Jump to content

Herman

Uživatel
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Herman

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

284 profile views
  1. Tak už je to opraveny - a bylo to jak jste říkali, měl jsem to skočený o zub. Včera jsem to složil a je to ok. Mockrát děkuji:-) Stromeček, jsem nechal původní, docela to přežil. šroub jsem dal samozřejmě nový :-). Bohužel jsem neudělal foto :-(
  2. Tak je to tak jak řekl "rayx" . Hodnota je úplně mimo. Takže přístí týden to rozeberu a znovu složim. Milionkrát díky rayxovi
  3. Bohužel to možné je :-( Odpoledne to naměřím a pak to sem vložím. To co řikáš by logiku mělo.......je to tam naprd udělaný - nechápu proč ten spodek neudělali jinak :-( Ach jo, nechce se mi to zase sundavat :-( Děkuju p.s, Ventil vypadá ok, ten jsem kontroloval.
  4. Odpoledne to naměřím.......na co by to ukazovalo? Vačka s nastavovačem? :-(
  5. Zdravím kolegové, tak jsem nainstaloval opraveny motor do auta(1,8 TSI CDAA). Jak již někteří pozorní čtenáři vědí, tak jsem při skládání narazil na spousta problémů (červený silikon, uložení olejového čerpadla, ztržený závity apod.) Na motoru jsem měnil písty z důvodu vysoké spotřeby oleje. Všechny díly co jsem měnil, jsem se vždy snažil dávat originály. A teď k mému problému: Motor jsem namontoval do auta a po několika otočeních krásně naskočil a běžel jako hodinky. Pak jsem se jel projet a když jsem motor vypnul a následně nastartoval, tak motor poměrně dlouho točil. Tak jsem tušil, že bude nějaký problém a tak jsem načetl paměť závad. V motoru je uložena jediná závada a to : Řada válců 1, snímač polohy vačkového hřídele(G40)\snímač otáček motoru (G 28) nesprávný poměr, závada P0016. Tak jsem si řekl, že bude asi problém někde v rozvodech. Tak jsem tedy shodil spodní a horní kryt rozvodů a zkontroloval jsem jejich nastavení, a zjistil jsem, že je v pořádku - dokonce se mi podařilo i po několika otočení postavit značky na řetězu na značky na kolech, tedy tak jak se to dělá, když se dává nový řetěz. Takže špatné nastavení rozvodů nebo přeskočený řetěz vylučuju. Podotýkam, že řetěz,napínák, vodicí kladky jsou nové vše originál škoda. Dále jsem proměřil veškerou el.instalaci týkající se výše uvedených snímačů - pracuji s Elsou a i se orientuji v el. schématech. Oba dva snímače jsou dány nové originál škoda. V zoufalství jsem i demontoval ložiškovou stěnu vaček se které jsem vydloubnul sítko před olejovým ventilem. Bohužel nic z toho nepomohlo. Chyby jde vymazat, takže pokud ji smažu, tak motor naskočí hned avšak behěm okamžiku se chyba uloží znova a další start již motor dlouho točí než chytne......Auto jede parádně, má výkon, motor běží bez nějakých neobvyklých zvukových projevů. Ventil, který ovládá časování vačky vypadá vizuálně v pořadku - měl jsem ho venku. Jediné co se mi nezdá,tak na ventilu N 205, který ovládá olejový ventil, tak jsem na něm naměřil jen cca 10,5 Voltu - očekával bych tam 12 a výše. Ještě mě napadlo, že by z nějakého důvodu nefungovalo proměnlivé časování na sací vačce, ale to jsem zatím nerozebíral a ani nevím jestli to jde.....i když šroubky na ni jsou. Děkuji za rady, jak se výše uvedené závady zbavit. p.s. Snad se ozve "rayx" a poradí :-)
  6. Tak nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem ta kovová pouzdra co mi přišli zkrátil na požadovanou délku a je to OK. Jsem přesvedčen, že je asi chyba v Etce. Děkuji Rayx za konzultaci :-)
