Přejít na obsah

danspring

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 261 zobrazení profilu

Oznámení danspring

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Díky za návod, škoda že nejsou vidět pro názornost obrázky, ale určitě to mně i ostatním pomůže. Díky
  2. Ace Ventura: díky za názor, akorát nevím, jak do toho, co myslíš prosím tě tím "předepínačem" a kde mám hledat jednotku...pak půjdu po kabelech a konektorech..díky
  3. Zdravím, mám takovej asi neobvyklej dotaz. Mám na Supu spoiler od milotecu, který je přilepenej předpokládám LEPIDLEM NA SKLA (černá hmota), a na pravé straně směrem ke znaku je spoiler již odlepen, ale na levé straně je stále pevně přilepen. No a nevím, čím to křídlo mám sundat, jestli by mi někdo nedoporučil nějaký přípravek, kterým to "lepidlo na skla" rozpustím, nebo zkusit odřezat žiletkou/kobercovým nožem. Je to blbý, že když ujedu, tak říznu do laku a když zaberu, tak aby jsem s křídlem nevzal i lak na víku. Co byste doporučili?? Jinak zpět přilepím nějakým dvousložkovým speciálním lepidlem od forda na lepení spoilerů a tak...ale todle musí jít nejprve dolu. Díky všem
  4. Zdravím, jenom dotaz, nesundaval někdo již přední nárazník na Supu II?? Postup je asi podobný jako u Supa I, tam jsem ho sundaval již x krát, tzn. odšroubuji po obou stranách torxy v podběhu, nějaký v motorovým prostoru, vyndám mlhovky a co světla?? Ty vyndavat asi předpokládám nemusím, pokud se pletu, tak mě prosím opravte... Díky
  5. Ahoj chlapi, prosím o radu, u Supa mi stále svítí oranžová kontrolka airbagu, když to napíchnu na Vag, tak mi to napíše: obecná chyba: 00654, roznětka napínačů pásu-strana řidiče (n153), 32-00, hodnota odporu příliš vysoká. Prohledal jsem různý vlákna, ale nic moc jsem nenašel, co by to mohlo být. Určitě s tím má bohužel taky zkušenost, díky za radu.. Takže odstranění závady: jelikož mi to psalo na vagu (strana řidiče) tak jsem oddělal řidičovu sedačku, odpojil dva konektory (jeden žlutý pro bag + jeden černý pro zacvakávání mechanismu pásu), prostříkal piny a konektory kontaktolem a každý z nich (samec) jsem trochu přihl, zadělal zpátky, načetl na vagu chybu a smazal, zatím se chyba neozývá.!
  6. Ahoj, mám takovej dotaz a nechci zákládat nové vlákno... Půjdou mi kotouče z Cupry tj. 345 na Supa?? Já bych řekl, že půjdou, tak jestli náhodou s tím někdo nemá nějakou zkušenost..Mám tam 288 na předcích (1.9 tdi) a vím, že se dají brzdy rozšířit v klidu na 312 (tj. brzdy. co mají 2.5 a 2.8 V6), takže by s tím neměl být problém?? Díky za info Dan
  7. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jaký preferujete při výměně chladič (značka/cena) na Supa? Jistě je tu každý druhý/třetí, kterému, jako mně protéká chladič. Čekají mne za 3 tis. km rozvody, tak si při tom vyměním i chladič. Jak jsem psal výše, zajímalo by mě: značka/cena/kvalita především. Koukal jsem na Cc autodíly, kde známý objednával chladič na Supa - údajně Japonský a až když si ho dovezl domu, tak podle krabice zjistil, že je to made in Poland. Takže pro mne polský asi nepřijatelný, děkuji za reakci
