Přejít na obsah

adller

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli adller

  • Narozeniny 21.6.1976

Kontaktní metody

  • AIM
    Eurook@seznam.cz
  • Web URL
    http://www.oknatvarex.cz/

Oznámení adller

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. já jen doporučím radit nebudu... u toho čerpadla je duležitý kde přesně ti to teče což znamená umyt motor a mrknout odkud to teče. Přetěsnění čerpadla v autorizovaném servisu BOSCH tě výjde na 7000 kč dělá se to přes rozvody proto taková darda... Pokud je to opravdu mezi tou kostkou a čerpadlem tak tě to celkové přetěsnění nemine. Já měl to štěstí hlavně na garážmistra že si s tím poradil vyměnil nějaké gumové těsnění v hodnotě 12 kč a bylo to o.k.Za práci 800 kč...
  2. Přesná definice A pokud tohle nepomuže tak vyzkoušej nějakého garáž mistra...
  3. já jen doporučím radit nebudu novej ventil N75 a nové relé 109 tímto rozhodně nic nepokazíš a zas to tak bolet nebude....tohle mám už zasebou...
  4. jen dodám že ta vúle se objevila najednou v mém připadě.... poradí někdo kde přesně se to stahuje nechci chodit s každým hov... k mechanikovi
  5. adller

    Spotřeba TDI

    Jen doplním mám po chipu cca 2 měsíce 66 - 85kw spotřeba šla dolu při jízdě nad 50km 4,6-5,1 a požitek z jízdy je uplně někde jinde...
  6. adller

    Unik oleja

    Mě to teklo přez čidlo oleje bylo vadné. Ale né tak že by se ztratil všechen olej.....
  7. tohle mělo na svědomí relé 109... vyřešeno.....
  8. zaslepil jsem to přesně podle návodu jak se píše.... "na hoře u toho klobouku" http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=69616#69616
  9. Tak dnes se mi stalo že mi při jízdě zhasl motor. Na P.P. jsem měl nastavenou pruměrnou spotřebu a spotřeba při vypnutí motoru vyletěla na nějakých 20l Zkusil jsem nastartovat motor nenaskočil asi tak po 3 minutách se to povedlo a pak zase vše o.k.
  10. No tak jsem to zkusil ,vyndal jsem hadičku a dal do ní cca 3cm šrubek..... Nestačil jsem se divit spodek byl uplně hluché asi tak v 2300 ot. teprve zatahl... Hned jsem šroubek dal ven a zas šlape jak máááá... O1 agr 66-85kw Na nějakým foru jsem četl že by to mělo být právě naopak že to nepatrně pomuže v nízkých otáčkách... proto jsem to chtěl vyzkoušet dělám něco špatně??
  11. V první řadě si nech vyčíst paměť závad!!! Vždyť to tady zaznělo nekolikrát.... pak ti zdejší mistři poradí....
  12. Moje řeč dovezl jsem něco podobného a pak to začlo ventil n75 noví,ventil od egr noví+všechny hadičky kolem, naftové filtr+vzduch filtr výměna oleje čep řízení+ násldná geometrie noví ventilátor + 2x stahovačka + komplet zadní stěrač,čidlo teploty paliva, nové silembloky náprav předek+zadek, nové zadní bubny + alternátor a k tomu potřebuješ dobrého garážmistra.... Momentálně auto šlape jak hodinky tak si pudu příští týden pro další koníky"Chip"
  13. Před týdnem jsem vyměnil v převodovce olej http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Prev...ynt-75W-90.html Šla špatně řadit 1čka popojíždění v koloně bylo za trest.. někdy i 3-4 Po výměně to tam padá samo 100% zlepšení...
  14. Kamo zustaň o pněco dýl v rachotě a ty penízky co vyděláš dej raději nějakému garáž mistrovi.... Bude to levnější v tomhle případě... Z vlastní zkušenosti...
  15. Octu jsem měl z německa a byl na tom jako ty, machanik se koukl na rozvody a říkal že podle nějakýho víčka na rozvodech je to nedávno měněné ještě nebylo zocidované. Říkal klidně s tím 50 000 jezdi. Samo že když vyměníž je to 100% v poho...
×
×
  • Vytvořit nový...