alien27

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli alien27

  • Hodnost
    Uživatel
  1. Zdravim, řeším problém na motoru 1,4 TDi AMF a to úbytek oleje z motoru, který končí v hadicích sání před intercoolerem. Je ho tam tolik že se dá vylejvat. Na první pohled sem si řek, dobrý, mám už vyběhaný turbo, ale dalším příznakem je zaolejovaná hadice odvětrávání víka ventilů č.5, a to dost. Takže nerad bych vyměnil turbo a zjistiil, že olej pak ubývá dál. Nepodařilo se mi najít kloudný popis k víku ventilů pro můj motor, natož jednoznačně ověřit, že regulátor tlaku PCV, který je v něm zabudovaný funguje správně. Možná mám celý problém s úbytkem oleje jen díky stále otevřenému regulátoru a olej se neustále cpe do sání. Domnívám se, že kromě regulátoru je tam integrovaný i odlučovač oleje. Funkci chápu tak, že přes otvory č. 1 je propojen prostor ventilů s regulátorem. Plechová 'záslepka' č. 2 funguje jako odlučovač oleje z regulátoru. Trubička č.4 patrně funguje jako nějaká pojistka proti poruše, úplnému zacpání regulátoru, je vyvedena ven, není zaolejovaná. K trojúhelníku č.3 vůbec nevím, buď se tudy odlučuje olej, protože to je v jednom rohu odchlípnuté, nebo je plast už věkem a teplem zkroucený. Poradíte mi někdo jak ověřit fci víka? Nebo s odkazem na technický popis? Dík!
  2. Construct, Defend atd.

    Chlapi kdo máte DEFENDLOCK na Fábii I, jak vám funguje zamykání? Mě jde zamykat kromě zpátečky taky jednička, Je to v pořádku? Mám provedení zámku nahoře u řadičky.
  3. Mokrý tapec

    OK, tak to je fajn, že máš zdroj nářadí. Jinak i v těch zadních dveřích bude časem co opravovat, např. jsem vyměňoval omezovače dveří - což bez sundání stahovačky nejde. Ať jde dílo od ruky.
  4. Mokrý tapec

    Jen malé varování, než se rozhodneš pro nýtování klasického origo nýtu, ověř si, že máš k dipozici ty správné = velké nýtovací kleště. Nejsoui vůbec běžné. Navíc při každé poruše odvrtávat zase nýty.. Přeju ti hodně zdaru.
  5. Co všechno jde z F2 do F1?

    jj to ti věřím, v O se mi sedí taky dobře. No jednou na výměnu sedaček vč. toho okolo - celého auta - určitě dojde
  6. Co všechno jde z F2 do F1?

    Čoveče vzadu vůbec ne, ale tudle sem jel po letech ve svým autě coby spolujezdec a řeknu ti, ta sedačka oproti řidičové, nebe a dudy
  7. Klimatizace Fabia nejde vpravo

    Origo vysoušeč litr, komplet, tedy se zátkou a O kroužky. Myslím, že si tu výměnu celého vysoušeče auto po deseti letech služby zasloužilo. Ten původní už nemohl mít žádnou účinnost.
  8. Klimatizace Fabia nejde vpravo

    Musím doplnit, že doplňování chladivo bylo cyklické - pár měsíců a bylo opět prázdno. Problém už je snad vyřešen, vyměnil jsem vysoušeč. Byl tam ještě původní a na tom těsnění to bylo dost znát.
  9. Co všechno jde z F2 do F1?

