Přejít na obsah

marv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 194 zobrazení profilu

Oznámení marv

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. marv

    Octavia III

    Ty kola jsou zřejmě 17" Denom. Takže 1.8 TSI jen s DSG ? :/
  2. marv

    Octavia III

    Myslím, že následný postup u OIII už je teď jasný a bude kopírovat Rapid. Zprvu nesmyslné ceny za auto bez výbavy a pak přidají balíčky výbav zadarmo a budou snižovat cenu. Balíčky jsou už 100%, pokud se nepletu.
  3. marv

    Octavia III

    Výbava je docela ubohá. Dovoluju si trvat na tom, že OIII musí být levnější, než G VII. Některé prvky, které má Golf v základu (Climatronic, zadní okna v elektrice) má OIII až v Eleganci...
  4. marv

    Octavia III

    Naprostý souhlas s tvrzením, že takové OIII reálně na cestách moc nepotkáme. Ale ty ceny co zmiňujete mně naprosto rozsekaly. Pokud by to tak bylo, tak by to jen definitivně potvrdilo, že: A ) Škodovka se úplně zbláznila (po nesmyslných cenách Rapidu, vzhledem ke Golfu a konkurenci) B ) že si Čechy omotala kolem prstu, že by ji v dnešní době (a při dnešních cenách konkurence na českém trhu) byli ochotni akceptovat cenu za nižší střední třídu v oblasti 800-1000 tis. Kč. Tam by se neměla dostat ani OIII RS ve velmi dobré výbavě. Autoweb a Autorevue spekulují o základní ceně 329 tis. Kč za 1,2tsi 63kw v základu. Což celkem odpovídá vzhledem k cenám Golfu a Leonu. Pokud někdo bude u OIII akceptovat cenu výrazně vyšší, než u G VII, měl by zvážit odbornou pomoc.
  5. Příplatek pouhé 2Kč za 100-oktan oproti N95 je na každé Benzině/OMV. Ceny N95 jsou u nich samozřejmě vyšší, takže rozdíl mezi N95 od no-name vs Carrera 100 je daleko větší. Ale v blízkém okolí je pouze OMV a Benzina. (Tesco je u nás levnější jen o pár desítek haléřů, Lukoil bohužel v okolí není a totální soukromé no-name pumpy riskovat nehodlám, po přečtení výsledků od ČOI jaké patoky se tam dají natankovat - 20% etanolu, oktanové číslo 89 apod, v okolí prověřený no-name nemám) a při tankování u nich opravdu celkévě lépe vychází 100-oktan - nákladově stejné díky nižší spotřebě, chod motoru a dynamika lepší. Jinak není moc co závidět, poslední tankování Carrery 100 bylo za 38,50Kč. Ale přijde mi lepší dát 38,50 za 100-oktan dovezený z Rakouska, než 36,50 za obyč N95. Co se týče zahraničí, tak třeba na slovensku je u všech 100-oktanů (OMV,Shell,Slovnaft) příplatek vždy 20 centů/5Kč oproti N95 na dané pumpě. V rakousku OMV Super 100 (=naše Carrera) 13 centů/3,30Kč, Shell VPR 20 centů/5kč, v německu VPR totéž, německý Aral Ultimate 102 asi 15 centů/3,80 (ale velmi dobrý poměr cena/hodnota, škoda že není u nás) atd... 100 oktan s příplatkem pod 10 centů jsem v okolních zemích neviděl.
  6. Pan Janda tento článek napsal zřejmě na základě svých zkušeností z počátku 90.let, protože to rozhodně neodpovídá aktuální situaci. Že by u nás palivo kategorie N98 mnohdy nedosahovalo kvalit N95 (oktanové číslo) je naprostý nesmysl. ČOI zveřejňuje výsledky kontrol a N98 je na tom naopak nejlépe. N98 sice tvoří jen řádově procenta z kontrolovaných vzorků, ale za poslední asi 2 roky všech cca 60 kontrolovaných vzorků N98 splnilo normu, tedy mj. mělo minimálně 98,0 oktanů. N98 běžné mívá 99-100 oktanů a veškeré paliva této kategorie na českém trhu se dováží z Rakouska či Německa. Na chipnuté 1.8T jsem po vyzkoušení přešel na 100-oktany, konkrétně Verva 100/Carrera 100. Příplatek 2Kč oproti N95 je celkem směšný (v okolních zemích 100-oktany nikde tak levné nejsou) a často nižší, než např. u Agipu za běžný N98. V mém případě provoz na 100-oktan vychází stejně jako na N95, protože příplatek je vykompenzován nižší spotřebou. Měřil jsem i dynamiku (pružnost na 3 st., stejný úsek, stejné podmínky) a rozdíl mezi N95 a Carrerou 100 byl více než 10%. Z levnějších N98 bych možná doporučil Lukoil. Cena N98 u Lukoilu je většinou podobná jako cena N95 na Benzině/OMV a kvalita by měla být OK (Lukoil bere N98 podle polohy a aktuálních cen od německého Totalu nebo rakouského OMV).
  7. marv

