Přejít na obsah

akcope

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení akcope

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Včera se mi předčasně (mělo tam být ještě pár měsíců) ukázalo varování výměny motorového oleje - olejový servis prý za 28 dní. Dnes ráno tam bylo už 11 dní. Sotva vyjedu z práce pár set metrů a 10...9... Počet dní se mi přímo měnil před očima. Zkontroloval jsem hladinu oleje - je mezi ryskami. Do servisu jsem objednaný na výměnu oleje, ale až za měsíc. Co s tím? Auto odstavit až do dne výměny oleje nebo jezdit dál? Kontrolka motoru nesvítí.
  2. Bohužel nemám. Ale našel jsem místního Čecha automechanika, tak jsem objednaný tam a snad v bádání nějak pokročí...
  3. Tak špatné zprávy. Vyměnil jsem kolo za rezervu a problém zůstává. Čili: - Kolo OK - Geometrie (prý) OK. Auto nikam netáhne, takže asi opravdu v poho. Víc detailů o vrávorání: Zkoušel jsem s tím hodně jezdit po hladké rovince, abych to dokázal lépe popsat. - Vrávorání nabírá maxima mezi 5-10 km/h, pak značně polevuje - Je spíše periodické než aperiodické - Zjistil jsem, že se jedná spíše o horizontální vrávorání než vertikální. Nějaké nápady kde pátrat dál? Silent block, ramena, celkově náprava..?
  4. Myslel jsem si to. Zkusím a napíšu sem výsledek bádání.
  5. Zdravím, podařilo se mi v cca 20-30 km při odbočování nabrat pravým zadním kolem obrubník. Hned jsem cítil že je něco špatně - jako by to kolo mělo "tvar vejce". Víc podrobně: i na hladké a rovné vozovce jsem cítil spíše periodické vrávorání, prostě jako bych zadní nápravou přejížděl přes vertikální překážku. Bylo cítit hlavně při nižších rychlostech. Auto jsem okamžitě odstavil a vzal do autorizáku. Nicméně to má háček. Momentálně jsem ve Francii, a kvalita i autorizovaných servisů se nedá ani zdaleka srovnat s kvalitou těch Českých. Řekl jsem přesně to, co se stalo, na což jsem dostal nabídku nechat udělat geometrii. Řekl jsem jim ať se podívají i na odpružení a ostatní díly které mohly být poškozeny, na což jsem dostal odpověď "ano, uděláme všechno". Vůz jsem dostal zpět, a problém samozřejmě nevyřešen. Geometrie prý ok a kola vyvážili. Jestli skutečně zkontrolovali odpružení nevím. Ani protokol o geometrii jsem nedostal. Pracuji tedy s teorií že udělali pouze geometrii a vyvážení. Předpokládejme že tyto dva úkony proběhly v pořádku. Pokud je geometrie OK, co může tento problém způsobovat? Např. je možné, že mám ohnutou nápravu, i přes korektní geometrii? Zachytí zaměření geometrie i ohnutý dísk/ráfek? Apod. Prosím o jakékoliv rady jakým směrem se vydat při diagnostice, jelikož kvalita místních servisů je tak nízká, že si to buď budu muset opravit sám, nebo je přinejmenším navést správným směrem... Asi je to k ničemu, ale pro úplnost přidávám i fotku toho obrubníku.
  6. Octavia III 1.6 TDI, rok 2016, najeto 95000 km. Momentálně jsem na služební cestě v Ženevě a pár dní zpátky jsem nastartoval a motor mi spadl do nouzového režimu (blikající kontrolka žhavících svíček a svítící kontrolka motoru). Vzal jsem to do autorizáku do Ženevy, a problém opravili (prý urvaná tlaková hadička od turba). Za to si řekli 250 CHF... Žádné kontrolky už nesvítí, ale auto pořád není v pořádku. Ztratilo dost výkonu (hlavně při akceleraci nad 70km/h). Když z toho vymáčknu 140 km/h tak jsem rád. Navíc motor teď rachtá, nahrál jsem to na video: https://youtu.be/Kx-pmEyF80E Do servisu to opět budu brát určitě. Ale otázka je jestli je bezpečné a rozumné s tím jet 1000km domů (má cenu riskovat nějaké další poškození motoru...?). Připadně mám možnost to tady nechat u známého a za dva měsíce to v rámci další služební cesty to dát do autorizáku někde vedle ve Francii.
×
×
  • Vytvořit nový...