Odpověď je jednoduchá. Zamrzá ti nafta. Já měl to samé. Ona nezamrzne úplně, jenom není úplně tekutá a pak to dlouho nechce chytit. Teď jsem natankoval arktickou u Benziny do -44°C a na první škytnutí s 5 let starou baterkou...
Zdravím, moje fabule to měla před výměnou tlumičů naprosto stejný, teď po vymene tlučů a pružin vepředu si predek sednul a to tak ze hodne. Az sem se divil ze mi kola skoro zalejzaj do podbehu...
Spíš hleď na celkový stav vozu než na kilometrovej průběh, 300tkm má dneska kdejaká škodovka a nepoznáš to na ni. TDI vydrží většinou 500tkm noproblemo.
Já osobně bych doporučil vzít to někdy v neděli dopoledne na dálnici a pořádně to protáhnout na plnej kotel. Pokud s tím autem moc nejezdíš, tak holt ta spotřeba dolů nepůjde...
Zdravím, tak jsem si s firemním HTP (nalitano 175000km!) sjel dom a zpatky do brna (trasa svitavy hradec semily) pojezdil doma trtochu (celkem asi 500km) a konečná spotřeba dle tankovani i palubaku 5,1l N95. Byl jsem docela ohromen, nijak sem se neloudal...
Zdravím, ale u nového auta po 9000km mi neprijde možné mít rozbitý termostat. Je možné že se neohřeje, mně se i teď po výměně termostatu u FI 1.9TDI občas stane že když jedu s menší zátěží motoru v mraze tak se uchladí vzduchem...
Já měnil teď na fabii všechny čtyři za origo bosh, na všech bylo vidět, že žhaví jenom tak do půlky - byly bílé a konce zcela černé opálené karbonem... (nalítáno cca 200000km)
Bohužel budou, auto může táhnout vozejk s maximální povolenou hmotností která splňuje povolenou hmotnost tažného auta. Teda minimálně u nás prostě mrknou do techničáku a konec.