Přejít na obsah

Vladko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vladko

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Kilometrově to nedám, vydrží tam řemen 10 roků?
  2. Mám uzavřený plechový naftový filtr, do kterého vedou dvě hadičky. Nevím jestli budu postupovat správně při výměně, proto si nechám rád poradit. Nový filtr zaleji přes trubičky který z něho trčí čistou naftou a nechám nasáknout. Připojím hadičky a nastartuji. Na fóru u octávií jsem samo studoval,ale oni mají jiný filtr, který se dá rozebrat, vedou do něj čtyři hadičky a hlavně mají podávací čerpadlo v nádrži. Já si myslím, že ho tam nemám a proto nevím jak by mi mohla diagnostika pomoci s odvzdušněním systému, když mi jediné čerpadlo běží pouze při běhu motoru. Možná to je vše jinak a tak se nechám rád poučit. Předem dík.
  3. Děkuji jipole57, je vidět že znáš. Na druhou stranu je mi zase divný , že Auto Kelly nabízí k tomuto motoru ( 1.6 TDI CR 66 kW ) sady, kde je pouze pevný setrvačník. Ten dvouhmot'ák je tady dotazovaný napříč fórem poměrně často, ale jednoznačná odpověd' podepřená nějakým dokumentem zatím schází. Jestli by jsi něco měl, bylo by to super. Díky.
  4. Také chci chválit, dobrá práce jipole57. Ještě bych se chtěl zeptat zda mám v této motorizaci dvouhmoťák a zda je čerpadlo, nebo kompresor klimatizace stále v pohybu nezávisle na tlačítku AC.
  5. Jak má tento motor vyřešené vyhřívání naftového filtru. Jelikož je tam jen jeden vstup od nádrže a jeden výstup k čerpadlu, tak si myslím, že elektricky, nebo žádné. Nevíte někdo jak to na první pohled poznat ? Některé motory TDi CR od VW mají filtry do kterých jsou přivedeny tři hadice. Tak nevím. Děkuji.
  6. Chio nejdříve bych změřil ( nevím jak starou ) AKU v zátěži, kontakty AKU, jestli přichází U na žhaviče, žhaviče. No a potom se uvidí co dál.
  7. Nechápu tady ten kolotoč okolo napájení ant. zes. Vemu multimetr zapnu radio a tam kde se mi na vodiči ukaže + 12 V namáčknu rozbočku a napájím ext. ant. zes. a basta.
  8. Uvěřil jsem, že svíčky žhaví až pod 5 stupínků ( a to mě zmátlo a dost zdrželo při odstranění závady, nestartování octy při cca 7 stupíncích). Strašně dlouho jsem startoval než to naskočilo, pak stačilo trochu motor zahřát a chytalo to jako za mlada. Pokud máte dobrou aku, předvstřik nastavenej při výměně rozvodů, naměříte li napětí na koncovkách kabelů co jdou ke svíčkám ( klíček v poloze žhavení ), nepadá nafta ( v průhledný hadičce od filtru k čerpadlu se nesmí zvětšit bublina při delším odstavení auta), tak si myslím, že Vám pomůže vyměnit všechny čtyři žhavičky ne jen jednu. Toto mám vyzkoušeno na třech TDi motorech. Neuvažuji o vadném čerpadle a vstřicích ( rychle zaklepat na dřevo ). Když to shrnu, octa TDi při studeném motoru žhaví bud' víc nebo míň stále. Tak jako i kontrolka žhavení má proměnlivou dobu svícení. Ještě bych dodal, že když jsem ty tři zbývající svíčky, které se jevily jako dobré vyndal ven a nažhavil, tak u jedný žhavil jen konec a ty dvě do poloviny, což je pro motor, kterej má něco za sebou bych řekl dost málo.
  9. Zdravím každého,kdo do fora pošle jakýkoli užitečný příspěvek. Tlachali, kteří sem píší jen kvůli čárce za příspěvek nemám rád.

  10. Vladko

    Koupě Octavie I

    Zdar. Jezdím také s 1.6/55kW SLX najeto 158000km a na počítači dlouhodobá spotřeba 7.5l průměr. Smíšenej provoz. Jsem max spokojenej a to samé přeji i Tobě.
  11. Šrouby mažu asi 20 let a nikdy se nepovolily a já měl potom míň starostí, takže moje rada - mazat.
  12. Tak co nikdo mi nechce poradit? Už jste to určitě někteří dělali. Přece se nebudu nechávat strapňovat od "machrů" ze servisu, až se jich tam budu ptát....
  13. Je to 140 000 km. Raději bych potřeboval poradit s výše zmiňovaným problémem. DĚKUJI.
×
×
  • Vytvořit nový...