Přejít na obsah

mils

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mils

  • Narozeniny 24.10.1961

Oznámení mils

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. azriel JJ, přesně tak. Tak jsem to taky myslel a i viděl.
  2. Možná to neni ani tak nevědomost, ale vyčůranost takového prodejce, který oblbuje lidi, kteří se v modelové řadě až tak neorientují.
  3. Co ta konstrukce náprav? To asi ukáže až praxe jak se to bude chovat na silnici. Jak to vidíte ?
  4. Ahoj, u OIII budou všechny motory s řemenem? Jak to vidíte s tím zavěšením kol / jízdními vlastnostmi? Myslím, že nezávislé je až u modelů od 110KW nebo tak nějak, žejo? Bude to mínus?
  5. Ahoj, měl bych prosím dotaz. Kola si na zimu a léto přezouvám sám, ale ten hever z auta na mě nedělá nějak dobrý dojem co se týče stability a hlavně bezpečnosti. Kola měním na parkovišti na sídlišti a dumám nad tím, že bych si raději vždy na tuhle akci nějakej jinej zvedák přinesl a ten origo nechal jen na případné výměny na silnici. Kupovat ale takovej ten pojízdnej hydraulickej se mi nechce, raději bych pořídil takovej ten pantograf. Přijde mi stabilnější a pevnější. Ovšem nevím, zda se na ty podpírací body na O II dá koupit nějakej kterej by to tam nemrvil. Myslím tím neohýbal ten pertl karoserie a tak. Nemáte někdo nějaký tip na nějaký typ? Díky moc.
  6. Nyní začali prodávat i StartMonkey 400, což by měla být výkonnější varianta. Také i mně by zajímalo, zda by se našel už někdo s nějakou praktickou zkušeností. http://www.sunnysoft...o-moto-12v.html
  7. No tak vidiš. Když ti to vysvětlí odborník , tak je vidět, že parametr o max proudu je zbytečný > "Jestli je tam 300, 320 nebo 340 nebo 1000 je úplně jedno!!" < a kapacita v AH je také v podstatě nepodstatná. To jsou ale pytlíci, že vůbec vyráběj různé akumulátory a ještě na ně píšou trapné informace. Že by jen kšeft?
  8. Super, na té druhé fotce poznávám tu původní baterku. Jo, tak ne 340 ale ještě hůř, jen 330A má možnost dát max. proud ten původní akumulátor. To je na dnešní nabídku akumulátorů dost chabá hodnota. Ono, když to vyjádřím trochu jednodušeji, tak hodnota udávající tento max.možný proud ovlivňuje kvalitu jednotlivého startu a kapacita uváděná v Ahodinách ovlivňuje cca možnost, kolikrát je možno startování provést. Max. možný proud ovlivňuje hlavně vnitřní odpor zdroje (iR), a kapacita např. 70Ah udává možnost akumulátoru dávat jednu ampéru po dobu 70 hodin, nebo 70A po dobu jedné hodiny. Tak nějak nás to na škole učili.
  9. > sector Děkuju za info. Jestli si dobře pamatuju jak je baterka v motoru OII umístněna a jak je tam zapojena, tak musím zvolit baterku kterou obchodníci označují jako "polarita Pravá" a uchycení spodní typu B13. Jinak kamarád mi doporučuje baterku, kterou si sám také koupil a taky si jí moc chválí. Je to tahle. http://www.baterie-shop.cz/exide-premium-64ah-12v-p-775.html Tato baterka má rozměry přesně takové, jako má ta moje stará, která byla jen 61Ah a max proud jen 340A. Tak bych si i s touhle co se týče parametrů polepšil.
  10. Co říkáte na tuto konkrétní baterku do O II 1,9TDi Elegance ? Přemýšlím o ní, snad by uchycením, rozměry i elektricky vyhověla. Posoudíte - poradíte? http://www.battery.cz/autobaterie-banner-b...-12v-700a-v2866 Děkuju za podněty.
  11. No a abych dotahl všechny noční hrůzy, tak na parkingu sleduju tažný koule. On totiž vůl s tažnou koulí na vocasu, to je postrach našich nárazníků. Ne, aby si někdo tato slova vyložil tím, že každej kdo má tažnou kouli je vůl, ale opravdu když na autě má namontovanou kouli bezohlednej řidič (nebo vyloženej nešika ) , tak nejsem línej přeparkovat na jiné místo. A to mluvím z vlastní a nejedné zkušenosti.
  12. J o jo, jsou to radosti. Na parkoviště vidim z okna bytu a co tam vidim je prostě děs a hrůza. Takovejch těch paniček co jim jejich bohatej chlap koupí velkej offroad aby se mu nezabila a ona , jak tak člověk vidí by měla problém řídit i KAčko.... uuuh Jo a druhej extrem jsou takový ty přespříliš sebejistý borci co mezi těma autama lítaj s volantem v jedný ruce a jedou system brzda / plyn. Tyhle dvě skupiny když sečteš , tak to je dost velká skupina řidičů od kterejch radši dál.
  13. Ježiš, jak já s tebou cejtim. Mám velice podobnou zkušenost. Sedím v autě na parkovišti a vedle stojí pěknej, červenej a skoro novej Golf, kterej jsem si fakt s chutí prohlédl. No a jak tak tam sedim tak se k tomu Golfu šine neméně pohledná mladá žena. ( tu jsem si také s chutí prohlédl ) Otvírá dveře a prásk. Takovou mordu do pravejch P dveří, že to hlo s autem. Vystoupím a slušně povídám, že by si taky mohla ty dveře pohlídat. Ona mi odpověděla s úšklebkem něco ve smyslu, že sem nějak přecitlivělej či co. Vůbec nejivila zájem co mi tam způsobila a v klidu nastupovale do auta. No, to se mi fakt zatmělo před očima a nebejt to ženská tak nevim. A to nejsem žadnej agresivní vůl ale tohle mě fakt dostalo. Kdyby aspoň řekla "pardon, ja jsem ty dveře nějak neuhlídala " tak člově zkrotne a ale ta vyloženě žehrala na to, že ženskou slušnej chlap neuhodí. Tak jsem jí vynadal. Nedá se tu napsat co jsem té krásné mladé ženě řekl. Pak jsem to řešil přes své hav. pojištění ale zážitek fakt GRRRRRRRRR.
  14. Tak a mám po drnčení. Nechal jsem si do vozu namontovat alarm a GPS/GSM Patriot. Do plastu té střední přihrádky uprostřed palubky nahoře, přivrtávaly LEDku a tak ji měli venku. Nějak se jim povedlo tento dil složit lépe než byl původně a drčení je pryč . Je příjemné, že i když jsem se bál, že po rozebírání palubky se pazvuky spíše namnoží, tak tomu bylo naopak.
  15. Ahoj, já mám dost podobný problem. Mně to ale drnčí cca někde pod tou střední schránkou co je na vrchní straně palubky uprostřed. Drnči to hlavně když vytáčím motor do vyšších otáček, např při rychlejším rozjezdu. Nejdříve jsem myslel, že to budou ty dvířka ale ty to nejsou. Je to nekde těsně pod tou přihrádkou. Máte někdo podobný problem ? Pravda do rozebírání se mi moc nechce, aby to nebylo pak jestě horší.
×
×
  • Vytvořit nový...