Přejít na obsah

tawy2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli tawy2

  • Narozeniny 18.11.1981

Kontaktní metody

  • ICQ
    457677290

Oznámení tawy2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau už jsem to taky dělal a motor jsem měl nastartovaný,párkrát jsem zatočil volantem a bylo. Teďka budu měnit už druhý servo mám najeto 163 000 a to druhé jsem kupoval jeté za 4000,- a vydrželo necelý rok. Tak jsem šel do novýho za 9 750,-
  2. tak hlásím vše ok zhruba po dvou dnech kontrolka zhasla a motor se uklidnil
  3. Dnes jsem provedl bajpas. Odřízl jsem starej kat. a navařil na něj universal. Zatím čekám jestli kontrolka zhasne,čítam tak 3-4 dny. Pak napíšu
  4. Wuz vag mi hlásí malou účinnost katu. Příčina byla ventilem na 3tím válci. Řešení? 1.Kontrola tlaků válců a oprava,jinak nemá cenu měnit kat. 2.Koupit universální kulatý katalyzátor cena cca 2000,- (rozměry: výška 180 mm, průměr cca 90mm , průměr napojení na potrubí ja 50mm) Starý kat. odříznout a navařit univers.
  5. vyzkoušej sundat stabilizační tyčky a pohybuj s kulovíma čepama těch tyček,musí jít ztuha,nesmí tam jen tak lítat jak nudla v bandasce a jestli to bude ok tak jak budeš mít sundany ty kosti tak se pořádně chyť stabilizační příčný tyče a trhej s ní nahoru a dolu přitom pozoruj silentblok.Silentblok stojí cca 40 kč a stabil tyčka neorig. cca 250 kč a orig. teď ale nevím jestli obě za 800,- nebo jedna? Spíš obě. Ja teda kupuju neorig. pač je stejně musím 2krát do roka vyměnit. holt je to nemoc fábek. Teď jsem treba měnil motor u 1,2 htp kvuli netěsnosti ventilu na třetím válci. Prý je výfukový potrubí dal od kaťáku než 1. a 2. válec a nestačí se vyplachovat nevím co je na tom pravdy.Prostě jsem zapek výfukový ventil 3ho válce.oprava by mě stále o dva tisíce míň než sice použitý ale pro mě nový motor mám nejeto 170 000 a nový motor 35 000 musím ještě vyměnit katalyzátor,vag mi píše špatnou účinost katu. Nedám 13 000 za nový orig. koupím uneversal a navařím si ho na stávající potrubí. Sranda no.
  6. Jasně na výmeně nic není sundej kolo a povol obě matice tyčky stabiláku ta spodní jde hůř matice je zezadu je to 17 ka klíč až to budeš mít povolený tak si pod brzdový kotouč dej nějáký špalek a sjeď z heverem dolů do té doby než se pěkně uvolní ta tyčka,já to dělám tak že si vyheveruju auto dám místo něj kozičku vyndám hever a dám to pod brzdový kotouč a zvedám,tam jde totiž o to aby si trochu spodní rameno vrátil do původní polohy jinak tyčku nevyndáš. Otázka půl hoďky obě.
  7. já bych skusil jízdu bez těch stabil tyček tj.kostí a hned budeš vědět čím to je saázel bych na ně a nebo na spodní čepy pač při výměně tlumičů si je mněl v jiný poloze než kde jsou celou dobu a mohly se načnout.já už jsem bez těch tyček jel a nepoznal jsem vůbec nic ale je potřeba nějákým způsobem zaaretovat nebo úplně vyndat příčnou stabilizační tyč protože při demontáži stab.tyček ti spadne na poloosy a při nerovnosti zvoní .vsaďím se ale s tebou,že to budou tyčky já je mám dotaženy co to jde a stejně se hejbaj a když jsem je vyndal tak v poho
  8. Ale dostaneš měnil jsem je dvakrát oboje.Volantem pootočíš tak aby si viděl kloubovou matici dírou v rameni.Nevím teď z hlavy,ale myslím klíč 32 nebo 30 záleží podle typu. Pak povolíš jen trochu matici co aretuje kloub řízení jen fakt trochu a hned rukou vreť metku ke klobu ,dej bacha ať s matkou neotočíš,pak vytoč kloub z tyčky a pro jistotu posuvkou změř vzdálenost od matice ke konci tyčky kdyby si s tím pohl. stejně ,ale musíš na geo. nebude to přesný ale lepší než to dělat od oka.
  9. potřebuju poradit, obrovskej problém fábie a stabilizační tyčky,nemoc fábek. Povedlo se to,že tyčka v tlumičovém uchycení udělala namísto kulatého otvoru ovál. Takže můžu dotahovat a dotahovat jak chci a stejně bez úspěchu , je to jasný, v oválu se neudrží.A teď se ptám, samozřejmě vím,že tyčky tam z určitého důvodu jsou,ale nemá z vás nějákou zkušenost z jízdy bez těchto stab. tyček? AHA
  10. Výměna svíček hodně pomůže,ale hlavně vyčistit a seřídit klapku na VAGU. Škrtící klapka se stará o to aby se volnoběžné otáčky udržely na nastavených hodnotách, zapneš-li ventilátor za volnoběhu tak klapka musí vyrovnat odpor altíku, servomotorek pootevře klapku a dorovná otáčky.
  11. tawy2

    Zadni bubny

    nemažte nic ve střevech bubnu!!! Olej nebo podobné tekutiny společně se zbytky obložení tj. prachem vám zaručí zalehnutí samostavu nebo páky lanovodu ruční brzdy. Podotýkám nemazat jen čistit. Při každém přezouvání pneu sundat bubny odmastit popř.demontovat vyčistit, vyfoukat.
  12. tawy2

    oskákané gumy

    Já vidím problém v uskladnění, pneu by nemli být na ležaka a ještě k tomu na sobě pokud je teda nedáte do stromečku kde drží za disk. Nejlíp je jim na zdi na stojáka podél garáže kde taky drží za disk. Obecně řečeno na plášti naskladovat celu váhu musí držet disk a nevypouštět
×
×
  • Vytvořit nový...