Přejít na obsah

inskeu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    129
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 177 zobrazení profilu

Oznámení inskeu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. inskeu

    CITIGOe iV

    Ahojte, je nejaká možnosť, že by som niekto pridal TPI pre Citigoe iV? V 46. týždni boli plánované zmeny a rád by ma zaujímalo, čo sa tam zmenilo. Vďaka
  2. Je to na záruční opravu. Výměna lamely spojky plus přítlačný talíř, to klapání na volnoběh.

     

  3. Tak to potom bude problém v samotnej spojke. Správa sa presne ako popisujú v tomto TPI:
  4. Kým založím novú tému skúsim sa spýtať v tejto téme. Jazdím na 2 mesačnej FIII 1,0 44 kW. Už od prvého dňa som si všimol, že pri uvoľnení spojkového pedálu na voľnobeh je počuť hrkotanie od spojky, ktoré postupne zmizne. Pri zošliapnutí spojky na voľnobeh hrkotanie stíchne. Bol som s touto závadou v dvoch servisoch a všade mi povedali, že je to vlastnosť spojky. Samozrejme sa mi ten hluk nepáči, ale zaujímalo by ma či vo vašich vozidlách sa správa spojka rovnako.
  5. V sekcii Citigo som našiel odkaz prezentujúci konštrukciu motorov 1,0 MPi 44/55 kW. Je tam uvádzané variabilné časovanie sacích ventilov. Pri servisných prehliadkach je problém pri použití vlastného motorového oleja z hľadiska záruky? Predĺžená záruka je poskytovaná v rovnakom rozsahu ako dvojročná, alebo sú tam určité výluky?
  6. Je to sice otravne, ale aj na sucasnom aute som si zvykol po kazdom nastartovani Start/Stop vypnut. Nechapem, preco tam za kazdu cenu tlacia taketo nezmysly. Start/Stop system sa aktivuje az pri uplnom zastaveni, alebo uz pri velmi nizkej rychlosti? Co presne znamena uvadzana rekupracia, tyka sa to len dobijana akumulatora? Som zmiereny s tym, ze zivotnost dnesnych aut je tak 5 rokov a 150.000 km, potom uz len stupaju vydavky na opravu. Tento motor je konstrukcne spolocny s 1,0 TSI alebo su to uplne rozdielne motorizacie?
  7. Jan R. Aj napriek LL planujem olej menit kazdych 10.000 km, motoru to len prospeje. Z vyroby tam bude asi olej znacky Castrol, aspon v starej FI to tak byvalo. Priamo vo vozidle nie je ziadne tlacidlo na deaktivaciu Start/Stop? Co sa tyka konstrukcie motora, nikde som sa nedocital, ci je vybaveny variabilnym casovanim.
  8. Pozdravujem, nakolko ma zrejme caka obmena vozoveho parku ako jeden z moznych kandidatov pripada do uvahy Skoda Fabia III 1,0 44 kW. Ako byvaleho Skodovkara ma zaujima, ci dynamika tejto motorizacie bude na porovnatelnej urovni ako pri FI 1,2 40 kW s ktorou som v minulosti jazdil. Bohuzial ziaden predajca nemal v ponuke litrove trojvalce, mal som moznost skusobnu jazdu absolvovat s 1,2 TSI 66 kW. Motorizacia je to zaujimava, ale kedze auto bude sluzit len ako priblizovadlo do prace vzdialenej 20 km a planujem si ho ponechat max 5 rokov 1700 euro priplatok za TSI sa mi zda privelky. Ak mozem poprosit majitelov motorizacie 1,0 o informativne hodnoty aktualnej spotreby pri 50/90/130 km/h. Ako je to Start/Stop systemom, je ho mozne deaktivovat, ale je zapnuty natrvalo? Aky olej je pouzity pri premenlivom servisnom intervale, resp. po kolkych km by sa mal menit? Pri priamom porovnani FI 1,2 HTP 40 kW a FIII 1,0 44 kW je v niecom starsia Fabia lepsia, alebo novy model je lepsi vo vsetkych ohladoch? Dakujem za odpovede
  9. Zdar Škodováci, nevlastním Fabiu, dostal som ju ako náhradné auto zo servisu. Chcem sa spýtať akú spotrebu dosahujete mimo mesta pri úspornej jazde? Pri akých otáčkach má tento motor najnižšiu spotrebu, nie je tam palubný PC.
  10. Ahojte, aký olej použiť do Favorita r. v. 1993 výkon 43 kW karburátor. Možno tam použiť TOTAL QUARTZ 7000 10W - 40, ktorý spĺňa API SL/CF, prípadne poraďte iný. Neviem aký olej tam lial predchádzajúci majiteľ. Budú stačiť 4 litre alebo treba 5 L. Po koľko kilometroch treba meniť sviečky a aké použiť. Vďaka
  11. Práve som si prezeral stránku vag-com.cz a našiel som tam článok o Readiness. Readiness mi robili v servise a VAG vyhodil 00001000 čo by mal byť problém so systémom sekundárneho prívodu vzduchu. Chyba sa premazala, ale motoru stále chýbal výkon. Má táto chyba nejakú spojitosť so škrtiacou klapkou?
  12. Práveže motor ide, ale je značne lenivejší a pri brzdení motorom si musím ešte pomáhať brzdou, pretože stále tam dávkuje palivo. A to základné nastavenie škrtiacej klapky sa nekontroluje automaticky pri diagnostike, alebo sa na to musí priamo technik zamerať, že to chce nastaviť. Tá strata tlaku paliva ako sa dá odstrániť?
  13. Ten motor sa montuje do OII, je to klasický 8 ventil 1,6, preto sa pýtam tu.
  14. Ahojte, už druhý krát sa mi stalo, že motor stratil výkon. Mám motor 1,6 75 kW BSE a pri jazde došlo k miernemu šklbaniu a následnej strate výkonu. Prvý krát, keď sa mi to stalo, tak po cca. 600 km, sa motor sám opravil a výkon sa vrátil späť. Momentálne sa opäť objavil tento problém a je sprevádzaný tým, že pri brzdení motorom vstrekuje palivo do valcov ako keby tam bol neutrál (rovnako ako keď sa mi to stalo prvý krát). VAG nenašiel žiadnu chybu, urobilo sa nastavenie všetkých hodnôt do továrenskeho nastavenie a taktiež sa prehral nový SW do riadiacej jednotky. Rovnako reakcie na zošlapnutie plynového pedálu sú veľmi vlažné. Keďže prvý krát sa to samé opravilo, môže to byť nastavením škrtiacej klapky, alebo sú rozštelované benzínové mapy. Je možné, že to diagnostika nezistí? Vďaka za rady
  15. Po prestavbe na LPG to fungovalo bez problémov až do okamihu kedy som vyjazdil nádrž LPG do prázdna. Vtedy sa motor prepol do "núdzového režimu".
×
×
  • Vytvořit nový...