Ahoj, mám dotaz. Než se pustím do čištění turba, do čehož se mi zrovna moc nechce, chtěl bych vědět jestli se dá nějak jednoduše zjistit správná funkce ventilu N75. Mám jednu s klasických závad, na octavii 1,9 TDI, 81 kw, motor ASV, MR 2003, naj. 150000km, a to 17965 regulace plnícího tlaku – mez regulace překročena. Do nouzového režimu to sice v minulosti padlo, ale spíš pozoruji o něco nižší výkon než dřív obecně. Někdy se při poměrně mírné akceleraci objeví takové cuknutí – něco podobného jako když sepne kompresor klimatizace, bez toho aniž by to spadlo do nouzového režimu. Hadičky od zmíněného ventilu vypadají nepoškozené. Jde mi jen o to, abych zbytečně nekupoval N75 a pak stejně musel čistit turbo. Dík za případné rady.