Přejít na obsah

kimrider

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kimrider

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Kde jsi přišel na to, že RS to má jiné ?
  2. no čidlo teploty je měněno spolu s termostatem, ale mohu tam jít zkusit dát to staré... Jdu ho tam dát.
  3. Zdravím, asi poslední dva týdny mám problém s fabčou. Jakmile ráno přijdu k autu a nastartuju tak to chytne hnedky, ale pak se to celé jako zatřepe - nepravidelný chod. Jednou mi to dokonce samo chcíplo, ale jakmile se to nastartuje ihned znovu tak je po problému. Před těmi dvěma týdny jsem měnil termostat (byl pořád otevřený) spolu se svíčkami. Nejdříve jsem si myslel, že to dělají nové svíčky, tak jsem tam vrátil opět ty staré se kterými to předtím nedělalo a dělá to pořád. Problém je v tom, že když to budu startovat třebas za 2hodiny tak se problém neobjeví. Objeví se pouze když jedu ráno dopráce a pak až z práce. Dnes jsem vypozoroval, že problém se objeví a chvilku se opakuje když se zmáčkne brzdový pedál. Jakmile šlápnu na brzdu tak se to zakoktá. Vag připojen a bez výsledků. Nesetkal jste se s tímto problémem někdo ? Díky
  4. Zdravím, mám takový problém s motorem AQW. Readiness byl v pořádku nastaven a včera když jsem se chtěl rozject když auto bylo studené tak to vůbec netáhlo. A 2x to chcíplo. Nikdy se mi toto ještě nestalo. Tak jsem to připojil na VAG a poslední bit (katalyzátor) v readiness kódu byl nastaven na jedničku. Čili jsem provedl znovu komplet základní nastavení readiness kódu a opět je to vše v pořádku. Jednička tam skočí tehdy když je problém s emisemi že ? Ale že by se to auto potom ani nerozjelo ? Díky
  5. Nedal by jsi odkaz kde jsi budíček koupil ? A kam ho připojuješ na sání před ventily ?
  6. Zdravím, neporadil by mi někdo co může být v prde.. když jsem jel jednoho krásného dne do práce necelých 100km tak mi z ničeho nic se upálil ventil. Tak jsem do práce dojel na 3 válce ale z té práce jsem domů jel taky na 3 válce. Doma se schodila hlava a byl vidět ten upálený výfukový ventil co taky dodat když měl nalítáno 340 000 km. Proběhla výměna všech výfukových ventilů(se zabroušením), všech gufer kolem ventilů, těsnění pod hlavou, a ještě těsnění z boku motoru kde vedou vodítka k vahadlům. Poté se motor nastartoval, chytil napoprvé. Ale když sjem jel druhý den do práce tak mi to na křižovatce z ničeho nic při podřazování chcíplo a nešlo to natočit, museljsem to natočit až s plným plynem a to chytlo a od té doby se to začalo houpat. Ono to drží když se to natočí zastudena, ale jakmile se to plynem rozhoupe tak to opět chcípá, padají kriticky otáčky i pod 500... Neporadil by někdo kde hledat chybu ?? Myslím jestli není problém s labdou nebo škrtící klapkou. Díky za rady
×
×
  • Vytvořit nový...