Přejít na obsah

zdenek.kucera

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zdenek.kucera

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak hotovo - nakonec se to protáhlo, a jen samotná oprava trvala 2 týdny (resp. tak dlouho to měli v servise). Výsledek subjektivně hodnotím na cca 90%. U barvy (odstínu) jsem rozdíl nezaznamenal, ale na pár místech jsem našel takové mikro "nerovnosti", jakoby se chytlo pod lak smítko (zřejmě to v lakovně nemají 100% sterilní jako v továrně), asi by to šlo něčím přeleštit. Ale toho si člověk všimne po velmi důkladném zkoumání a musí k tomu být vhodné osvětlení, tak jsem to neřešil. Dveře (přední i zadní) jsou uchycené přesně, zavírání jako u nového auta. Vnitřní část spasovaná také bez chyb. Takže bych to vlastně vůbec nepoznal, co se týká zmíněných důležitých věcí. Na čem bych to poznal jsou některé vnější ozdobné lišty - na jednom místě (na horní části) nedoléhá, a na dvou místech (spodní část dveří a u blatníku) jsou větší mezery ve slícování, dejme tomu o cca 4mm. Ale to jsou drobnosti... Takže jsem ve výsledku spokojený. Ještě jednou díky za vaše příspěvky.
  2. Jj, díky všem; už vím na čem cca jsem a co to obnáší. V zásadě jste mě spíše uklidnili, že to proběhne v pohodě (pokud to někdo vyloženě nepodělá). Dělat mi to budou v autorizovaném servise KARIREAL a.s. v Třinci (za 14 dní), kam jezdím na běžné servisní prohlídky (nemám s nimi zkušenosti co se týká karosářských prací). Ještě jsem volal do Hellera (kde jsem auto kupoval), ale tam mi po tel. řekli, že čekací doba cca 3-4 měs. Tak pak dám vědět, jak to dopadlo.
  3. Díky všem za odpovědi a zkušenosti. Auto hnuté není - prostě hluboká (někde více, někde méně) rýha přes celý bok, do cesty mi vjel traktor s nosičem balíků sena, trochu se mi to podařilo strhnout, ale "škrtl" jsem o něj. Z reakcí jsem tedy pochopil, jak to asi proběhne, a že to v podstatě bude taková sázka do loterie, jak to dopadne (co pošlou za díl, jak šikovní budou lakýrníci a mechanici). Barvu mám tu hnědou (magnetic?) metalízu, nevím, do jaké míry je to lepší / horší / stejné než jiné metalízy. Ale co mám na výběr - buď nové dveře (+ blatník / nárazník), nebo jen "vyklepat" a přelakovat? ad "vyklepat" a přelakovat: Ten servisák mi říkal, že to je dvojitý plech, že to vyklepat nejde, a abych tam měl 1-1,5cm tmelu, že to nedoporučuje. A stejně by to museli přelakovat. Výhoda by byla, že by nemuseli usazovat dveře (aspon teda doufám, že je nesundávají, když to lakují) ad nové dveře: tak budou to nové díly, ale potenciální problém s usazením. Ještě jsem se chtěl zeptat na to lakování (nových) dveří - dočetl jsem se, že už se nepoužívá barva stejného složení jako při výrobě, ale nějaká akrylátová, a že tam asi bude o něco silnější vrstva (proto ten rozdíl v odstínu, "hloubce", co odborník pozná, jak jste tady uváděli). No a dotaz - to se taky "vypaluje" ta barva? Bude taky tak odolná (tvrdá) + trvanlivá jako z výroby? Asi to moc řeším; samozřejmě vím, že jsou horší věci, že to mohlo dopadnout hůř, a že můžu být rád, že auto není hnuté, atd. Ale štve mě to (slušně řečeno), za auto jsem dal docela dost peněz, mám ho od novoty, starám se o něj, nechci ho ani za pár let prodávat... Každopádně chlapi díky za ty reakce.
