Mám Fábiu combi 1.2 HTP 47 kW, AZQ motor, r.v. 2003.zd Mám najazdené 209550 km. Okrem bežných prevádzkových detailov ako sú segmenty brzd. syst., a pod som menil pri 170 tis km rozvod. reťaz, 195 tis zapaľovací modul 1. valca, predné kotúče kolies, nádobka s aktívnym uhlím+EMV, 200 tis. km regulátor alternátora, 205 tis.km servočerpadlo. Okrem toho som 2x menil stabilizátory karosérie cca po 100 tis km, doraz gumy zadných tlmičov 2x, 1x úchytné body motora + jemný palivový čistič po 160 tis km. V máji 2014 idem na stk a emisnú kontrolu.Od 150 tis.km interval výmeny motor. oleja Castrol magnatec 5W/40 po 8 tis km, a to 2x do roka v rámci prípravy vozidla na zimnú, resp. letnú prevádzku. Ročne som najazdil cca 20 tis. km po všetkých druhoch ciest včítane nemeckých diaľnic. Teraz pri uvedených km mi začala svietiť žltá centr. kontrolka motora (tzv.lambda sonda). Predpokladám že má to súvis so snímaním množstva kyslíka v plynoch, takže je potrebné ísť na diagnostiku. Z toho vyplýva, že spoľahlivosť motora je priamo úmerná intervalu výmen a druhu použitého oleja s výmenami olejových, palivových čističov. Auto nikdy ma nenechalo na "ceste" a je to už v poradí tretie auto automobilky Škoda (1. Š 120 LS, 2. Š Felícia coombi 1,3MPI, 3. Š Fábia combi .....)