Jump to content

Herman

Uživatel
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Herman

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. Herman

    čerpadlo oleje - středící objímka

    Měřil jsem to, a můj váleček by měl mít rozměr 8 mm výška a 11 mm průměr. Dle rozměru jsem to chtěl najít v etce, ale co by mi rozměrově odpovídalo jsem nenašel (VW,Audi,Skoda). Asi to dopadne tak, že zkrátím ten kovový váleček co jsem objednal na požadovanou délku (8mm), protože průmerově to sedí (11 mm). I když bych to radši udělal tak jak to má být....ale pokud nebude jiná možnost :-( Ten domorodec by měl mít servis někde na Plzeňsku a živí se tím - více k tomu nevím a ani radši vědět nechci!!!!
  2. Herman

    čerpadlo oleje - středící objímka

    Jen pro zajímavost ukázka práce "domorodce" na mém motoru. V tomto duchu byl "opravován" můj motor...
  3. Herman

    čerpadlo oleje - středící objímka

    Jojo zkoušel jsem to měřit a i namontovat a samozřejmě čerpadlo nedosedne na doraz - je tam mezera. Nejhorší je právě to, že se v tom někdo vrtal (a bylo to prase), takže nevím co tam bylo původně. Jinak čerpadlo má číslo 06H 115 105 (bez písmena) viz foto - a to že je bez písmena se mi tak moc nezdá......
  4. Herman

    čerpadlo oleje - středící objímka

    Kdepak kod motoru je CDA (viz foto). Samozrejme vím, že je rozdíl středícich objímkách mezi BZB a CDA, přičemž ta moje černá má průměr 11 mm a výšku 8 mm a ta pro BZB má rozměry 8,2 x 6,5, takže tu bych taky vzhledem k jinému průmeru stejně nemohl použít. A co jsem koukal na net, tak pro BZB je kovová a jakoby rozřízlá, kdežto ta moje je černá a plastová nerozřízlá. Jinak děkuji Rayx za ochotu řešit problém :-)
  5. Ahoj kolegové, tak zase řeším dalším problém se kterým bych potřeboval poradit. Jelikož davam dohromady motor, ve kterém se vrtal "domorodec", tak stále nacházím nové a nové pasti (npař. tuna červeného silikonu, stržené závity apod.) Ted po demontáži olejového čerpadla jsem zjistil, že tam chybí jeden středící kroužek (přepokládám, že tam mají byt dva) a tak jsem dle ETKY objednal nové středící kroužky (objímka licovaná N 908 208 01) avšak ty co mi přišli,tak jsou jednak kovové (ten jeden původní co mám je plastový), ale hlavně jsou o několik mm vyšší, takže tam nejde čerpadlo samozřejmě namontovat - viz foto. Nevíte tedy kde bych sehnal ty středící kroužky co tam mají být? Nebo kde je problém? Děkuji
  6. Herman

    Hlava válců - zpětný ventil

    Dekuji za odpoveď
  7. Zdravim kolegové, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nekdo nevíte ,kde by se měl nacházet druhý zpětný ventil v hlavě válců (vycházím z infomrace z etky, kde je napsáno, že jsou dva kusy zpětných ventilů), protože v hlavě vidím pouze jeden - viz foto (vlevo nahoře), a pozice č. 5 v etce. Dekuji za info
  8. Herman

    Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    Tak ted jsem zjistil, že mám doma dvě verse Elsy a to verze 3,70 (ve stolním PC) kde o výměně vyvažovacíh hřídelí po demontáži nic nepíšou a pak mám verzi 4.10,( v notebooku) kde píšou, že se mají vyvažovací hřídele po demontáži vyměnit.....tak ted nevím co je správně :-(
  9. Herman

    Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    Tak jsem se konečně už dostal na výměnu pístů. Motor mám vyndanej, rozebranej a nakonec jsem se rozhodl, že půjdu variantou pístů 06H 107 065 BK od firmy KolbenSchmidt. Jenže jsem narazil na problém...když jsem pročítal odkaz http://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html , tak jsem narazil na to, že se může poškodit (rozpéct) sítko na vyvažovacích hřídelích a tak jsem chtěl tyto hřídele zkontrolovat, jenže v ELSE píšou, že se hřídele mají po demontáži vyměnit a to se mi vhledem k ceně cca 6000,- Kč moc nechce. Tak ted nevím jestli se mam na to vykašlat a hrídele nekontrolovat, nebo je vyndat a vrátit zpět (pokud budou ok) a nebo je po demontáži vyměnit....zatim jsem je nevyndaval :-( Děkuji za každou radu.
  10. Herman

    Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    Citace upravena, dekuji za upozornění. Ted už se jen rozhodnout pro jednu z možností opravy......
  11. Herman

    Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    Ahoj, moc moc děkuji za jasnou a vyčerpávající odpověď - takhle nejak jsem si oppoved představoval, tedy jasne a konkretne. Jen by me tedy jeste zajimalo, jestl tady nekdo na foru ma v CDAA písty z BZB a zdali je pak vse v pořádku (myslím tím spotřebu oleje po najetí x tisíc kilometrů) a taky jestli to jenom nekdo překroužkoval pomocí 2C5382 od Hastings a jak to z dlouhodbého hlediska funguje. Ještě jednou moc děkuji Rayx
  12. Herman

    Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    Zdravim, jako všichni s motorem 1,8 TSI mám problémy se spotřebou oleje. Tedy mám v hajzlu pístní kroužky. Jelikož mám ojnice s průměrem čepu 21mm a nechce se mi je měnit za ojnice s průmerem 23 mm (hlavne s finacnich důvodů), tak jsem se chtel zeptat jestli má někdo zkušenosti s písty od EngineTeam, které vyrabějí písty s průměrem 21 mm. Písty viz https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06h107065ak-pist-uplny-engineteam-34019.html Děkuji za zkušenosti
  13. Herman

    Motor z RS místo 1.8 110kW

    presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny.
  14. Herman

    Dobíjení 1.9D

    Otacky si to bere z altiku, protoze to nepotrebuje vedet otacky presne o HU,ale staci jenom pocet ot za min.lehceji to jiz udelat neslo.nedobiji protoze tri minuty po startu krmi zhavici svicky :-) vsechny tyhle vychytavky maji jediny duvod eu2 :-)
  15. Herman

    Problém s alarmem CA-320 Jablotron

    jojo mas pravdu,jde samozrejme o vybavu kterou mas-s diodama tom vim,ale vetsina lidi si koupi diod.mustek.jinak jak jsi to myslel ze se to zapoji jen na ridicovi dvere?to vim,ze tam je vystup primo na komfortu(kvuli spinani pal.cerpadla pri otevreni dveri.napr.1.8 t).myslel jsi to tak ze budes hlidat jen ridicovi dvere?zbytek budou hlidat treba jen ultrazvuky...
×