Přejít na obsah

PES

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení PES

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. PES

    Mně nezbývá než hluboce smeknout klobouk před Vašovým uměním a znalostma. Dnes jsem u něj byl na nějakou opravu - vyřešeno perfektně během chvilky. Díky moc!

  2. Já teda nevím, ale na Valentýna a ten název té pohádky... Aby se neurazila
  3. PES

    Ceny v servisu

    zkusim se vratit k puvodnimu tematu. V nejmenovanem autorizovanem servisu v Olomouci (kde vas nechaji stat po dobu opravy u auta a nevadi jim to, naopak se vas pri prejimce auta zeptaji, jestli si u toho chcete primo pockat): Auto: Octa Combi, Tdi, 81kW, r.v.2004. Vymena oleje, prace - 220 Kc. Olej Helix diesel ultra 5w-30 - 2013 Kc. Filtr za 250 Kc. Ceny bez DPH, delano minuly tyden. Brzdova kapalina - 214 Kc. Vymena brzdovky, prace - 210 kc. Delano pred rokem. Rozvody: sada - 6620 Kc, vodni cerpadlo - 1900 Kc. Vymena rozvodu, prace - cca 1700 Kc. Delane v srpnu 2008. Na fakture mam napsano neco jako 5% sleva, tezko rict za co jsem si ji zaslouzil :-) Ceny jsou BEZ DPH, tak si to dopocitejte :-) Za sebe rikam, ze radsi autorizovanej servis, pokud mate s nejakym dobrou zkusenost. Ja k temhle jezdim uz roky a vzdycky mi vysli vstric.
  4. PES

