To jsem si taky myslel, ale jakmile je venkovní teplota okolo 10° tak žádná voda nestříká. Takže v zimním období se to stíhá uchladit. Pokud by to bylo těsnění, bude to dělat stále. Teda myslím si.
Jde nějak tato závada s jistotou identifikovat, nebo to vyměním a uvidím? A co se může stát když s tím již nějakou dobu jezdim a občas doplním vodu?
Je fakt že expanzka je trochu zakouřená, jakoby od výfukových plynů.
Dobrý den, mám problém s mojí RS 2.0 CUPA 190000 km. Dochází k úniku chladící kapaliny přez výčko expanzní nádoby. Stane se to puze když regeneruje DPF. Během regenerace se vodní okruh nedokáže uchladit a vyprská vodu ven. Ventilátory běží a teplota na budíku je v normálu. Jakmile venkovní teplota klesne cca pod 10°C tak se to zdá být bez problémů. Má s tím někdo nějakou zkušenost? Děkuji