Jump to content

Tomíno S.

Uživatel
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12 Good

2 Followers

About Tomíno S.

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. Asi jak který prodejce...A asi jak se pripomenes..To máš nejenom koberce, ale i povinnou výbavu a žárovky.Ja vše dostal, ale když mi nabídku dělal jiný dealer, tak mi do ní rovnou "nacenil" koberce na 1 200,- a povinnou výbavu + žárovky za 1 600,-. Takže asi tak... Když bude nejhůř, tak na e-shopu je maji za cca 750,- + koberec přes středový tunel za 150,- (ten mám v merku kvůli dětem)
  2. Test sice dva roky starý, ale jsou tam i ty Micheliny. https://www.auto.cz/unikatni-test-univerzalnich-pneumatik-slibuji-vse-realita-ale-pokulhava-120968
  3. Souhlas s Joscerem. Možná to kompromis už dneska není, ale úplně přesvědčený o tom nejsem a radši budu mít jistotu. Koukal jsem na cenu celoročních Michelinu a ta je na úrovni ceny zimního kompletu.. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že prodávat ojeté pneu, i s ohledem na cenu nových, není úplně jednoduché a za 50% je prodáš s odřenýma ušima... Za mě nevidím jediné plus.
  4. Proč si nekoupíš rovnou komplety, ale 15tky? Disk i pneu budou levnější. Když jsem to daval dohromady já, tak by mě plech + Polariska vyšla tak na 2 000,- a ALU, který jsem nakonec bral, mě s Polariskou staly 2 700,-/ks. Ono přezutí jenom pneumatik stojí docela raketu a každá kačka dobrá, i když ti je možná prodejce prohodi zadara.
  5. Tak auto vrať,.To SOS tlačítko už jsi reklamoval aspoň 3x, ne?
  6. Na Swingu je to taky, ale ta provolba je fakt hodně omezená a asistenti tam nejsou viz kolega výše
  7. Tlačítko Menu na rádiu a pak na displeji ikona Asistenti, pak mini ikona Lane assist (tu za jízdy nemáš moc šancí trefit) a nakonec "vyfajfkovani" Lane assist aktivní/neaktivní.. Otázka pár vteřin, ale za jízdy hodně nepříjemný...
  8. Ty jo, HAV+POV+GAP se spoluúčastí 1 000,- v domovském servisu za 4 516,- při pořizovací ceně 311 000,-?Tak to čumím, normálně bych řek, že absolutně nereálný, ale jestli jako fakt, tak je to mazec.
  9. Jj, smlouva musí být samozřejmě "papírová" a lehký běhání kolem toho taky je (potvrzení o příjmech), ale asi nic, co by ta úspora nevrátila.
  10. Úvěr můžeš kdykoliv doplatit, klidně i po týdnu, ale kalkulován ti bude jeden měsíc a to včetně úroků a pojištění (počítám tak 1 100,-)+ 0,5% - 1% poplatek z nesplacené částky.Papirovani žádný, vše řešíš on-line.Podle mě usetris z těch 20 tis. tak 18 tis.(při započítání poplatku, úroku a rozdílů v ceně pojištění). V techničáku budeš od začátku psaný ty, takže žádný běhání po úřadech,když to doplatis. Tady je odkaz na můj Ambition ve stejný specifikaci. Když budeš chtít udělat video nebo se na auto přijet mrknout tak mi dej vědět https://forum.skodahome.cz/topic/149040-scala-10-tsi70kw-ambition-%C5%A1ed%C3%A1-steel/
  11. , Jak píše Joscer výše."Papírové protažení" je docela obvyklá praxe, tak to zkus prodejci naznačit a budeš mit relativně delší čas auto prodat za tvoji cenu..... Nebo pokud kupuješ Scalu na fyzickou osobu, tak ji vem na financování s bonusem a třeba ji za dva měsíce doplat, na to máš nárok, zaplatíš jenom poplatek 0,5-1% z částky, která ti zbývá docalovat (takže při nejvyšší možné akontaci to bude pár stovek) a zase něco posetris.
  12. Tohle mi přijde docela v normě. Osobně bych asi ani neočekával, že motorový prostor zůstane čistý.....
  13. nabízím vůz Škoda Fabia combi 1.6 TDI/66kWvín: TMBJJ25J1C3127602r.v. 2/2012STK 4/2020najeto 244 000km3.majitelservisní knížka - značkový i neznačkový servisVýbava:4x airbagABSKlimatizaceBT handsfree ParrotOdnímatelné tažné zařízeníEl. přední oknaOriginální rádioZadní parkovací čidlaMlhovky s corner funkcí Fabii mám od dubna 2018, přede mnou 2 roky operativní leasing a vůz pendloval na trase Čr - Německo, takže během dvou let nájezd 180 000km, další 4 roky jí vlastnila paní, která nenajela prakticky nic a v roce 2018 jsem jí koupil já s počtem kilometrů 212 000.Technicky absolutně bez problémů a nutných investic, průběžně bylo o vůz po všech stránkách pečováno a řešeno vše co bylo třeba (tlumiče, brzdy, baterie atp....) Tankováno pouze prémiovou naftu + Vif, právě po olejovém servisu, rozvody ve 187 tis. km,vozidlo bylo lehce havarováno na levou přední část, ale pouze plechy (vyměněn blatník, nárazník), jinak bez škrábanců, odřenin atp..K Fabii přidám letní pneu Pirelli SP Sport cca 3mm vzorek, střešní příčníky, ofuky, clony v bočních oknech. Momentálně na zimních Barumkách Polaris 3 cca 5mm. Kontrola vin zde: http://www.vincheck.cz/ Případné dotazy přes SZ nebo zavolejte Jsem z Ústí nad Labem Díky TomášCena 70 000,-
  14. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Takhle se dělá byznys. Umět prodat i to co je v základu.-). Slušná práce
  15. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Cena Scaly je podle mě o.k. a v případě edice 125 let, s ohledem na velikost a výbavu, víc než konkurence schopná. Za tyhle peníze bude i podobě vybavená Fabia a to už asi není co řešit....Na druhou stranu se se Scalou dá dostat klidně k 650 000,- a to už bych osobně rozvažoval. Na tabulce, kterou vkládal Honza R. je krásně vidět, jak je dneska portfólio Škodovky široký (už to není jenom Fabia, Octavia, Superb) a to prostě ty počty taky rozmělní. V neposlední řady mám pocit, že Scala nebude asi žádný velký hit mezi firemními zákazníky, ti asi zůstanou u Fabií a Octavek a Scaly budou pořizovat spíš fyzické osoby a fleety to jsou zásadní čísla.
×
×
  • Create New...