Přejít na obsah

Tomáš K.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 304 zobrazení profilu

Oznámení Tomáš K.

  1. Ahoj všem, mám dotaz na upgrade Comubuse z MIB 1 na MIB 2 v Octavii 3. Odešla mi jednotka MIB 1, tak si říkám, že bych to nechal předělat na MIB 2. Je tu prosím někdo, kdo to zvládne? Původní jednotka je totálně zničená. Byly v tom jen špatné elektrolyty, ale po „odborném“ zásahu je v háji. Díky moc za tipy.
  2. Ahoj ,už jsi prosím něco zjistil ohledně té chyby p223700?????? Vyskočila také na mě a jen stále hledám. Děkuji za odpověd, Míra

  3. Ahoj odborníci, hledal jsem, ale je tu o této chybě málo. Auto mi vyhazuje chybu P2237 00 [237] - napájení čerpadla přerušení, většinou to vyskočí až při zahřátém motoru, samozřejmě se rozsvěcuje MIL, auto jede normálně. Na několika místech jsem se dočetl, že to může být lambda před katalyzátorem. Máte s touto chybou někdo zkušenost, prosím? Díky moc! Otáčky motoru: 1366.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 92.9 % Rychlost vozidla: 60 km/h Teplota chladicí kapaliny: 70 °C Teplota nasávaného vzduchu: 74 °C Okolní tlak vzduchu: 960 mbar Napětí svorky 30: 14.540 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.reg.proudu čerpadla: 14 Sonda lambda ø.1 před oxid. kat.: kval.sign.regulátoru teploty: 6 Sonda lambda řady 1 před oxid.katalyz.:elek.korig.proud snímače: 0.0000000 A Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: buzení topení: 16.684 % Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.:elek.korig.hodn.snímače: 0.4384 V Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzát.: vyrovnávací odpor: 113.5 Ohm Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyz.: akt.adapt.proudu čerp.: 1.0000
  4. Proto neuvádím název dealera. Určitě sem pak hodím jak to dopadlo. Díky za reakce.
  5. Působí na trhu od roku 1998, takže asi stabilní. Jedu tam ráno, zatím bylo řečeno, že by to bylo ošetřeno kupní a nájemní smlouvou. Přijde mi to zvláštní, tím spíš, že jsem na internetu nenašel popsaný ani jeden podobný případ.
  6. Ano, toto jsou přesně otázky, které si kladu. Nabídka je to lákavá, ale tyto podmínky prodeje jsou podle mě dost pofidérní...
  7. Hezký den všem, prosím o radu. Mám velmi výhodnou nabídku na koupi předváděcího Rapida od oficiálního dealera Škoda. Předváděčku jsem nikdy nebral, takže nevím, zda je normální, že prodejce je ochoten vůz prodat pouze tak, že uhradím téměř celou cenu vozu, na 6 měsíců jej budu mít pouze v nájmu a po těchto šesti měsících vůz doplatím a ten se převede na mě. Je to normální postup? Nikdy jsem o tom neslyšel. Díky za odpověď.
  8. Děkuji za rady a snahu o pomoc. Záhada je vyřešena. Problém byl skutečně v novém EGR ventilu. Jeho těsnost jsem zkoušel už dřív, jenže vždy, když byl ventil studený a to těsnil. Napadlo mě zkusit jeho těsnost po zahřátí a ejhle, v tomto případě netěsnil, i pusou šel profouknout. Jen pro zajímavost, ten nový - vadný ventil je značka Vikä. Poslal jsem ho zpět na reklamaci, tak jsem zvědavý, zda reklamaci uznají, nebo co bude. Ještě jednou děkuji a přeji mnoho šťastných km.
  9. Klapka čištěná i zespodu. Trubku jsem nečistil, je čistá a volně průchodná. Původní EGR jsem zkoušel vrátit, jenže mi na něm nešly nastavit základní hodnoty, tak jsem to s ním vzdal. Díky za screeny z VISu, mám ho, a chyby jsem zkoumal, bohužel bez výsledku.
  10. Ahoj všem, potřeboval bych poradit. Předem díky! Fabia 2003, 1.2HTP AZQ. Před časem se začala rozsvěcet kontrolka motoru, VAG házel chybu EGR ventilu. Takže jsem objednal nový ventil. Než přišel, řekl jsem si, že nemám co pokazit, tak jsem ten původní vyčistil a ejhle, bylo po problému. Jakmile přišel objednaný ventil, vyměnil jsem ho, nastavení základních hodnot jsem samozřejmě provedl. Současně při výměně ventilu jsem dal nové svíčky – BRISK, originál Škoda. Od té doby jako by se motor po brzdění motorem a následným přidáním plynu dusí a cuká(obvykle mezi cca 1800 až 2500ot/min.). Pomůže náhle zvýšit otáčky, pak se to do dalšího brzdění motorem spraví. Zpočátku po výměně EGR naskakovaly chyby 16556 a 16490, což po několika málo jízdách přestalo – dnes navzdory problému žádné chyby nenaskakují. Zkoušel jsem dát původní svíčky BOSCH, bez efektu. Když zkouším nastavit základní hodnoty na škrtící klapce, nejde to provést, v poli čtyři je chyba. Klapka je čistá, chodí hladce. Po neúspěšném pokusu o nastavení základních hodnot klapky naskočí chyba 17987. Jsou dny, kdy auto jede bez problémů, ale z toho se s tím nedá prakticky jet. Teplota motoru nehraje roli. A ještě jedna věc, nejde provést test lambdy, myslím test s 5x plným plynem se sešlápnutou brzdou. Fakt už nevím, možná se motám v kruhu a něco banálního přehlížím. Díky!
  11. Zdravím všechny, mám dotaz ohledně kabelu ELM 327. Nemám problém se spojením, to jde bez problémů, ale mám problém načíst většinu dat. Otáčky motoru, teplota, palivo, to všechno přečtu, ale nezobrazuje mi to například informace o voze(VIN apod.). Software používám Scan Master v. 2.1, zkoušel jsem to s Windows 7 64bit a XP 32bit, v obou případech se to chová stejně. Připojuji to k Fabii 1.2HTP, r.v. 2003. Díky moc za případné rady.
  12. Tak jo, rozhodl jsem se. Vemu to. Příští týden ji koupím. Pak sem hodím foto a budu podávat průběžné informace. Držte mi palce, ať to šlape. :-))) Dík za názory!
  13. Když je to jednovačka, tak nemusím mít strach z koupě? Jak jsem psal v úvodu, prodává to známý (z finančních důvodů), pravidelný servis a během 30.000km, které najel nebyl žádný problém...
×
×
  • Vytvořit nový...