Rád by som sa podelil o môj dnešný zážitok v servise....
Šiel som na výmenu oleja tak som kúpil aj palivový filter nech to servisáci vymenia jedným vrzom.Vzhľadom na to, že v origo servisnom manuále je postup výmeny palivového filtra nasledovný: odšróbovať odvodňovací šrób, odsať cca 100ml nafty,resp. vody, vymeniť podložku, zašróbovať, odšróbovať viečko, vymeniť filter a tesnenia, zašróbovať viečko
tak som sa snažil aby chlapci dodržali tento postup. Pred naštartovaním som 5krát zapol kľúč, aby si teda čerpadlo natiahlo do systému naftu...tak štartujem a ejha....nič...sucho....nafta vo filtre bola (overené)....Štartovali sme auto až zdochla baterka.Nasledovalo napichnutie na elektriku..trvalo pekných 20 minút, kým motor naskočil...a preto sa pýtam, KDE SA STALA CHYBA???????? Ďakujem za racionálne vysvetlenie.