Přejít na obsah

zdendaxv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení zdendaxv

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar, jestli na to mas procesor, tak jednoduse nainstaluj windows virtual pc s XPckama http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx. Pak si proforwardujes USB nainstalujes ovladace na kabel a rozjedes soft. Je to otestovane.
  2. Já to povolil jen z lehu pod auto...teda jestli to nemas snizene... jestli se chces podivat jen na lozisko tak povol na obrzaku referovany sroub 17ctku, samozrejme v opacnem smeru nez pri sundavani remene...kladku krasne oddelas a nic nebrani v kontrole loziska...akorad nevim jak to pujde povolit ve stizenych podminkach motoroveho prostoru..ja to mel cely hvizdly a povoloval jsem to ve sveraku poradnym hasakem...
  3. Zdar, jestli mas i klimu tak to vypada takto: Ano je to takzvany tlumic vibraci, tedy kladka odpruzena dobre tvrdou pruzinou viz obrazky na zacatku tohoto tema. tzn ze je kladka je samonapinaci dle síly pruziny. Kladku vyndat je jednoduche. Nejprve si sundej remen, podle obrazku nasad klic 17, nejlepe ocko na sroub a silou zaber po smeru sipky A. Kladka se vychyli smerem sipky B. Ty jdi na doraz a do ocka pohyblive casti a diry pevne cati tlumice vibraci vraz predem pripravenou kulatinu o sile 3 az 4mm a delce 80 mm(hrebik nebo podobne dlouhy sroub). Timto tlumic vybraci zaaretujes a lehce vyndas remen. Potom vlezes pod auto z druhe stany drzaku alternatoru(u vyfukovych svodu na stredu vozidla). Pouzijes golu orech 13ctku a spravne dlouhy nastavec nebo pruzny nastavec, aby ses dobre vymotal kolem tech svodu. Sroub nejde videt je az za malym pruchodem do drazaku altiku. Po vymotani sroubu je tlumic volny a staci ho jen vytahnot z aretacnich kolejnicek drzaku... Pak napis jestli to pomohlo... Cus
  4. Tak jsem to ve ctvtek hned vymenil a uz se zas spokojene jezdi...novy tlumic s oznacenim 030 145 299 F(puvodni 030 145 299 C) je jina jen v tom, ze ma plastovou kladku misto kovovou... Kara zas slape jak ma...
  5. zdendaxv

    MISS ALU

    Pěkné, jak se jmenují, To jsou 16ctky? Daji se 16ctky u nas zapsat do TP? Dik,
  6. Nazdar, Mam 1.4 16V 55kw 2001, Trasa 50km: normalni spotreba po okrskovych silnicich - 6.2l plynula, predpisova jizda duchodce po okrskovych silnicich - 5.6l spesna a dalnice 6.7l az 7l Pri kratkejch trasach se na PP radej nedivam...
  7. Je to remen od altiku. A co ty, zatim tam mas porad puvodni lozisko? Koukal jsi se na ne?
  8. jj presne, ted na to koukam v dílenské příručce viz priloha, remenice pumpy je 6.
  9. Jaj, je to remen od remenice klikovky prez tlumic(spon. kladka) pres altik ke kompresoru klimy. Akorad kladka tu je zelezna a lozisko nijak dobre mazatelne...
  10. No jetli mas stejnou motorizaci a klimu, tak se jedna o stejnej problem. V podsate ten tlumic vibraci remenu je automaticka sponavaci kladka, oficialne dle etky je to popsane jako tlumic vibraci. Presne lozisko se sprajclo, remen smykal po kladce, byl cely ze sikma, ale vydrzel a je jeste pouzitelny... Vodne cerpadlo je u vetsiny motoru ve fabce pohanen ozubenym remenem rozvodu, takze jsi nemoh varit. Jedine co by neslo tak dobijeni.
  11. Ktere rameno mas namysli? Jestli myslis to co ja, tak jsem dostal nejaky nekvalitni kousek valivych elementu...
  12. Včera jsem se vracel z Tŕebíče a při zastávce na benzině jsem zaznamenal, nejake klepani vrzani nejakeho loziska, uz to nekdy delavalo drive, ale vzdy to prestalo. Tak jsem to považoval za dobré. Ještě asi 40km od domova se ozvala rána a motor upne zmenil zvuk, skoro jak trabant...Zadřelo se ložisko v tlumici vibraci a dražkový řemen smýkal po kladce a vytvarel nepekny zvuk vcetne zahrivani kola i s remenem na obrovske teploty, a ten smrad, fuj. Jelikoz bylo neco po pulnoci, risknul jsem si s tim dojet domu, kazdych 5km jsem zastavoval a polival kladku Kolou(nic jineho jsem nemel), abych nevyhořel. Opravdu nepěkný zážitek s pocitem ze nedojedu se světlem a totalne vybitou baterkou. Jedná se o motor 1.4 16V 55Kw s klimou rok výroby 2001, má najeto poctivejch 81 000 km. Stalo se to také někomu? Nebo, při kolikati km se ložisko v kladce mění, nebo maže? Přikládám foto. tlumič vybrací remenu pěkne kouslé ložisko pěkně rozšvihlé ukotveni včetně šroubu
  13. Další odkazy: Výroba Škoda 1203 v roce 2006 : http://cz.youtube.com/watch?v=Ay2V-KtrSOk Historie Škoda 1203 : http://cz.youtube.com/watch?v=tgQaFL4cxYI&NR=1
  14. Zdar, ja bych zase chtel, aby mi nesjizdeli dolu, nevite jak se do na natlacit do jednotky? Dela mi to jen kdyz otviram dvere od spolujezdce... dik
×
×
  • Vytvořit nový...