Přejít na obsah

Petrik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    254
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Petrik

  • Narozeniny 14.7.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

1 210 zobrazení profilu

Oznámení Petrik

  1. Já tam holt to tlačítko vidím. I na tom tvém obrázku. V návodu je to takto:
  2. Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).
  3. Dnešní události: "Mezi aktuální kritické díly patří MIB3 jednotky, řídící jednotka airbagu, řídící jednotka asistenta parkování, zadní kamera a řídící jednotka elektrických sedaček."
  4. Columbus má data na disku. Amundsen disk nemá, tak jsou data na SD. Nejnovější mapy pro Columbus jsou 2017 viz výše.
  5. No já zase tak naprosto nesouhlasím. Mám poměrně dost nalítáno s klasickým tempomatem v O2 a adaptivní se snažím používat rok a půl. Je to moderní asistent, ano, umí spoustu věcí, ale z mého pohledu: Vzdálenost, kdy začne mluvit do řízení zpomalováním je dána i rychlostí vepředu jedoucího kamionu, takže mi ta vzdálenost přijde pokaždé jiná - na přeplněné D1 konec s plynulou jízdou a vyšší spotřeba daná neustálým zpomalováním a zrychlováním (podotýkám, že nejsem závodník a rád jezdím v pravém pruhu). Jediné, kdy se dá efektivně použít je, když se s autem "zaháknu" za někoho, kdo jede přede mnou - ale to se musím víc soustředit než když jedu sólo svým tempem - po dlouhé cestě jsem vždy unavenější, než když jsem používal klasický tempomat. Přijde mi, že jsem nemusel sledovat tolik věcí jako, jestli někoho dojíždím, jestli tempomat reaguje, jestli mám rychle uhnout do vedlejšího pruhu, aby nezačal brzdit, atd... Ale je to jen můj subjektivní názor a nikomu neberu, že se mu tato funkce může zdát nejlepší na světě. Já osobně bych uvítal možnost přepínání mezi klasickým a adaptivním, protože mi ta použitelnost přijde 50/50, no možná bych i víc využil ten klasický...
  6. Zapnutí pásů na zadních sedadlech. Edit: strana 37: kontrolní světla - připnutí bezpečnostních pásů vzadu
  7. Jak píše ELXEL, tak obrázek alba u mp3 je přímo součástí souboru mp3. Aby ho dokázalo rádio zobrazit, musí mít nějakou rozumnou velikost. Takže já to dělám tak, že obrázek alba zmenším, aby měl tak 500x500dpi a nepřesáhl 200kB velikosti. Následně ho vložím do mp3 souboru. (ale mám Columbuse, podívej se do návodu, jakou velikost podporuje tvé rádio) Například pomocí tohoto: http://www.slunecnice.cz/sw/mp3tag/ Pokud mp3 vytváříš jako zálohu svého CD disku (a je to nějaký známější interpret), tak použij MediaPlayer, který si umí obrázek alba stáhnout automaticky a automaticky jej do vytvářené mp3 přidá.
  8. Externí GPS jednotky pro firemní flotily (alespoň ty, které znám) nemají vlastní měřák paliva - vyčítají si stav nádrže z CAN-BUS, takže tam moc velká odchylka od toho, co ukazuje vůz nebude...
  9. A to jsi ještě zapomněl poznamenat, co se stane, když jedeš se zapnutým adaptivním tempomatem vlevo, nalepí se na tebe bavorák, kterého strašně brzdíš, tak mu uhneš doprava do relativně velké mezery mezi auta, která jsi původně předjížděl. Klasický tempomat bych v takové situaci ani nevypínal, protože než dojedu auto před sebou, tak z bava uvidím maximálně tečku na obzoru, ale adaptivní tempomat nazná, že mezera před vozem vpředu je příliš malá a dupne na brzdu rychleji, než ho stihneš vypnout.... Než jsem si zvykl ho vypínat současně s blinkrem doprava, tak ty slova od těch řidičů za mnou... no ještě, že to nebylo slyšet...
  10. Co tady? http://forum.skodahome.cz/topic/125750-zajímavé-čtení-učební-a-servisní-pomůcky-a-příručky-oiii/#entry2042739
  11. Mezi dlouhodobou, od startu a spotřebou od natankování zobrazovanou na Maxidotu se přepínáš stisknutím kolečka vpravo na volantu.
  12. http://forum.skodahome.cz/topic/127001-střešní-nosič-oiii-combi-hagusy/page-2#entry1996963 Trochu jsem to tady tím odkazem zacyklil, ale chápu, že číst 3 stránky je pro někoho opruz.
  13. @Jenik: nezávislé topení na plyn jsem ještě neviděl. Parkovat CNG v garáži neodpovídá příliš legislativě v ČR - není-li to nějaká moderní supergaráž. Pustit nezávislé topení v jakémkoliv uzavřeném prostoru je zakázáno, resp. můžeš tím otrávit sebe i někoho v okolí...
  14. Podložka velikosti styčné plochy je teoreticky řešení, pokud by byla na obou stranách, abys zabezpečil, že i vzadu je to utažené na plochu a ne zdeformované natvrdo utaženým šroubem. I když odborníkovi by se to asi taky nelíbilo, neboť tam ty plochy jsou dvě a až tak daleko mé znalosti průběhu sil nesahají, abych byl schopen dát ruku do ohně, že je to OK. Respektive já bych si ani na takto upravenou sedačku nesedl. Pořád jsem dumal, jak je možné, že někdo občas nepřežije relativně "obyčejnou" nehodu v (alespoň pro mě) tak bezpečném autě jako je Octavie. Po pročtení celého fóra a dalších různých vychytávek na Internetu už mi to zase tak nejasné není...
×
×
  • Vytvořit nový...