    1.8 20V chip

    Kompletní odladěné úpravy 1,8T 150k na 230-250k nabízejí většinou úpravci za 100-150tis. Kč.
  8. marv

    Motor 3,6 FSI

    A jak se chová DSG ? Řadí hladce ? Někde jsem slyšel stížnosti na nastavení u tohoto modelu, tak nevím, jestli to nebyla otázka špatného kusu.
  9. Ten powertec vypadá podezřele. Obecně bych se asi vyhnul firmám, co čipujou prakticky všechny značky. Někteří z nich jsou vyložení podvodníci (ABC). Bitpower nebo powertec vypadá podezřele. Třeba ten čip na O1 RS na 224k za 6000kč (tzn. jen elektronicky)... A měření na brzdě není moc záruka, protože se dá zmanipulovat. Já jsem chiptuning taky chtěl zkusit a zkusil u Sportmotoru. "Obětoval" jsem starou O1 1,8T jako pokusného králíka. A za týden jsem skončil odstavený na krajnici a volal odtah. Naštěstí jen pár kilometrů od domova. Závada byla prkotina, vypadlá hadice od turba (díky zvýšenému tlaku). Nevím ale o nikom, komu by se to se stejným čipem stalo. Na vině je asi fakt, že auto už mělo 9 let a svorka na hadici to měla za sebou. Nicméně je fakt, že auto jede úplně jinak. Moje zkušenost : načipovat nějakou hračku na víkendy na blbnutí po okolí ano, čipovat auto, od kterého chci max. spolehlivost a jezdím s ním po celé republice a do zahraničí, tak to ne.
  10. Není to čiplé ? Po čipu je turbo pod plným plynem mnohem hlasitější a taky mnohem víc odfukuje BOV, při prudkém puštění plynu.
  11. Jaké je předepsané palivo u 3,6 v Superbu ? N95 nebo N98 ?
  12. Zatím jsem tam nic nelil. Auto mám poměrně nově. Dle servisky to vypadá na pevný 30 000km. Ještě dotaz... Stačí u 1,9TDI olej dolívat až se rozsvítí kontrolka, nebo to už je pozdě ?
  13. Jak je to se servisními intervaly u 1,9TDI. Je 30 000km na výměnu oleje v poho, nebo raději měnit po 15 000km ?
  14. Vypadá to hrozně. Ještě s těma mračítkama aspirant na umístění na tuzing.com.
  15. Rozdíl je ještě větší. 60kW, 80HP. Takže bych čekal, že TDI bude o mnoho víc úspornější při srovnání s téměř 2x silnějším benzínem. Ale ono ne. Nepopírám, že je úspornější, ale při zvážení všech nevýhod ne dostatečně.
×
×
  • Vytvořit nový...