Přejít na obsah

Barmalej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Barmalej

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čekal jsem cokoli, ale vzhledem k tomu, že se jedná o meziskupinu mezi Fábku a Octávku, tak je v Rapidu dost místa a to jak na straně řidiče, tak i na zadních sedadlech (pokud tam sedí 2 lidi). Dostatečný prostor je pro kolena i nad hlavou (měřím 180 cm).
  2. Měl jsem tu čest se svést při předváděcí akci v autosalonu Škoda. Při plném zatížení (3 čeští chlapi cca 270 kg a 2 dívky) jsme při přejíždění menšího dolíku klesli až na doraz. Pěkně to bouchlo. Zklamalo mě to, páč jsem čekal za ty prachy více komfortu nebo spíše tužší pružiny. Jinak co se týče průjezdu zatáček a celkového chování ve standardních situacích by to stačilo:-)
  3. Mám takovou nehezkou zkušenost s olejem. Dle rad na fóru jsem se domníval, že když tam hodím levnější olej a budu měnit po cca 7500 km, tak to autu nejen prospěje, ale i ušetřím. Nicméně to dopadlo tak, že na jaře mi motor začal na volnoběh poškubávat. Ze začátku jsem tomu nevěnoval pozornost, ale časem se to zhoršovalo. Nu poradil jsem se s mechanikem a po shlédnutí jsme našli utržený pravý silentblok motoru. Po výměně jsem pln očekávání z klidné jízdy zjistil, že motor se již tolik netřepe. Po týdnu situace opět stejná. Nu nahodil jsem to na diagnostiku a ejhle. Chyba na prvním válci. Hodilo to chybu zapalování. Vyměnil jsem cívku a pro jistotu i svíčky (páč jsem na nich už nějaký ten kilometr měl). K mému úžasu se opět nic nestalo. Tak znovu na diagnostiku a navíc na tlaky. Tu se objevil problém a to s nízkým tlakem na prvním válci. Na fóru to je již brobrané = podpálené ventily. Hlava šla dolů na opravu. Kamoš při přehrabování motoru zjistil, že se mi hýbe nepatrně více klikovka. Koukli jsme na to a bylo "zhoblované" axiální ložisko. Nejhorší na tom ale bylo i to, že byla chycená i klikovka (takový hezký kanálek tam byl:-)). Klikovka šla na vybroušení.....Co vše bylo příčinou? Levný olej, který se hodí tak maximálně na topení. Mechanici mi řekli, že levné oleje ztrácí už své vlastnosti po 4000 km a dále to nemaže a proto se mi to tak hezky vybrousilo, ztratil se tlak oleje a šlo to všechno do sraček. Neznám přesnou terminologii, ale tak nějak jsem to pochopil. Každopádně je teď motor jako nový a cena se po dokončení vyšplhá na cca 13000,- (furt lepší než kupovat z vrakáče a doufat, že je v pohodě:-))....Snad se moje zkušenost bude někomu hodit.
  4. Moje má natočeno 205000 (12V) a jak na potvoru mi odešly tlaky v 1.válci:-(
  5. My jsme byli s přítelkyní minulý rok v Drveniku.Jeli jsme přes Rakousko,Slovinsko a úplně v pohodě.Mám tmavý skla a v dnešní době Šengenu žádný problém na hranicích Chorvatsko jsme projeli křížem krážem a nikdo nás nestavěl
  6. No mě se stalo něco podobnýho.Pípalo to, dolil jsem brzdovku,po čase zase začalo pípat.Nakonec jsme si při výměně zadních kol všimli, že mám mokrý bubny zespodu. Takže ve finále to byl špatný brzdový váleček, kde skrz těsnění unikala kapalina. Po výměně vše ok
  7. Tož to jsi mě moc nepotěšil ...Ale nevadí..Zkusím počkat ještě na pár nápadů (třeba by někdo věděl o jiném řešení nebo nárazníku) a vrhli bysme se na to
  8. Zdravím všechny zkušené lidičky Mám takový malinký problém. Pořídil jsem si dle mého názoru docela dobrý nárazník. Problém nastal v tom,když jsme jej chtěli s kamošem nasadit. Přední část by byla v pohodě, ale nešlo nám dopasovat boky. Vyčnívá z něj z každé strany 1 šroub a ten dle našeho zjištění po sundání origo nárazníku nenavazoval na původní uchycení. Nemáte někdo nějaký dobrý nápad, jak to vyřešit? Byla by škoda ten nárazník dát jen kvůli takové blbosti pryč Jinák mám Fábku r.v.2003. Napadlo nás, že bysme vyvrtali otvor místo původního uchycení blatníku, ale mám obavy, že by to nedělalo dobrotu a do kastle se mi nechce vrtat:aggressive: ..Popřípadně bych ocenil i další tipy na uchycení celého nárazníku, aby nějak nerezonoval či nezlobil apod. Děkuji
  9. Kuci mám malý problém.Mám Kenwood kdc-BT8141UY a zesilovač Stealth BL-1000. S klukama jsme vše napojili dle návodu,ale po zapnutí rádia se zesilovač jakoby vypne (zelená kontrolka zhasne) a při vypnutí se rozsvítí. Rádio má 2x RCA,výstup na rem.control, tak jsme to podle intuice zapojili a nic. Kabel od baterie zapojený a kostra taky.Tak nevíme Po vytažení cinchů se kontrolka na zesilovači rozsvítí a při zapojení zhasne a zapraská v subwooferu, ale nehraje.
  10. Tož já bych aj čipoval, ale chtělo by to něco dobrého a cenově přijatelného v Olomouckém kraji ...Jinak motor 1,2 12V 47 kW rv. 2003 najeto 156000
  11. Takže bohužel jsem se k opravě nedostal ....Nicméně dle poslechu bych to tipl na to uložení, protože to dělá jen občas a ne na každé nerovnosti.Koupím to horní uložení předních tlumičů a dám vědět co a jak
  12. Koukal jsem koukal a jediné čím by to dle zmíněných témat mohlo být je snad to uložení.O víkendu bych se na to mrkl.Díky za tipy
  13. Se jen modlím, aby to nebylo to ložisko, páč mám takový pocit, že za 5 korun to nebude
  14. Tož dorazy to nemůžou být, páč jsem je měnil s výměnou zadních tlumičů.Nicméně už mám po výměně zadních silentbloků a "ťukání" z 95%zmizelo. Ale v určitých pasážích mi to prostě někdě klepne a už mě nenapadá skoro nic. V podstatě jsem vyměnil silentbloky a tlumiče vpředu i vzadu. Napadá někoho něco, čím by to mohlo ještě být?
  15. Mám taky takovej problém. Při nerovnostech mi to klepe, ale nevím kde. Nejdřív jsem si myslel, že to jde od přední nápravy, ale po repasi to dělalo pořád, tak jsem svůj zrak zaměřil na zadek, kde byly vyměněny tlumiče a i přesto to klepe. Zítra se chystám na silentbloky, tak dám kdyžtak vědět, jestli to bylo ono. Jak jsem tak pročítal diskuze, tak se modlím, aby to nebyly ty ložiska.
×
×
  • Vytvořit nový...