Přejít na obsah

p.e.t.r.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení p.e.t.r.

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj. Než jsem stačil vyměnit čidlo chladící kapaliny, tak jsem měl menší nehodu. Takže jsem byl bez auta skoro 1 měsíc. Hned jsem se jim zmínil o kolísání otáček. Napíchli to na compa a diagnostika vyplivla chyba : čidlo volběžných otáček. To ani nevím, že 1,6 74 kW takovýho něco má. Je to možné ? Jakmile bude auto v pořádku, dám hned vědět, čím to bylo.
  2. Díky. Zkusím to. Jinak se chci zeptat, zda se musí škrtící klapka po výměně nějak nastavit. Každý automechanik mi řekl něco jinýho. Dneska jsem se dokonce dozvěděl, že se klapka vůbec nenastavuje a že si jí řídící jednotka časem seřídí. Tak nevím, co je na tom pravda.
  3. Zdravím, mám problém s volběžnými otáčkami Octavia 1,6 74Kw r.v.98 . Při nastartování jsou otáčky kolem 1600 (studený motor), pak když se ohřeje spadnou na běžných 900 - 950. Vše O.K. Jenomže pak to začne. Při jízdě, kdy je teplota optimální se otáčky (někdy) kousnou na 1800, někdy kolísají 1400-2000 a teď si mi dokonce stalo, že se samy zvyšovaly až na 4000. A tohle mi třeba udělá po 2 hodinách jízdy a někdy vůbec. Byl jsem na diagnostice motoru. Ukazovala na potenciometr škrtící klapky - sporadická, zvyšené volběžné otáčky - sporadická. Nic jinýho. Koupil jsem novou klapku, kterou mi nastavily, předešlá nešla ani nastavit. Otáčky se uklidnily, pouze na dva dny. A teď se to někdy objeví a někdy vůbec. Šel jsem na diagnostiku, ukázala pouze zvýšené otáčky. Prosím o radu. S tím autem se nedá jezdit. Ty otáčky jsou šílený !! Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...