Přejít na obsah

Mr.Mira

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mr.Mira

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Docela drsna cena. Nezkusil jsi to nejdriv treba vytisknout na laserovce na pruhlednou folii (a pak eventuelne zalaminovat)?
  2. musis si zjistit, ktere tri nebo ctyri LED jsou vzdy v serii a k jedne z nich pridat do serie odpor. Nebo vymenit ten, co k nim patri za vetsi. Podle katalogu si zjisti, jaky Ud a Id maji tvoje LEDky a podle nich spocitas celkovy odpor vetve. Cekovy R obecne spocitas podle vzorce : 13V - (Ud * pocet_LED)) 'Ucc beru jako kompromis mezi 12V nenastartovano a 14,4V nastartovano - ona je tam PWM, takze to stejne neni presny. ------------------------------- Id a pak bud pridas odpurek o hodnote ktera zbejva, nebo vymenis ten puvodni za spocitanej. ------------------------- Nebo si zaexperimentujem a budem predpokladat ze rozdil v Ud bude 0,5V/LED coz by pri trech LED v serii odpovidalo 1,5V. Pri proudu 10mA to dava odpor 150R. Takze ho zkus a uvidis, minimalne ti ty LEDky neumrou tak rychle )
  3. Pridej odpor. Cervene LED maji nejmensi Ud a tudiz ti tam protejka moc velkej proud, kterej je po case znici...
  4. presne tak, zapoj to na stole, minus multimetru dej na minus a plusem hledej prvni plosku na ktere bude plus. Pak tam pripajej LEDku (plusem na plus) a pokracuj v hledani. Je jich vzdy nekolik v serii, takze bez toho mezikroku s pajenim to nepujde poradne promerit - leda najit prvni plus, na druhou plosku pro diodu pripojit svorku multimetru a prozvaneckou/merenim odporu hledat plosku, ktera je s ni spojena. To bude plus pro dalsi diodu. A to stale opakovat...
  5. Takhle to prece nemuzes porovnavat, zapojit vsechny LEDky paralelne... Kazda ma trochu jiny napeti a ta s nizsim bude logicky svitit vic, protoze zafunguje jako zenerka a srazi napeti tem ostatnim.
  6. tobe se to modre podsviceni LCDcek libi? Vzdyt to tam je jako pest na oko... Kdyz bilo-aranzovy zbytek, tak i bile ci oranzove LCD A ja bych zkusil i to pootoceni polarizacni folie, musi to vypadat super mit tmave okoli a svitici znaky!
  7. Proc nejde zmenit barva maxidotu u O1 na jinou nez oranzova/cervena?
  8. Hezke! Ja mam kombinaci bila/oranzova, ale tohle je spis do cervena, ze jo? Doladil jsem tlacitka, voltmetr a radici paku : http://miradata.cz/galerie/auto/
  9. Zatim ne, ale chystam se. Podle teorie budes muset pootocit polarizacni folii o 90 stupnu, cili bud ji nejak narezat a poslepovat (neumim si predstavit jak), nebo sehnat jinou. Idealne z nejakyho vyhozenyho LCD. Mam jich ve skrini uz par pripravenejch Kdybys nekdy jel kolem Nymburka, tak muzu venovat.
  10. Kdybys o tom neco malo vedel, tak CR2032 je ten malej 3V knoflik. Rozsviti vsechny barvy LEDek a maximalne z ni tece (do LED) asi 20mA, takze rozhodne nic neodrovna...
  11. schema nepotrebujes, proste museji bejt pripajeny stejne jako ty predchozi. Tzn. seriznutym rohem na stejnou stranu. Staci dat jednu obracene a nebude to fungovat... Jako zkousecku jde pouzit 3V knoflikovou baterku (ne vetsi, CR2032 je maximum) a zkouset jednu ledku za druhou.
  12. a ten zdroj rozhodne nezapojovat samotnej (bez zateze, resp. zatizenej jenom budikama). Proste ho nechte v pocitaci a vytahnete si dva dratky z nektereho molexu. Zlutej (+12V) a libovolnej z cernejch (zem). Pokud je nahodou zkratujete, nic se nestane (krome resetu PC). Pocitacovej zdroj se proste jen vypne - je na to stavenej (teda pokud nemate v pocitaci nejakej totalni chinashit, tam je to ve hvezdach). Navic tak ziskate vyhodu ze uvidite jak budou budiky svitit pri vypnutem motoru (cca 14,2V zapnutej vs. 12V vypnutej - ty 2 a kousek voltu delaj u bilejch nebo modrejch LEDek rozdil svetlo/tma). Proto se tu taky uz par lidi divilo, ze pri vypnutem motoru jim nektere casti budiku nesviti... Na 12V zdroji vam nebudou svitit rovnou a aspon si tam vymenite i odpory
  13. silne nedoporucuju, pokud jeste chcete tema budikama svitit...
  14. Ja klimu (climatronic) podsvitil normal SMDckama letovanejma na bok (3ks na kazde strane displaye) a sviti to az moc. Priste uz bych tam zkusil dat jen ty prostredni - cili na kazdej bok jednu LED. Delal jsem to hlavne kvuli podsviceni ve dne (kdy je na nem prd videt, zvlast na slunicku), mam podsviceni climatroniku zapojene pres rele tak, ze pokud nastartuju tak je podsvicenej na maximum (pres den, aby na nej bylo dobre videt) a pokud zapnu svetla, rele sepne a Climatronic podsviceni je rizeny "koleckem" i se zbytkem pristroju. Co se tyka podsviceni pristroju, ono je to takovy nahovno... Kazdej ten "bilej" plast je jinak zabarvenej. I pri pouziti stejnejch LED mam nektere tlacitka a prvky trosku do zluta (samotne LED sviteji vsechny stejne). V tom zelenym podsviceni se to ztratilo, ale u bileho to je videt. Nicmene kupovat nove kryty tlacitek nehodlam - je klidne mozne ze ten prosvicenej plast je do zluta uz od vyroby. Verim tomu, ze ve zlute, cervene a zelene to nebude videt. U modre a bile ale uz jo. Druhy auto co jsem delal jsem kombinoval 3mm LED misto 3mm, SMD misto SMD a efekt je uplne stejnej. Zase je semtam neco slabe do zluta. Cili pokud pouzijes LEDky s priblizne stejnou teplotou, tak bych to neresil.
  15. Zkousel jsem na stole porovnat svitivost originalni PLCC2 z budiku s PLCC2 z GME (bílá 5000-10000K 600-1200mcd 120° 2,8-3,4V 20mA) a svitivost je radove uplne jinde. Ta z GME sviti jak blazen. Cili bych rekl, ze tech 110mcd bude do budiku akorat. Ale zas je to kus od kusu - i ten GME udava rozsah svitivosti 600-1200mcd, coz uz je hodne.
×
×
  • Vytvořit nový...