Přejít na obsah

skodavrs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení skodavrs

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ten Canton je opravdu velmi špatný. Měl jsem dvě OII se soundsystémem (TVM) a to hralo velmi dobře. Mám v Audi soundsystem BOSE a ten tak dobře nehraje. Pak jsem měl půjčené RS 3 s Cantonem a byl jsem z toho velmi rozpačitý. Basy prakticky žádné, a zvuk hlavně výšek mizerný. Rozhodně nedoporučuji přikupovat. Za ty peníze je lepší osadit lepšími reproduktory stanadrtní systém. Nyní mám RS s obyčejným systémem a budu měnit repro. Woofer je v autě naprosto zbytečný pokud máte dobré repro a slušně vytlumené dveře a nechcete aby vám upadla hlava. Komponentní repra za 2 tis. kč hrají asi tak o 3 levely lépe než ty Cantony, takže asi tak. Jinak ten chlap v té recenzi na LaK to s tím Cantonem vystihl. Pokud jsou ale majitelé Cantonu hluší, tak jsou vlastně šťastní.
  2. to vážně nikdo nevíte co zanměná tento kód 012547 - motor klapky saciho potrubi (V157):?
  3. čau, nevíte někdo co by mohli zanmenat tyto chyby? Ve visu jsem to nenašel. Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Řídící jednotka SW: 03G 906 021 LD HW: 03G 906 021 AN Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9902 Revize: --H07--- Seriové číslo: SKZ7Z0H4731768 Kódování: 0000072 Dílna #: WSC 73430 790 00000 VCID: 6CD24A6B3617 2 závad nalezeno. 012547 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 5 Kilometry: 170071 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 07:41:15 info o závadě: Otáčky: 1428 /min Rychlost: 49.0 km/h Výkon/klapka: 22.7 % Napětí: 14.59 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 275.7 Nm Kroutící moment: 102.5 Nm 001681 - ridici obvod ventilatoru 1 low P0691 - 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 170071 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 07:41:19 info o závadě: Otáčky: 1386 /min Rychlost: 47.0 km/h Výkon/klapka: 23.9 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 38.7*C Pracovní cyklus: 9.7 % díky
  4. ahoj, potřeboval bych poradit jak přenastavit světla na mé OII FL 2011. Chci aby mi svítili vždy světla jako ve tmě a nesvítili denní světla. Pokoušel jsem se o to, ale nemám label do Lcodu na tuto jednotku. Předpokládám, že je potřeba zaktivovat skandinávské země. Nemáte někdo label na tuto jednotku? 1K0 937 087J. Jo a ještě bych chtěl přenastavit sklápění zrcátek aby se vždy po zamknutí sklopily. jde to? díky za radu. ondra
  5. čau, nemáte někdo schéma zapojení origo el. instalace. Potřebuji vědět jaké barvy kabelů kam patří. 4 kabely jdou do pojistkového boxu a 3 do relé pod přístrojovkou, ale nevím který barvy na jaké pozice. díky za radu
  6. Rozhodně doporučuji hydroštely vyměnit pokud klepou. Mě klepaly na motoru cca 60tis.km co stím jezdím a chystal jsem se je vyměnit i s rozvodama do kterých mi zbývalo 5tis. km, ale když jsem jel z dovolené, tak mi auto na dálnici z ničeho nic dojelo. Myslel jsem že je to nějaká blbost, ale když se otevřelo víko na ventilech, tak jsem bohužel zjistil, že se jeden hydroštel rozletěl na kusy. Výsledek - vačka ko, hlava- ko, ventil- ko, píst - ko, = nový motor. Takže jsem sehnal jiný motor a teď mi ho budou montovat. Nicméně mě ta sranda vyjde na cca 25tis.kč. Takže doporučuju všem radši vyměnit.
  7. No abych řekl pravdu to mě taky hned napadlo, ale brzdovka neubývá a navíc kdyby byly špatné gumičky v brzdiči, tak by to teklo ven a bylo by to vidět. Všechno je v pohodě nikde nic neteče. Já teda nevím jak je dělaný tenhle hlavní válec a u starších škodovek to bylo tak, že kdyby odešli gumičky v hlavním válci tak poteče brzdovka mezi hlavním válcem a posilovačem. Hlavní válec má dva okruhy a každý je zvlášť utěsněný pokud by odešla gumička na jednom okruhu tak se teoreticky kapalina vytlačí do druhého okruhu, ale podle mne by nemělo dojít k prošlápnutí pedálu. Proto se ptám jestli s tím někdo nemáte zkušenosti.
  8. no mě to jen tak z lehka nahoukavalo, ale štvalo mě to tak jsem to vyměnil. V každém případě vyměň obě ložiska já měl jedno měněné a druhé ne, to je na nic zachvíli ti zase odejde to druhý a to bys pak mohl měnit pořád. Za tolik práce to nedá a ložiska jsou relativně levný.
  9. Měnil jsme zadní destičky u TDIčka, vyrobil jsem si takovej ten přípravek, protože je nutný s tím pístkem otáčet. Desky jsem vyměnil, bylo to celkem v pohodě. Problém je v tom, že potom se mi propadal pedál což je normální než si to sedne. Jenže já ten pedál prošlápnu i teď a to s tím už jezdím cca 3000km. Když natočím motor a šlápnu na brzdu silou tak pomalu ale jistě pedál prošlápnu, pak ho zase napumpuju a když pořádně zatlačím tak prostě jde dolů. Účinost brzd je slabší, když chci přibrzdit, tak je vše ok, ale když to potřebuju pořádně zahamtnout tak na suché silnici mi to skoro nezaflokuje a pedál se propadne. Normálně mi to tak nevadí, ale když jsem jel naloženej nebo jsem to valil 180km/h tak to bylo nepříjemný.Zkoušel jsem to odvzdušnit, ale jen lehce a nepomohlo to. Čím by to mohlo bejt, mě nic nenapadá? Poraďte díky
×
×
  • Vytvořit nový...