Přejít na obsah

hanf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    65
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení hanf

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. vahu neries. ten log je spraveny v nudzovom rezime. ake chyby to hadze? ked chces log tak vypni zapni motor a hned sprav log.
  2. tie vyrovnavacie davky su ok. s tou destinnou ciarkou som sa pomylil.
  3. daj to na vag a uvidis. repas vstrekov neurobis urcite sam. na to potrebujes specialne naradie.
  4. tie hodnoty su prilis vysoke. kolko to ma najazdene. dvojhmotu asi nemas tiez by to mohla sposobovat. vstreky von,vycistit, preskusat,dat nove gumicky, rovno pozriet aj vacku
  5. vag ti neukaze vyrovnavaciu davku vstreku 000,21. vag ti ukaze len jedno desatinne miesto. preto si myslim ze to je 2,1 a to uz je celkom dost
  6. tie vstreky nie su nic moc, kedze si nemyslim, ze diagnostika ukazuje 000,21 to bude skor 2,1. pozeral si to vagom? aj vacku mozes mat zodratu.
  7. el.blok menit netreba. ked tam das len holy motor asz s atd turbom a vstrekmi atd tak rj riesit nemusis.
  8. v nemecku to bezne opravuju, takze sa nenechaj odbit...
  9. skodovka o tomto probleme vie. otazka je ci o tom vedia aj servisy. chod do servisu o povedz, ze to zeria vela oleja. bud novy motor komplet turbo,zvody, kat alebo len kruzky zalezi od poskodenia. skus zavolat importerovi mozno ti poradi.
  10. pri tychto motoroch piestne kruzky ko. uz ked mas spotrebu viac ako 0,5 na 1000 pozri sa aj na zadny naraznik,vidno na nom olejove flaky.
  11. na 1.4 tsi 132kw sa bezne menia kruzky,pripadne ked su aj poskodene valce aj komplet cele motory pri zvysenej spotrebe oleja... spotreba oleja od 0,5l na 1000km treba ratat s tym, ze kruzky ko. hovorim 132kw verzii.
  12. to je normalne tu hadicku co ide do toho klobucika na egr zaslep a urob log.
  13. na tvojom mieste spravim log s druhou vahou a uvidime. pokial to nebude ok zaslepil by som egr, zas log a uvidime. alebo zaslep tu hadicku co ide do egr a sprav log. to mas najjednoduchsie.
×
×
  • Vytvořit nový...