Přejít na obsah

moldow

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.topolcany.org
  • ICQ
    263731588

Návštěvy profilu

1 007 zobrazení profilu

Oznámení moldow

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vyfuk bol uz davnejsie hrdzavy a myslim ze teraz su uz v nom aj nejake dierky. Musim pozriet. Moze to sposobovat vyfuk?
  2. Po dlhej dobe sa objavil u mna dalsi problem a myslim ze sa zhorsuje. Auto klepe za jazdy pri miernej zatazi. Napriklad idem na stvorke, 60km/h, otacky su nieco nad 2 000 a zacne mierne stupanie. Chcem udrzat rychlost, jemne zosliapnem plyn a auto v stupani zacne vydavat take klepotave zvuky od motoru (ako stare skodovky, tie za tak "zvonili"). Rychlost si pekne udrzim auto ide ako ma, len ten zvuk nie je prijemny. Ked dam plyn na podlahu, zvuky prestanu. S plynom na podlahe sa mi ale tazko udrzuje konstantna rychlost, tak sa jazdit neda. Robi to podobne pri vysetkch prevodovych stupnoch. Nevie niekto cim by som mal zacat? Dakujem. Auto: Fabia I, 2003, 74kW, 16V, 105 000km, vymena rozvodov pri 90 000km, olej Shell HX9 5W40 (planovana vymena je v oktobri)
  3. Chcem sa spytat, ako postupovat pri vymene cidla po stranke technickej. Neviem ci mam az take velke ruky ale ja sa k cidlu (snimacu teploty) nemozem dostat. nestrcim tam ani celu ruky, nie to este druhu aby som cidlo odmontoval? Treba pred vymenou nieco odmontovat aby bol k cidlu lepsi pristup? Navyse kablik ktory ide z cidla je dost napnuty, takze neviem, ze ak sa mi aj podari k cidlu dostat, ci pojde vobec tahom smerom von vytiahnut. Prikladam obrazky noveho cidla aj fotky motoru.
  4. No myslim ze olej to nebude, ten by stiekol bez ohladu na teplotu vonku a to znamena ze by to robilo stale. Dokonca v lete by to robilo asi este viac. Aj ked nemam moznost dostat auto na VAG, tak si myslim ze to moze byt problem ktory sa na tomto fore riesil uz vela krat. Teplotne cidlo (snimac teploty). Na tomto fore som sa dozvedel ze existuju dva druhy tychto cidiel, takzvane zelene a modre. Vie mi niekto aj poradit ako zistim ktore mam a ake si mam objednat? najlepsie podla serioveho cisla, ci cisla karoserie. V slovensky i-obchodoch som nasiel zatial len toto.
  5. Ano. Pred rokom v servise mi ju vycistili, chvilu mi potom kolisali otacky, ale rychlo sa to upravilo a zda sa to byt ok. Ved s otackami problem nemam, aspon o tom neviem.
  6. aky si puzival olej a aky pouzivas teraz? ja som menil olej 2 mesiace dozadu a dal som SHELL HELIX ULTRA 5W-40
  7. okolo 92000km. palivovy aj vzduchovy pred rokom. sviecky neviem ake stare tam su. navyse som zistil, ze po nastartovani motor nabehne na priblizne 1100 otacok, co je sice normalne pri studenom motore, ale pri tuknuti do pedalu plynu, otacky poklesnu pod 1000 auto sa pridusi a nasledne sa otacky znova vyrovnaju na 1100. samotne pohynanie sa s autom je teda dost komplikovane ked pri jemnom pridavani plynu sa auto pridusa. pozor! toto sa vsak nestane ak hned po nastarovani stalcim poriadne plynovy pedal aby sa motor vytocil do vysokych otacoch, necham otacky sa ustalit a potom je uz pohynanie bez problemov.
  8. Kupil som novu baterku, pre istotu o 10Ah silnejsiu ako tam bola. Teraz tam mam teda 55Ah baterku a toto "pridusanie startu" ma tym padom zacalo znova trapit o cosi viac. Nechcem totiz novu baterku trapit takymito startmi a rad by som tento "problem" odstranil. Budem preto rad ak sa niekto s tym uz stretol a podarilo sa mu tento problem riesit.
  9. Pokial to nie je nejaka vada (spatne sviecky, teplotne cidlo...) tak mi to nevadi. Myslim ale ze takymito startmi sa dost trapi baterka. Minulu zimu sa mi ju uz podarilo vymlatit, avsak po dobiti sa zatial stale drzi.
  10. Vzdy rano, alebo vecer, ked motor dlho stal v pokoji mam pocit ako keby motor nenastartoval hned, ale postupne chytili jednotlive valce. Cez leto to je ok, ale teraz ako sa ochladilo tak to tu je znova. Spravil som video ukazku kde by som to chcel demonstrovat. SPUSTIT VIDEO Popis: 00:06 - klucik do prvej polohy (pipnutie co sa ozvalo je handsfree) 00:11 - druhy krat pipnutie handsfree 00:19 - zaciatok staru 00:20 - podla mna nastartovanie 00:20,5 - pocut dunive rezonovanie a citit trapenie sa motoru 00:21 - ustalenie motora 00:21,5 - pustam klucik To rezonovanie je citit ako keby sa auto pasovalo tento bod tazko prekonat, je cititit ako sa motor trasie. Stale musim drzat klucik v druhej polohe inak by auto zhaslo. Opatovne starty a starty s ohriatym motorom su ok, bez toho zaklepania, auto chyti do sekundy. Moja otazka laika znie, co to moze byt? Mna jedine co napada su sviecky.
  11. Diky, skoda ze z tych co spominas ani jeden nie je v ponuke. http://olejposta.sk/?g=3&s=6&m=0&a...12%2F52&y=2 Bol som v mototechne a tam mi zas ponukal myslim ze FILTRON. Takze teraz ktory? Prepac, ale zdalo sa mi zbytocne zakladat novu temu ked sa to tu uz raz riesilo.
  12. Som na tom naaaapodobne. Olej aj s filtrom som si nechal menit a teraz neviem aky filter tam mam. Teraz si chcem menit olej sam a neviem aky filter objednat. Skoda Fabia, 2003, 74kW/101HP, 16V Vysiel mi filter MANN-FILTER W 712/52 Tak som do dal hladat na www.olejposta.sk a vyhodilo tieto filtre. Vie mi niekto poradit ktory mi tam bude pasovat bez problemov?
  13. ako to je so zamknutym autom a dopravnou nehodou? auta sa pri nehode samo odomkne, alebo posadka zostane zamknuta v aute?
  14. moldow

    Drolenie volantu

    Pod klavariou mali len tie jednoduche penove do 10€ a na namesti mali maria cavallo black, ale bez par centov tusim stal 25€. Asi objednam z netu za 19,50 + 2€ za dovoz a pride mi to az domov. to odratie je asi sposobene suchnutim pravej nohy o spodok volantu pri nastupovani a vystuopovani, aj ked doteraz som si to vobec nevsimol.
  15. moldow

    Drolenie volantu

    Ano cez 190 cm. Mieris na to, ze to je sposobene nastupovanim a vystopovanim z auta?
×
×
  • Vytvořit nový...