Přejít na obsah

Mr.Black

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mr.Black

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Díky za info. Mám r. v. 2017, najeto 85 tis a mám zato, že se mi dunění ve 3 tis. začalo projevovat po výměně katalizátoru v rámci záruky před 4 měsíci (byla tam prasklina mezi svodem motoru a katem a v kabině šly cítit spaliny). Od té doby se mi zdá zvuk motoru víc brumlavější (sportovní a tuningoví nadšenci by zaplesali) a ve zmiňovaných otáčkách dost duní. Hned po výměně katu jsem to řešil s autorizákem, ale řekli mi, že je vše OK.
  2. Zdravím, při otáčkách kolem 3 tis. mi motor v Citigu začne citelně dunět (hlavně pokud jede motor pod zátěží) a auto je v těchto otáčkách výrazně hlučnější. Pod těmito otáčky a nad nimi dunění přestane. Je to vlastnost tohoto motoru? Jak to vnímáte ve svých autech? Auto mám zatím je krátce, proto nemám srovnání s projevem motoru od novoty. Mám verzi 44KW v manuálu. Díky.
  3. Mám dotaz na ty, co mají na autě orig. 16" alu SERPENS. Když se mrknete z vnitřní strany ráfku, jakého máte uvedeného výrobce (značku) alu a zemi výroby? Ještě by mě zajímalo, jakou značku pneu dávala na tyto alu Škoda z výroby. Díky.
  4. Šutrák: S tou výměnou převodovky to byl spíš jen takový povzdech :-( Štve mě, že k vůli slavné unii, a jejím nesmyslným výmyslům odtržených od reality, jsou automobilky nuceny pro úsporu každého gramu CO2, navrhovat řešení, které jdou proti řidičské praxi, příjemnému pocitu z jízdy a v konečném důsledku i proti naší planetě. Na co mi je, když u auta primárně určeného do městského provozu můžu jet na vytočenou trojku 140 km/h!!!, když v každodenním provozu musím při snížení rychlosti pod 40 km/h (což se v městském provozu děje celkem běžně), v mírném kopci, podřazovat z trojky na dvojku, protože nechci trápit motor po 2 tis. otáček, kde se evidentně (vzhledem k větším vibracím a dunění) necítí dobře. Odpověď ekohujerů zní jasně, dlouhým stálým převodem ušetřím v laboratorních podmínkách v průměru 2 dc/100 km proti převodovce s kratším převodem. To, že to v běžné praxi neplatí, ba naopak, neb nuceným podřazením v městském provozu se výrazně zvýší aktuální spotřeba, to už nikoho z těchto chytrolínu nezajímá. Hlavně, že na papíře šetří naši planetu... Ale zpět k tématu. Pokud, nemáš větší problém se sníženým komfortem se 17" po Praze, jsou pro mě, a naše Valašské kopečky, na léto jasnou volbou 16". Po zhlédnutí foto aut s vybranými alu se mi, ale hlavně mé manželce, které bude dělat CITOGO společníka do práce, začínají nejvíce zamlouvat SERPENSy.
  5. Šutrák: Díky za info. To, že nemá CITIGO aktivní snímače měření tlaku v pneu si mě uklidnil. Už jich mám doma na dvou sadách kol a při ceně 800 Kč/kus (origo 1500,-) a životnosti baterky 5 až 7 let, je to fakt výhra. Ty 17" Polygony vypadají dost dobře, ale při profilu pneu 40 už musí dost trpět jízdní komfort. Spíš to vidím na 15", max.16". Jinak nějaké to deci spotřeby navíc neřeším. Spíš mi trochu vadí mega dlouhé převody u 44 Kw verze, které se ještě umocní větším průměrem kola, pokud se budu držet továrních rozměrů pneu u větších kol (auto bude většinou jezdit max. 5 km denně kolem komína). Když vezmu jako výchozí můj rozměr zimních pneu 175/65 R14 (průměr kola 583 mm), tak u pneu 185/55 R15 je to sice zanedbatelných +2mm (585 mm), u rozměru 185/50 R16 je to už +8mm (591 mm), u sedmnáctek 195/40 je to + 5mm (588 mm). Já bych spíš uvítal jít s průměrem pneu do mínusu, aby se mi "zkrátil" stálý převod, ale to bych musel snížit profilové číslo nebo šířku pneu proti továrním rozměrům. Kdyby chtěl někdo vyměnit převodovku z krátké 55 Kw za dlouhou 44 Kw verzi, vážně bych o tom uvažoval :o) Jinak se mi ještě zamlouvají tyto šestnácky SCORPIUS
  6. Ahoj, dovolím si oživit téma rozměrů pneumatik. Koupil jsem Citigo na zimních pneu 175/65 R14 na orig. alu discích. Poohlížím se na léto pořídit druhou sadu kompletů kol rozměrů 185/55 R15 nebo 185/50 R16 (v TP mám zapsané dokonce 17" 195/40 :o))). V patnáckách se mi líbí orig. CONAN (černá/leštěná) nebo AURIGA (černé). V šestnáckách pak SERPENS (černá/leštěná). Auto mám v červené tornádo. Chci se Váš zeptat, jaké máte zkušenosti s orig. alu 15" nebo 16" v porovnání se 14" v oblasti jízdního komfortu, dynamiky nebo spotřeby. Je to nějak zásadně znát? Jen pro info mám slabší verzi 44 kw. Taky mě zajímá, jestli má CITIGO "slavné" snímače tlaku v pneumatikách (ve ventilku), popř. jestli se dá jejich absence nějak obejít nebo jestli se dá jezdit i bez nich stylem, aby na Vás pořád něco na přístrojovce "nekřičelo". Na mém druhém autě se bez nainstalovaných snímačů nelze dostat do palubního počítače a celá grafika přístrojovky na Vás "křičí" červeně, tím Vás výrobce nutí pořídit snímače i na druhou sadu kol :o( Díky za názory škodováci.
  7. Ahojte, jsem tu nový a potřebuji radu. Chci u Citiga demontovat orig. výfuk a nahlédnutím pod auto se mi zdá, že je "složený" z jednoho kusu od motoru až po zadní část, která vede nad nápravou. Dá se výfuk demontovat v celku (bez nutnosti jeho rozřezání)? Ptám se proto, že po koupi auta (r.v. 2017 před FL) po nastartování motoru cítím spaliny v kabině (pouze při otevřené klapce ventilace). Po vyndání krytu vzduchového filtru jsem jsem objevil malou prasklinu na sváru mezi katem a svodem k motoru. Chci tedy výfuk demontovat a prasklinu vyvařit. Díky. PS: omlouvám se, pokud se na fóru toto téma již někde řešilo, ale brouzdal jsem dlouho a nenašel jsem :)
×
×
  • Vytvořit nový...