    Díky moc za info! Je dobré vědět, že tudy cesta nevede Viděl už sem nějaké nabídky FII naživo a nepřevědčily mě. Zůstanu u verze sedaček F1, jen najít ty správně vybavené a hlavně v dobrém stavu. Škodě zdar
  10. Nefunkcni polohovac dveri

    Ubo můžeš slavit, páč šrouby jsou půl práce .) Kliku a zámek sem nevyndaval. Stačí opatrně stahovačku naklápět a právě na místo u zámku dát bacha. Odpojení skla od stahovačky se nevyhneš - neměl bys prostor pro manipulaci se stahovačkou, aby sis vytvořil prostor pro vyndání stahovačky. Určitě si stahovačku po montáži objeď nějakým silikonem jinak ti tam poteče. Mimo mísu - ty ucpávky jak navrhuješ by asi museli dělat všude a jak se ukazuje i to není stopro, páč v podlaze sem měl pořád vlhko a ejhle dvě ucpávky chyběly úplně Dílu zdar!
  11. Nefunkcni polohovac dveri

    Ubo taky sem zkoumal jak si výměnu zadních omezovačů ulehčit, ale bez sundání stahovaček to nejde ani náhodou. Nebo si nějaký takový způsob u našel? Co se týká nýtovacích kleští měl sem možnost si je půjčit, ale myslím, že by se to dalo i bez nich. Snad by se daly zmáčknout pomocí šroubu, jen by to chtělo notnou dávku trpělivosti a obezřetnosti - šlo by o větší námahu na závit než je při lisování. Ještě je varianta dát tam zpět nýty, jako z výroby, dají se koupit u škody, ale jsou dost velké a jsou na to tedy potřeba hodně pořádné nýtovací kleště. Ať se dílo daří.
  12. Co všechno jde z F2 do F1?

    Chlapi, měl bych k sedačkám asi lama dotaz.. Uvažuju o výměne sedaček do F1 combi předfacelift (vzadu jsou třímístné dělené 2/3) dát sedačky z FII. Díval sem se na zadní FII a připadají mi jinak vykrojené než mám v F1. Dotaz tedy zní můžu nahradit sedačky v F1 jakýmikoliv sedačkami z FII předfacelift i facelift z krátké nebo kombi? Půjde to jen namontovat, nebude nutné něco upravovat? Dík
  13. Sluneční clony do oken

    Dodělávka? To sem teda blázen.. v DP je to origo, tak sem si říkal, že to tam původně dávali.. OK tak dík.
  14. Sluneční clony do oken

    Luďa, trochu mimo mísu, ale zeptám se tady. Na fotce č. 1 máš na zadních dveřích těsnění na vnější vnitřní hraně kolem dokola plus jedno silnější ve spodní části. Podle barvy auta zřejmě nějaký r.v. 2001. Máš to i na předních dveřích? Pak je trochu nejasně vidět nějaký pruh přímo na prahu, to je taky nějaké těsnění? Na to těsnění kolem dveří jsem narazil na obrázku v DP, tak jsem zapátral, ale Etka je zobrazuje jen s popisem "číslo dílu neexistuje". Na mé 2004 žádná taková těsnění nejsou, ale určitě bych je přivítal Dík za info
  15. Mokrý tapec

    Zdar chlapi, přidám se se svou troškou do mlýna. Absolvoval jsem výměnu omezovačů zadních dveří a s tím spojené zlo sundání plechu se sklem. Jelikož mi sprchlo ještě před zasilikonováním objevili se klasické louže. Tím se dostávám k jádru pudla, rád bych vyměnil vnější stírací lištu skla, jestli to bude řešení nebo jen prevence, nevím, přesto bych rád vyzkoušel. Poradíte mi jak to vnější stírací těsnění vyndat? Jen zabrat? V Etce je vyznačená nějaká příchytka. Doufám, že nebude muset ven sklo. V DP to nepopisují, snad mi někdo poradíte. Při akci jsem narazil ještě na jednu zajímavou věc. V DP v části 58-1 strana 3 je obrázek s popisem uvolnění zámku, prý nejdříve uvolněte těsnění. Podle tohoto nákresu i podle Etky mi připadá, že na dveřích by mělo být nějaké těsnění. Připadá mi to jako na FII nebo nových oktávkách. Máte to na autě někdo? Já tam mám jen holý plech, ani na jiných F jsem to zatím neviděl. Jo Etka to má v nákresu, ale hlásí, že číslo dílu neexistuje. Díky a Škodě zdar