Přejít na obsah

Chosé_

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Chosé_

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pokud jsi z okolí Vyškova, můžu se ti na to podívat. Jsem autotronik.
  2. Ti nikdo nevi jestli z 1.6 55kw pasuje na 1.8t?
  3. Díky za odpověď. Jasně, vím, že má 1.6 kratší převodovku, ale to mě teď netrápí. Spíš jestli pasuje a třeba snese těch 150hp.
  4. Poradí mi někdo prosím, jestli mi padne převodovka z octávky 1.6 55kw na 1.8t agu? Případně jaké jiné převodovky tam ještě pasují. Díky
  5. chapu chapu zase nejsem uplnej ignorant, co se tyce autoelektriky Tou zarovkou to zkusim... ono to bude nekde primo spojeny na kostru si myslim. Sice tam bylo jen 15A, ale to bylo uz omezeny tema vodicama atp.. snad budu mit cas na to mrknout dneska... Diky za radu
  6. Takže to není nějaký známý problém... no to bude asi docela poděl toto. Ať přemýšlím jak chci, nenapadá mě, co bych mohl špatně zapojit (asi nic, to by neměla být příčina velkého odběru). Něco prošroubovaného zní rozumě. Před čase se mi podařila taky pěkná perla. Prošrouboval jsem svazek pod volantem u Astry H... a pak jsem se mohl divit proč to nestartuje Já si spíš udělám zásobu pojistek z bourané octávky na dvoře a zkoušíám povypojovat všechny zařízení, co k pojistce vedou. Pokud ani to nepomůže, napomůžou schémata. Podle schémat je ta pojistka napojená na 15tku, tak zkusím vypnut klíček a znovu dát pojistku. Snad aspoň to bude vpořádku. Takováto věc bývá vždycky jen nějaká blbost, ale přijít na to je někdy na pěkně strávený den ve schématech
  7. Zdravám, setkal se někdo s problémem u octávie s přepalující se pojistkou F5 7,5A? Jen ji tam strčím, okamžitě se spálí. Multimetrem jsem naměřil 15A, a už začaly smrdět kabely od multimetru. Není to nějaký známý problém? Je to pojistka od klimatronicu, tempomatu, zrcátka, výhřev sedaček, střecha a nějaký multifunkční ovladač. Na autě jsem dělal generálku motoru a před ní klimatronic fungoval. Jen se ptám, kdyby náhodou někdo věděl, jinak bych to všechno prolezl a prozkoumal
  8. Čus lidi, potřeboval bych poradit s jednou ošemetnou věcí. Koupil jsem octávku 1.8T s nefunkčním motorem. Když jsem doma mrknul na motor, hlava má kód AEB (audi A4 např) a blok klasika AGU. Když jsem se díval do esi tronicu, rozvodovej řemen na AGU má 150 zubů a na AEB 153 zubů. Na motoru byl nasazený řemen 150 zubů. (vím, že motor s tím fungoval). Nemohl by mi prosím někdo objasnit v čem jsou ty rozvody jiné u těchto motorů? Nevíte třeba kolik zubů má kolo vačky na AGU a na AEB? Chci se přesvědčit, že to co tam dám, tak tam bude dané správně aby se mi to hned nepotkalo... díky moc za rady muži!
  9. Zdravim, kamoš mi nabízí ochcávku 1.6MPi 55kw z roku 1997 za 50tis. Za tu cenu jsem si říkal, že by asi nebylo špatny do toho jit a to i z toho duvodu, že u axi dam za pojisteni bez bonusu 4600,-kč. Potom bych teda chtěl určitě nějak zvýšit výkon. Díval jsem se na stránky cimbu a nechal bych namontovat chip. Chtěl bych samozdřejmě i tu vačku ale zda se mi to byt dost lovů. Nešla by ta původní jen naostrit? Ještě jedna věc kterou bych chtěl udělat tak je výměna palubovky za tu novější i s tapecem dvěří. Je tu něco co na co byste mohli přispět vlastní zkušeností? Škodovku budu mit poprve, takze nic moc o ni nevim, spis o francouzech... dikec :-)
×
×
  • Vytvořit nový...