Jump to content

prassat

Uživatel
  • Content Count

    624
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

69 Excellent

1 Follower

About prassat

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,962 profile views
  1. prassat

    Nastavení jednotek po výměně pružin pérování

    Udělal jsi základní nastavení světel přes diagnostiku. (tj. adaptace nivelačních čidel - "naučení roviny") ? Tím bych začal, a až pak bych ladil světla na STK. U VCDS je např. postup zde (ENG): There are certain test conditions that must be met before doing this procedure: Vehicle must be parked on level ground and "settled" on its suspension Parking brake should be OFF Ignition should be in the "On" position Headlamps should be "Off" Procedure for Aligning Xenon Headlamps: [Select] [55 - Xenon Range] (For some newer vehicles, use [29 - Left Light] instead ) [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Wait at least 20 seconds for the headlamp motors to move. The headlamps are now in their adjustment position. Turn on headlights. Adjust them via their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. Scroll up to Group 002. The Xenon Range controller has now learned this position as its Home position. Click the [Done, Go Back] button and you're all set.
  2. Super, tak snad už budeš mít pokoj a spokojeně jezdit.
  3. prassat

    2.0 TDI CR 125kW DSG

    Ty Indy, problém bude u tebe spíš v té lambdě na DPFku ne?
  4. Kabel 1KD 971 658 jsem koupil normálně u místního prodejce Škoda (objednal jsem jej, a druhý den hned ráno tam byl).
  5. Začal jsem výměnou čidla, ale mě pomohla až výměna kabeláže. Viz. můj příspěvek výše. Můj mechanik to měl za dopoledne hotové.
  6. prassat

    2.0 TDI CR 125kW DSG

    To vypadá na senzor co je dole na hadici u cooleru, prakticky hned pod spodním krytem motoru, skoro u nárazníku na spolejzdcově straně
  7. ahoj.mam problem s Beckom 125 kw chyba p0238 signal prislis vysoky.podla toho co som si precital vsetci menili kabelaz a je pokoj je ktomu nejaky navod ??

    1. Nasupeny

      Nasupeny

      Ahoj, povedlo se ti to vyřešit? Byl to ten kabel? Díky

    2. prassat

      prassat

      Nejdřív jsem měnil snímač, ale chyba zmizela až po výměně kabeláže.

      Byť kabel byl na oko v pořádku, byl možná někde nějaký přechodový odpor, nebo se to možná někde vyhřálo.

      Každopádně po výměně za  nový kabel je klid.

  8. prassat

    Superb II alu kola..

    Máš na mysli boční ochranu ráfku - kdy pneu trochu přesahuje. To je věcí pneumatik, ne ráfku. Pneu s boční ochranou jsou označeny FR nebo někteří výrobci označují MFS.
  9. prassat

    2.0 TDI CR 125kW DSG

    Nebo možná taky unavený setrvák, ten taky umí "klepat"
  10. prassat

    2.0 TDI CR 125kW DSG

    Ke vstřikům - pokud jsi měřil opravdu studený motor (30 sec po startu), tak velmi orientačně se dá říct, že jsou ještě OK. Hodnoty +2 mg jsou už na zvážení výměny. Optimální chod motoru by byl kolem nuly, proto někde ŘJ přidá nebo ubere.
  11. prassat

    Rozleštění karoserie

    Vypadá to moc pěkně! (... až 30tis plus ... jak píšeš, to už je za celolak, ne?! :-D )
  12. prassat

    vstřiky?

    Ano, záruka na skryté vady je. Tam by mohly patřit právě i vstřiky - pokud by se prokázalo, že už byly v době prodeje KO a prodejce to kupujícímu neřekl - jenže tady bývá kamen úrazu. Smlouvu jsme neviděli, ale dost často se do ní (menším písmen) dá někam odstavec, že auto má špatný technický stav nebo jiná formulace "náhradních dílů na kolech". Hlavně ať to tazateli dotazu v pořádku jezdí co nejdéle!
  13. prassat

    vstřiky?

    Reklamovat 15ti leté auto po půl roce ježdění, bych se ani odvažoval. navíc jak píše kolega výše, určitě neuspějete. Bohužel u jetého auta vám může odejít už prakticky cokoliv a to ze dne na den. Pokud to nyní po výměně gumiček jezdí dobře, už bych se v tom nepitval a jen jezdil. Závěrem jen popřeju autu ještě hodně kilometrů bez větších závad.
  14. prassat

    Jaké brzdové kotouče a destičky

    Za mě ATE, TRW, BOSCH...
  15. prassat

    Ochranný plech kotoučové brzdy

    Tak se hlásím do klubu uklepaného hlučného ochranneho plechu zadní brzdy. Na kočičích hlavách rachot jako když se táhne výfuk po zemi. Sundal jsem jen kolo a plech vystřihl nůžkami na plech (na dvou místech) . Teď tedy jezdím bez plechu a mám klid. V týdnů se objednám na servis a nechám pak vyměnit obě zadní strany.
×