Přejít na obsah

Honza81

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

512 zobrazení profilu

Oznámení Honza81

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak to co si natocil na tom videu mi presne dela taky. Obcas to dela min, ale v nejhorsim pripade to dopadne vzdycky takhle. Dej prosim vedet co ti na to reknou, planuju v nejblizsi dobe taky servis, tak podle toho na ne budu tlacit. Taky je pravda, ze kdyz nevyradis a nechas otacky spadnout se spojkou tak to neudela nikdy. Asi to fakt bude ta sonda - celkem draha zalezitost :-) takze to snad stihneme do vyprseni zaruky. Hodne stesti
  2. Tak až na toho servisáka narazíš, tak dej vědět. Má zkušenost zatím je, že za ohromný peníze ti na autu udělaj téměř nic a pokud jim poruchu nenapíše počítač tak se s hledáním závady moc nemažou. Na garančce mi dali nový stěrače tak, že pravej krouhal lak na pravym sloupku, že by si dali tu práci a gumičku trochu srovnali to ne. Co by člověk za 3500,- taky chtěl že :-) S tím bržděním motorem to zkusím, mohlo by to bej ončo. Stejně je ale divný že ostatním s 1,2 to nedělá, přitom to je věc, který si všimne každej.
  3. Tak to co tady popisuje GoofyX, aspoň ten první problém, je přesně můj případ. Zkusím tvou radu jak to nasimulovat. 2x sem to už kvůli tomu dával do servisu a odpověď byla, že je vše v pořádku, že se jen motor něčemu brání :-) To mi příjde jako dobrej vtip. To ostatní co píšeš se mi nikdy nestalo, ale už se to tady taky někde řešilo.
  4. Tak to ste mě uklidnili, že v tom nejsem sám . Při jízdě to nevadí, nikdy to nechcíplo tak co, spíš mám obavu, aby z toho pak nevylezla nějaká děsná oprava. Tohle mi totiž přesně dělala felda (ta do toho i chcípala) a řešilo se to 2x výměnou škrtící klapky, za 15 000 jen ta klapka. Jednou jsem to vyvolal při stání v kopci a točením volantem. Přesně podle záběru serva to klesalo, ale to mohla být taky jiná věc. Trochu nepříjemný je to zavrčení, když to klesne pod normál. Jinak souhlasím s tím, že v servisu jsem to nidky pořádně nedokázal vyvolat , holt zákon schválnosti. Na diagnostice vše O.K. tak uvidíme jak to pude dál
  5. Mám Fabii MR 2005 1,2 HTP 47 kW a kolem 10 000 km mi začaly kolísat otáčky motoru po vyřazení. Projevuje se to tak, že místo aby ot. spadly na normálních cca. 750, klesnou tak na 500, motor tak divně zavrčí a vše se vrátí zpátky. Dál to pak běží úplně normálně. Nedělá to pořád, jen někdy a vždy až při zahřátém motoru. V servisu žádnou závadu nenašli, ale zdá se mi to divný a nechci těsně po záruce platit nějakou opravu, která by měla být v garanci. Nemáte nebo neměli jste s tím někdo taky problém?
×
×
  • Vytvořit nový...