Přejít na obsah

turboss

Uživatel
  • Počet příspěvků

    111
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 455 zobrazení profilu

Oznámení turboss

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. nikto nič ? pomôžte niekto, nemože byť problem v tubuse ten je od magnetti marelli,
  2. log pridaný log octavia 66 kw váha vzduchu pierburg motor AGR.rar
  3. Zdravím, nikde som nenašiel zrovna tento problem tak sa chcem opýtať, mám octaviu 66 kw motor AGR , rok 2000, kupil som tam novú váhu vzduchu pierburg, auto ide horšie ako šlo zo starou váhou, spotreba vyšla asi o liter hore, a auto pri akcelerácii zakúri, dá sa s tým niečo robiť poradte, dík
  4. Zdravím, prosím Vás o pomoc , mám proble z centrálom 5. dverí ked zamykám od vodiča nezamknú sa len piate dver všetky 4. dvere sa zamknu .....ale ked zamknem od kufra tak sa zamknu všetky ...a ked odomykám neodomknu sa žiadne len samotný kufor, diagnostika písala motor centrálu 5.dverí a spínač zatvorrených dverí, čo by to mohlo byť ? dík octavia 2000, tdi 66 kw, centrál bez DO, komfortka .....799 Q EDIT: dnes premerané káble až do komfortky, všetky su dobré, ešte ma napada mikrospínač vo vodičových dverách lebo ten je zlý nemá to súvis? EDIT2: ešte pridávam niečo aby to bolo v kope..nemožem tento problem vyriešiť dlhu dobu..... ani pri jedných otvorených dverách sa mi nerozosvieti stropné svetlo ani akustická signalizácia sa nezapne, ked prepnem svetlo na otvorené dvere tak svieti stále....diagnostika píše iba dve chyby na kufor resp. (5.dvere) dnes som pozeral mikrospínače na spolujazdcových strane oboje dverí okey mikrospínače.... meral som zatial kabeláž od vodiča celú čo vedie do komfortky, je dobrá, poradte borci ja už neviem kde hladať chybu......
  5. Zdravím Vás, mám problem s prevodovkou, nikde osm nenašiel takýto problem tak zakladám tému .Ide o prevodovku EBJ 5.stupn. v octavii I motor AGR 66 kw auto na jedmotke ide len strašne tam niečo búcha a kovové zvuky to vydáva....2,3,4,5 a spátečka idú normálne ...čo sa dá s tím robiť ? dá sa to opraviť, je na to dostať náhradné diely ked to rozobereme alebo čo odporúčate...aby to nebolo moc drahé lebo to auto ma dostane na mizinu už som tam všetko menil.
  6. neví nekdo ked je spojkový valec zlí ako sa to prejavuje ...mne to klže na 3,4 a 5 , a zaberá to navrchu, vraj hladina pri stláčaní spojky sa nesmie pohybovať ako to je ? dá sa ten valec rozborať a spojazdniť ? dík
  7. lucky.jack : pozri si príručku Jak na to octavia a tam strana: 240 je tam to odvzdušnenie,
  8. preklzuje to na 3-4 a 5 rýchlosti, odvzdušnoval som to cez predné koleso od vodiča obydva ventile naraz aj na hydraulickom spojkovom valci, ked som odvzdušnoval hýbala sa hladina v nádržke a ked som to dorboil tak už sa nehýbe spojkový valec by mal byť oká, len to že to preklzuje možno je lamela mastná dalo by sa to odmastiť nejako ked vyberem štartér ?
  9. no chlapi teraz už nemám problem s tými kolesami ale s tým že preklzuje a je nová kvoli čomu poradte ? a spojkový pedál som odvzdušnoval a ide lahšie ako predtým a o dosť a spojka zaberá úplne navrchu čo sa s tím dá robiť ?
  10. Zdravím Páni, mám problem so spojkou a prosím Vás o pomoc, menil som spojku minulý týžden, a dnes som riešil padajúci spojkový pedál, dnes som to odvzdušnoval cez lavé predne koleso spolu so spojkovým hydraulickým valcom pedál stvrdol ale málo, a spojka vypínala lenže ked som naštartoval auto a bolo ešte vo vzduchu na zdviháku tak na neutráli sa točili kolesá 5-10 km/h čím to môže byť ? mna šlak trafí z tej octavie...
  11. zdravím páni, dnes som si napichol auto na noťas a robím diagnostiku akčných členov motora, arelé malého topného výkonu pri teste necvakalo ani rele velkého topného výkonu, má to cvakať ? zrejme jo ked je to relé .... a pri čítaní mi vyhodilo RJ motoru že je zablokovaná a napájení svorky 30 a príliš malé napetí, tomu motoru jebe ja ho jebem ja už neviem čo s ním, musím to asi kontaxom vystriekať alebo čo... poradte dakto dačo ak vás napadne
  12. aj mne tak sviští od zčiatku ako mám octu, a stále je turbo dobré, zmeraj si tlak turba vo vagu,
  13. Prochy na to čerpadlo čo si sa pýtal vyšie že prečo sme ho menili, no typ ti neviem povedať viem že to je z seatu leona asi alebo toleda, a bol to tiež typ motora AGR, auto nechcelo ísť do otáčiek a pri pridaní plynu všetko trepotalo a išiel len biely dym, povedal chalanisko že čerpadlo kaput tak mi zohnal 3 čerpadlá a iba toto čo mám tam pasovalo vraj,
  14. mne aj po skontrolovaní rozvodov v seate stále píše 0,4 l/h a rozvody sú dobre nastavené pri zapnutí klímy 0,8l/h
×
×
  • Vytvořit nový...