    Přední ložiska

    Včera jsem to absolvoval v servisu, měnil jsem obě přední ložiska. To co tady popisujete je pravda. Můj závěr (z toho co jsem viděl, stál jsem si u toho) - šikovnej chlap co se v autech vyzná a ví co je co, dokáže dostat tu těhlici s ložiskem. Pokud teda má ten stahovák na tu centrální matici anebo ví jak ji odtáhnout bez stahováku. Ten zbytek bych v domácích podmínkách neviděl tak růžově, ale jestli na to znáte nějaký triky, tak budiž. Já osobně bych si na to netroufl a radši jsem to svěřil servisu (za 5700 celkem). Jinak výměna jednoho ložiska mu trvala tak hodinu, možná hodinu a půl, dýl určitě ne. Jestli můžu položit dotaz - v kolika km jste měnili ložisko? Mám na O1 najeto cca 100 000 km (MR 2004), tak mi to přišlo že je to brzo. Ale přes ten řev už nebyl slyšet ani motor. Ani dieselovej motor :-).
  5. Já si myslím, že tedy určitě vypadne. Kdyby tam byl přidělanej na pevno, tak tu přihrádku asi neotevřeš, leda by byl držák přidělanej na tom víku schránky, což by při otevření asi vyhazovalo tu láhev. Ale jako nápad na cesty to není špatné, hodíš ho tam jen když potřebuješ a jinak může být v té přihrádce. přesně jak píšeš, není to tam napevno, dá se to kdykoliv schovat nebo naopak. Možná by to šlo napevno nějak přilepit k víku schránky, ale já osobně bych to nechtěl - spolujezdci by to třeba mohlo vadit. Takhle si to může posunout kam potřebuje,případně úplně schovat.
  6. kdyz se tady resi ty drzaky na piti, tak ja mam neco takoveho... Je to sice mekky plast, takze uz kdyz je tam plna litrovka, tak to pruzi a houpe se to, ale da se. Zatim je to to nejlepsi, na co jsem narazil
  7. taky mam potahy od MAD, akorat me trochu zklamal potah zadni loketni operky - kdyz ji nasadim, nemuzu tu loketku uz otevirat. Mate nekdo vymysleny nejaky trik, jak to obejit?
  8. Oni mají i obchodní zastoupení různě po republice, já byl přímo na pobočce v Olomouci (už ji zrušili nebo přesunuli), vybral jsem si tam a naprosto v pohodě, potahy byly do dvou týdnů hotové.
  9. Nemate nekdo navod co vsechno se da vysledovat z climatroniku na Octe I ? Pokud mozno cesky,srozumitelne česky nemám, ale anglicky snad tohle: 2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual 3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE 4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir 5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper 6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace 7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard 8 display CHECKS # 9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve 10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve 11 actual digital value answering potentiometer A/C flap 12 debit digital value A/C flap 13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap 14 debit digital value Fuss/Def. Flap 15 actual digital value answering potentiometer ram air flap 16 debit digital value ram air flap 17 driving speed (km/h) 16 18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt) 20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt) 21 amount of of low-voltage events (not volatile) 22 switching status of the high pressure feeler 23 number of high pressure events (volatile) 24 number of high pressure events (not volatile) 25 A/D value kickdown switch 26 A/D value hot light 27 engine speed 28 compressor number of revolutions 29 coding 30 software-Version 31 software index of 32 potentiometer error counters temperature flap of 33 potentiometer error counters A/C flap of 34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of 35 potentiometer error counters ram air flap 36 temperature flap impact coldly 37 temperature flap impact warmly 38 A/C flap impact closed 39 A/C flap impact openly 40 Fuss/Def. Impact Def folds. 41 Fuss/Def. Impact foot 42 ram air flap impact on 43 ram air flap impact folds to 44 operating cycle counters 45 interior temperature counted (Nine) dig 46 outside temperature filtered °C 47 outside temperature not filtered °C 48 ECOR of 49 error counters Tachosignal 50 service life in min 51 engine temperature °C 52 compressor power-off conditions (appendix) 53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve 54 rule code digit 55 outside temperature °C of 56 interior feelers virtually °C of 57 interior feelers console °C 58 temperature wasserkasten °C 59 temperature bumper °C of 60 blowing out feelers floor space °C of 61 blowing out feelers Mannanstroemer °C 62 sun intensity W/m2 3 63 sun intensity filtered W/m2 64 delta exhaust rise 65 delta A/C flap shift 66 time constant 1.8 seconds of 67 cold weather starting correction 68 max. correcting variable for i or sectionsection section of 69 actual value blowing out feeler foot (cnts) 70 desired value blowing out feeler foot (cnts) 71 deviation (Epsilon) 72 proportion (+heizen - cool)
  10. teď jsem měnil poprvé po koupi ojetiny (najel jsem 15 tis. km a bylo to koupené právě po roční prohlídce) - a byl pěkně černý. Taky co říkali chlapi v servisu tak ty pravidelné intervaly po 15 tkm jsou rozumné. Když jsme ale u toho - jaký je třeba rozdíl v ceně oleje na 15 tkm a 50 tkm? To přece musí mít úplně jiný vlastnosti a viskozitu (teda, musí být nějaký trvanlivější, ne?) Mně tam teď nalili Shell Diesel Ultra tuším 5W-30. Na zimu mi přijde dobrý a při mým ročním nájezdu tam na léto zase přijde nalít něco novýho....
  11. Jenom poznamka - neprijde vam to hovadsky, ze za pul hodiny prace (jak tady pisi mnozi z vas) si znackovy servis uctuje "v akci" petikilo a normalne 1-1,5 tisice? Ja jsem teda byl dlouho priznivcem toho ze origo namontovany by melo byt lepsi nez neorigo... Ale rele denniho sviceni si z vyse uvedenyho duvodu radsi namontuju sam.
  12. PES

    Celni sklo

    auto jsem pojistil v březnu a byla tam tečka a slečna si jí nevšimla. Teď jsem dostal kamínkem a prasklo mi sklo úplně na druhým konci než byla tečka. Nahlásil jsem to pojišťovně, pojišťovna mi sehnala firmu, která to spraví. Firma mi zavolala a domluvila se na termínu. Dovezl jsem, vyměnili mi to... Od nahlášení do vyměnění skla uběhly 4 dny, z toho 2 dny byl víkend. Neplatil jsem nic, firma si to vyřeší s pojišťovnou sama. Mám to jako připojištění k havárku. Za pětikilo.
  13. PES

    Sedačky

    Problém není v tom že ušijou. Problém je v tom že nevím jestli mám normální sedačky nebo nějakej atyp... :-(
  14. PES

    Sedačky

    Jsem novým majitelem Oktávky 1 (model 2004) a řeším takovou prozaickou věc - autopotahy na sedačky. Mám ale problém - chtěl bych si je nechat ušít na míru, ale vlastně nevím jaká mám sedadla. Na štítku je napsán kod Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu. Jsou to standardní sedadla nebo je to něco jiného než standard? Jaký je případně rozdíl v sedadlech? Fotky by potěšily :-) Prosím, poraďte. Děkuji ...
×
×
  • Vytvořit nový...