičky a kotouče, tyč řízení, čepy řízení, tyče stabilizátoru - to vše při 220 000km. Ložiska jsou na autě ještě původní. Nenavedli by jste mě, co by to mohlo asi dělat? Ať vím, do čeho se vrhnout? Díky moc
  14. josefino

    Rozvody

    Pánové, v jakých intervalech by se měli měnit rozvody u tohoto motoru? Díky?
  15. josefino

    Predni pruziny

    Zdravím, měl bych dotaz. Při přezouvání pneu na letní před třemi týdny jsem zjistil že mám prasklou přední pravou pružinu. Zavezl jsem to tedy do servisu, kde obvykle jezdím. Odpoledne byl vůz hotový, ale zaráží mě věc, že mi byla vyměněna jen ta prasklá pružina, a levá zůstala stará. Neměly by se vyměnit obě? Servisák mi řekl, že to vůbec nevadí, že to ani za jízdy nepoznám... Mimo to byl prý na výměnu čep řízení. Celkově si za výměnu pružiny a čepu řekl 2500,- Nezdá se vám to moc? Octavia I 1.6Mpi r.v.2001 Díky za odpověď
×
×
  • Vytvořit nový...