  7. Měřil jsem to, a můj váleček by měl mít rozměr 8 mm výška a 11 mm průměr. Dle rozměru jsem to chtěl najít v etce, ale co by mi rozměrově odpovídalo jsem nenašel (VW,Audi,Skoda). Asi to dopadne tak, že zkrátím ten kovový váleček co jsem objednal na požadovanou délku (8mm), protože průmerově to sedí (11 mm). I když bych to radši udělal tak jak to má být....ale pokud nebude jiná možnost :-( Ten domorodec by měl mít servis někde na Plzeňsku a živí se tím - více k tomu nevím a ani radši vědět nechci!!!!
  8. Jen pro zajímavost ukázka práce "domorodce" na mém motoru. V tomto duchu byl "opravován" můj motor...
  9. Jojo zkoušel jsem to měřit a i namontovat a samozřejmě čerpadlo nedosedne na doraz - je tam mezera. Nejhorší je právě to, že se v tom někdo vrtal (a bylo to prase), takže nevím co tam bylo původně. Jinak čerpadlo má číslo 06H 115 105 (bez písmena) viz foto - a to že je bez písmena se mi tak moc nezdá......
  10. Kdepak kod motoru je CDA (viz foto). Samozrejme vím, že je rozdíl středícich objímkách mezi BZB a CDA, přičemž ta moje černá má průměr 11 mm a výšku 8 mm a ta pro BZB má rozměry 8,2 x 6,5, takže tu bych taky vzhledem k jinému průmeru stejně nemohl použít. A co jsem koukal na net, tak pro BZB je kovová a jakoby rozřízlá, kdežto ta moje je černá a plastová nerozřízlá. Jinak děkuji Rayx za ochotu řešit problém :-)
  11. Ahoj kolegové, tak zase řeším dalším problém se kterým bych potřeboval poradit. Jelikož davam dohromady motor, ve kterém se vrtal "domorodec", tak stále nacházím nové a nové pasti (npař. tuna červeného silikonu, stržené závity apod.) Ted po demontáži olejového čerpadla jsem zjistil, že tam chybí jeden středící kroužek (přepokládám, že tam mají byt dva) a tak jsem dle ETKY objednal nové středící kroužky (objímka licovaná N 908 208 01) avšak ty co mi přišli,tak jsou jednak kovové (ten jeden původní co mám je plastový), ale hlavně jsou o několik mm vyšší, takže tam nejde čerpadlo samozřejmě namontovat - viz foto. Nevíte tedy kde bych sehnal ty středící kroužky co tam mají být? Nebo kde je problém? Děkuji
  12. Zdravim kolegové, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nekdo nevíte ,kde by se měl nacházet druhý zpětný ventil v hlavě válců (vycházím z infomrace z etky, kde je napsáno, že jsou dva kusy zpětných ventilů), protože v hlavě vidím pouze jeden - viz foto (vlevo nahoře), a pozice č. 5 v etce. Dekuji za info
  13. Tak ted jsem zjistil, že mám doma dvě verse Elsy a to verze 3,70 (ve stolním PC) kde o výměně vyvažovacíh hřídelí po demontáži nic nepíšou a pak mám verzi 4.10,( v notebooku) kde píšou, že se mají vyvažovací hřídele po demontáži vyměnit.....tak ted nevím co je správně :-(
  14. Tak jsem se konečně už dostal na výměnu pístů. Motor mám vyndanej, rozebranej a nakonec jsem se rozhodl, že půjdu variantou pístů 06H 107 065 BK od firmy KolbenSchmidt. Jenže jsem narazil na problém...když jsem pročítal odkaz http://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html , tak jsem narazil na to, že se může poškodit (rozpéct) sítko na vyvažovacích hřídelích a tak jsem chtěl tyto hřídele zkontrolovat, jenže v ELSE píšou, že se hřídele mají po demontáži vyměnit a to se mi vhledem k ceně cca 6000,- Kč moc nechce. Tak ted nevím jestli se mam na to vykašlat a hrídele nekontrolovat, nebo je vyndat a vrátit zpět (pokud budou ok) a nebo je po demontáži vyměnit....zatim jsem je nevyndaval :-( Děkuji za každou radu.
×
×
  • Create New...