  8. Dlouho jsem zvažoval, že jako majitel tohoto odcizeného auta nebudu komentovat příspěvky viz. výše...ale co, nasranost pominula, smutek nikoli... Takže zaprvé pro "chytráka" Bella: docela mě urazil tvůj komentář- "rádoby vylepšené auto"...fajn, tvůj názor...a jakym škopkem teda jezdíš ty..ale k tématu: měl jsem tam všechny možný zabezpečovací udělátka, kvalitní a značkové věcičky...od constructu počínaje, přes další věci, které tady nebudu ale zminovat, pouze tam v můj neprospěch nebyl "sherlog", jeslti víš, co to je. Nikdy jsem neparkoval přes noc cíleně na ulici, přes den ale ano, jinak to prostě nejde. Tady v tý díře ve Strašnicích jsem se zdržoval přes den docela pravidelně, takže asi jak je jasný...kurvy si mě vytypovali jo a pro tvoji informaci auto odjelo na odtahovce. To ti dávám za pravdu. A místo...na jedný straně paneláky, na druhý vilky...poměrně frekventovaná silnice s parkovištěm kolmo na chodník. Jo jo, realita je taková, ale neuděláš nic!! Střílet, střílet a střílet. Jo a doplnim, bezpečnostní fólie a vyslepený velice poctivě všechny zámky!!!
  9. Chlapi, chci ppožádat, kdo má na svém Supu kola ze Supu II, mohl by sem hodit nejakou fotku, jak to auto vypadá a popř. hodit nějaké doplńující info. Já ted´ můžu od známýho koupit Themisto a váhám, zda je vzít, či nevzít. Díky
  10. samozřejmě myslím G 12, ne fridex...
  11. Díky všem za fotky To Laras: kolik jsi tam lil toho fridexu s destilkou? Děkuji
  12. Díky za radu. Prosimtě a ten chladič je až za klimou u sahary. Co s tou klimou, vyndat ten chladič spodem, nebo nejak na storc?
  13. Zdravim chlapi, potřeboval jednu malou radu a to, že u supa 1.9 Tdi 96 kw, mi chcije jaksi chladič, ač to auto má nalítanou kolem 80 tis. km. Nevíte, jakym způsobem ten chladič má jít ven?? Zda mám sundavat nějakym způsobem přední nárazník, plastový čelo atd?? A pokud by se mi to náhodou podařilo, kolik se tam leje nemrznoučky+destilky?? Děkuji :-)
  14. Zdravím, dne 10.11.2010 mi byla odcizena mezi 8:05 - 11:15 dopoledne v ulici TUKLATSKÁ na Praze 10 ve Strašnicích (tj. vedlejší ulice z Černokostelecké) moje Octavia. SPZ: 7A4 7707.Najeto kolem 155 tis. km. Než začnu popisovat auto, tak pro toho, kdo by mi ji našel dám odměnu 25 000 Kč. Takže jedná se o Škodu Octavia Combi, 4x4 TDi, r.v. 2003. Barva: šedá grafit metalíza. Auto bylo den před tím naleštěné, čisté. Poznavací znaky: Alu origo kola na letnácích - gumy R16 Dunlop Sport Maxx, Xenony bez ostřiků, na všech oknech fólie, CHROMOVANÁ ZRCÁTKA, NA ZADNÍM SKLE BYL VELKÝ STŘÍBRNÝ NÁPIS PIT BULL, předpokladám, že ten už asi strhli, ku*vy,na spodním žebrování v předním nárazníku byla chromovaná mřížka, 2 antény, na zadním víku byla chromovaná lišta, dále na zadním víku nebyla žádná typizace auta, vnitřek byl v krémové kůži (LaK), rádio Alpine,dále vnitřek ve dřevě, manuál klimatizace aj. JInak jsem ten den projel vse od Černáku po Modřany, ale bezúspěšně. POkud by to auto někdo objevil, tak piště-volejte na 728 870 853, nebo na 158. Odměna bude popř. nálezci vyplacena!!! Díky
  15. Zdravím,potřeboval bych radu. Mám oktu 1, r.v. 2003 a motorizaci 1.9 Tdi 4x4 74 Kw. No a stává se mi taková věc, spravidla na sněhu, když zajíždím do zahrady, tak dobrzdim auto do 0 km/hod třeba s tím, že spustí i ABS na sněhu a druhý den ráno, když chci odjet mám pedál před nastartováním uplně nahoře a tvrdej jak beton. No a třeba když jedu na hory a hrabu se na sněhu s náhonem na všechny 4 kola a potřebuju přibrdit, tak pedál opět tvrdne a někdy mám i pocit, že nástup brzd mi přichází při brždění až s pedálem skoro u podlahy...nevím, zda třeba neni možně, že se v důsledku nadměrnýho sněhu destičky a kotouče nenavlhnou..nevím. Jinak mám novou brz. kapalinu a odvzdušníno. Že by to byl ten brzdový válec??? Díky Dan
×
×
  • Vytvořit nový...