Přejít na obsah

1pe1sk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    62
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 204 zobrazení profilu

Oznámení 1pe1sk

  1. 1000 MBG, je ta dvoudveřová verze ? Těch co se vyrobilo cca 1300 ks ? A má dva karburátory ?
  2. Mě pomohá tak asi max. dvakrát za rok omýt ten pás ze spodní strany. Také se nenavíjel, a brzdil se při průchodu přes to oko. Všiml jsem si, že se tvoří na spodní straně pásu takový "hegeš" , asi od rukou nebo od oblečení, prostě od používání... normálně to nebylo vidět, ale po přejetí nehtem to vidět bylo. Jinak pás pod tím okem se navíjí stále jako blázen. F I MR2005. Vždy když to začne váznout, tak to omyju a je to v poho.. Tak to někdo zkuste a dejte vědět..
  3. Po srovnání č. pinů by to Teoreticky mohlo jít takto: PIN 1 = černožlutý = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku PIN 2 = bíločervený = repráček PIN 4 = bíločervený = repráček PIN 5 = černobílý = CANL-K PIN 6 = modrožlutý = CANH-K PIN 9 = zelenožlutý = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku PIN 11 = hnědý = ukostření 13 v hlavním kabelovém svazku co znamená CAN "L" a CAN "H" ? A kde je v pod přístrojovkou najdu ? Zkusím najít nějaké foto.. Nevím jestli to není moc blbý dotaz, ale jak se připojujou ty vodiče k jednotlivýn pinům ? Vypinovat a přiletovat...? Nechtěl bych to nějak doprasit.
  4. Ahoj, nevěděl by někdo zapojení park. asist. z FII na FI ? Hnědý konektor je obsazen takto: PIN 1 černožlutý........ ? PIN 2+4 bíločervený..... repráček PIN 5 černobílý......... ? PIN 6 modrožlutý....... ? PIN 9 zelenožlutý....... ? PIN 11 hnědý............... ? Děkuji
  5. Ahoj, nevěděl by někdo zapojení park. asist. z FII na FI MR2005 ? Hnědý konektor je obsazen takto: PIN 1 černožlutý........ ? PIN 2+4 bíločervený..... repráček PIN 5 černobílý......... ? PIN 6 modrožlutý....... ? PIN 9 zelenožlutý....... ? PIN 11 hnědý............... ? Děkuji
  6. Podle mne je to nějaká vada která u fabií je, ať už v převodovce nebo spojce... Zmiňujete kolem dvouset tis., mam najeto 37000km MR05 a vůle je znát asi od 20000km. V servisech při projetí dělají že nic necítí.... Teď je po záruce a nezbíva než si na to prostě zviknout a přijmout to. Jinak libůstka opravdu je jet po magistrále na jedničku v koloně. To je ta vůle cítit nejvíc.
  7. Jinak k tomu katu. ně to taky napadlo, ale jsem někde četl, že při zjištěný závadě na válci se zavírá přívod paliva do toho válce právě aby se nezničil kat. nespáleným palivem. A v návodu se píše, že pokud svítí EPC a ikonka motoru-výfuk. potrubí, tak že to navolí nouzový program a může se dojet se zvýšenou opatrností do nejbližšího servisu. Ale je mi jasné, že návod je jedna věc a praxe a zkušenost bohužel druhá věc
  8. Tak jsem se asi s tou cívkou unáhlil. Ráno sednu otočím klíčkem a motor naskočí a jde normálně, žádná kontrolka nic. Akorát při volnoběhu lehce kolísali otáčky až do 1tis. Jel jsem do servisu, tam to napojil a žádná závada, žádná chyba nic . Projel to a zase jako naschvál nic a když jsme vystupovaly tak najednou začala svítit kontrolka elektroniky a opět vynechávat válec, tak jsem si docela oddych. Opět to napojil a zase nic, žádná chyba, jen něco o nadmořské výšce a něco o netěsnosti sacího a nebo výfukového potrubí to už si nepamatuji, ale prý to je nějaký nesmysl. No auto tam zůstalo. V poledne mi volá, že si můžu přijít. Tak, a dozvěděl jsem se : že jsem ztratil víčko od oleje tak mi dali nový a to bylo ono prý něco s tlakama a mohlo se to takhle rozhádat a ještě uvedli soft. do základního nastavení a je to OK. Je pravda, že jsem dolíval olej, a nakonec jsem to víčko našel dole na plastu, se mi teda ještě nikdy nestalo tak mám náhradní ( a to by mě moc zajímal Váš názor, protože tomu nerozumím a nějak se mi to s tím tlakem oleje nezdá, že by až s toho vynechával válec ? a po telefonu do dvou servisů mi v jednom řekli, že by to mohlo být možné, ale se s tím ještě nesetkaly). Jinak víčko 250kč a 1.5 hod práce 353kč. No kéž by to opravdu bylo jen tím víčkem....
  9. 14 16V 55kw 6/05. Mě odešla cívka při 28000km někdy v 10/06, oprava na záruku . Zrovna dnes odešla další a zítra jedu v nouzáku do servisu. Najeto 36000km a 14 dní po záruce . Dám to do servisu, nechám lokalizovat závadu a zkusím kontaktovat Škoda Auto jak se k tomu postaví. Není přece možný, aby auto mělo sice dva roky, ale pouze 36000km a už dvě cívky pryč. Tenkrát jsem je chtěl nechat vyměnit všechny, ale to samozřejmě nešlo. Můj názor je, že odejdou všechny, a musejí být vadné. Nevíte někdo cenu opravy ? Zaslech jsem něco kolem 1700kč ?
  10. Já jen, že když jsem byl na jedný garančce tak jsem je žádal ať mi vymění dálk. žárovky za ty co jsem jim dal a oni mi pak řekli, že jsem přinesl jiný než tam jsou a že stejně by museli demontovat nárazník a světla a měnit to v prachotěsný komoře kvůli výbojkám , mimochodem v xeno jsou jako dálka použitý H7 že ? nebo se pletu ?
  11. Ahoj, jenom malej dotaz, při výměně výbojek a ostatních žárovek v př. světle se musí demontovat narazník a světla musí ven ?
  12. 1pe1sk

    Zadní světla

    To víš, diody jsou diody..... ty co jsou dnes v nabídce, to není ono
  13. 1pe1sk

    Zadní světla

    Nevíte, prosím, někdo kde se dá sehnat technický výkres zadních světel na fabii ? Nebo nemáte ho někdo ? Díky.....
  14. 1pe1sk

    Koberec

    A mě se strašně líbí ten tmavý , protože ho tam už mááááááám. A nejdou z toho vysát piliny, ale to přece nevadí
×
×
  • Vytvořit nový...