  4. Ahoj, dnes jsem měl lehkou dopr. nehodu s tím výsledkem, že mám cca 1-1,5cm hlubokou rýhu od předního nárazníku / blatníku, přes přední dveře až po zadní dveře. Byl jsem v autorizovaném servise, a tam mi řekli, že je to mj. na výměnu předních a zadních dveří. A v této souvislosti měl bych dotazy (jsem laik, autům nerozumím): 1) když objednají nové dveře, to jim přijde v jakém stavu? Jen plech, v základové barvě? Nebo už přímo nalakované z továrny? 2) a předpokládám, že to bude jen ten plech (nebo komplet, včetně té „vnitřní strany“ dveří?). Pokud jen ten plech, ty stávající se budou muset „odstrojit“ a pak to zase dát na ty nové dveře. Bývá to v pohodě - tj. aby to bylo vše pevně uchycené, aby to nedělalo pazvuky, apod.? 3) jsou v těch autorizovaných servisech schopní to udělat tak, aby to nebylo vůbec poznat, tj. jako z fabriky? Kdysi před cca 10 lety jsem se bavil s někým ze servisu ohledně výměny 5 dveří, a ten mě od toho zrazoval, že to už neusadí tak jako ve fabrice. Mám z toho trochu obavy. Nehodu jsem nezavinil, auto mám soukromé (nefiremní) a fakt bych byl rád, aby to nešlo poznat. Díky předem za vysvětlení (a doufám, že i za uklidnění).
  5. Díky za názory; tu výměnu zadních jsem chvíli vážně zvažoval, ale nakonec po konzultaci s jiným autorizovaným servisem (když mi řekli přesně jak to probíhá) odmítl - v obecné rovině věřím z hlediska kvality mnohem více výrobci, než servisům. Dveře prý přijdou v "surovém" stavu, musely by se prý nějak zbrousit, ošetřit proti korozi, nalakovat, odstrojit původní, osadit nové, vyměnit, atd. - což si myslím, že na novém autě je fakt škoda, a předpokládám, že by to asi nedopadlo dobře... Takže jsem si nakonec "vydupal", že mi do servisní knížky výslovně napsali, že nýty dali oni, pak mi dali jako satisfakci 3.000,-Kč, což bude příp. sloužit na nové dveře, pokud by to někdy začalo rezivět. Takže příště zkusím jiný servis a snad budu mít větší štěstí.
  6. V rámci první pravidelné servisní prohlídky vozidla O2 (rok staré auto) došlo ze strany jednoho nejmenovaného autorizovaného servisu společnosti ŠKODA AUTO a.s., k nedovolenému a neoprávněnému zásahu do karoserie mého vozidla, když do víka zavazadlového prostoru (5. dveří) byla připevněna podložka pro registrační značku dvěma vruty, a to mimo určené místo, čímž došlo k poškození oboustranně pozinkovaného plechu karoserie (viz fotky). Na základě mého bezprostředního požadavku o zjednání nápravy autorizovaný servis na porušená místa zavedl nýtovací matice (viz fotky); odmítli mi udělat záznam v servisní knize, pořád tvrdí, že to tak dělají běžně a že to nikdy nerezivělo. Z principu jsem si řekl, že to tak nenechám a začal jsem to řešit přes ŠKODA AUTO a.s.; cit. z odpovědi "dle předběžného vyjádření vedení firmy (...), nebyly Vámi uváděné otvory v opravně (...) provedeny. Jak je patrné i z Vaši fotodokumentace, nebyly otvory k přichycení SPZ ani využity. (...) bude nutné objektivně posoudit, kdo uvedené otvory pro SPZ skutečně prováděl." Servis to normálně zapřel, takže to jen tak na okraj . Nicméně výsledek je ten, že mi byla nabídnuta výměna celých 5. dveří. 1) setkali jste se s tím někdo? dělá se to tak? 2) jaká je pravděpodobnost, že to bude rezivět, pokud se to nechá tak? 3) je lepší to nechat tak nebo nechat vyměnit ty 5. dveře? ať si tím nenadělám víc škody než užitku... Už jsem fakt znechucený. Člověk koupí nový auto, pak to dá do autorizovaného servisu (vybraného btw. na základě referencí) a udělají mu tohle. Díky za pomoc a názory.
×
×
  • Vytvořit nový...