Přejít na obsah

mel1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

579 zobrazení profilu

Oznámení mel1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím Vás, Řeším problém s únikem paliva mezi vstřikem (04E.906.036.T) a rozdělovačem paliva. Závada se projevila tím, že zničeho nic došel benzín aniž by to odpovídalo standardní spotřebě. Auto přestalo jet a objevila se chyba EPC. Samozřejmně smrad benzínu. Bohužel je u této motorizace je dosti složité sundání (musí se odpojit mraky hadic atd) a tak dostat se vůbec k rozdělovači paliva je dosti problematické. Po sundání sání jsem byl překvapen, že jeden z horních šroubů, který drží rozdělovač paliva je povolen viz foto rozdelovac paliva_drzák. Tak jsem usoudil, že při výrobě nedošlo k utažení na požadovaný moment. Spodní šroub byl utržený. Po sundání rozdělovače paliva se ukázalo co problém způsobilo. Jeden zdržáku paliva je špatně ohnutý a při přiložení k bloku motoru se rozdělovač paliva kolíbe. Je smutné, že tento stav musel být již při kompletaci nového motoru, jelikož při tloušce materiálu se rozhodně sám neohne viz rozdelovac paliva foto 1 a2. Na fotkách je vidět jak je jeden držák jinak ohnutý než 3. zbývající. Výsledkem téhoto namontovaného zmetku je prasklé těsnění vstřiku a deformace distančního kroužku viz foto. Špatně ohnutý držak se pokusím narovnat do polohy jakou mají ostatní 3. A teď dilema, které řeším. Při sundávání rozdělovače paliva jsem dva prostřední vstřiky motoru vytáhl z motoru. V přiručce se píše že při vyndání ventilu by se měl vyměnit těsnící krouže spalovacího prostoru, který je nalisován na spodní části vstřiku. Snažil jsem se sehnad sadu na výměnu tohoto těsnení T10133. Tuto sadu jsem sehna,l ale kalibrační připravek, kterým se má kroužek na vstřik nalisovat má menší průměr. I když je na sedě napsáno že je to T10133 což sedí s dílenskou příručkou tak je to zřejmně pro strší vstřiky FSI apod. Mám nyní dvě možnosti. Buď zkusit vrátit zpět vstřiky s původním těsněním - nevypadá poškozeno a doufat že vstřiky budou těsnit nebo koupit nové vstřiky. Jaký postup mám zvolit? Předem děkuji za nějaké odpovědi
  2. Zdravím všechny, mám problém s udržením konstantních otáček. Pokud stojím na místě a přidám plyn, otáčky letí nahoru. Pokud lehce plyn uberu, otáčky spadnou na volnoběh. Nejsem tedy schopen udržet např. 3000 otáček. Toto je problém při měření emisí. Při rozjezdech auto jako by trochu zacuká. Musí se tedy přidat více plynu. Při jízdě žádné problémy nepozruji. Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímto problémem? Doplnění: pokud na neutrál lehce přidám plyn otáčky pomalu vystoupají na cca 3800 (stoupají pozvolna několik sekund). Pukud poté ještě lehce přidám plyn otáčky již stoupají tak jak bych si přestavoval a jsem schopen držet konstatních třeba 4500 otáček. Pokud však jsou otáčky na 3800 a já lehce plyn povolím, letí poté otáčky okamžitě dolů na volnoběh. Nejsem tedy schopen držet na neutrál 2500 nebo 3000 otáček. Je toto u motoru 1.6 75 kW AVU normální. Nebo je někde problém. Prosím o nějaké rady.
  3. Prosím o radu Mám O1 1.6 75kw manual klima. Pri volnoběhu topení nehreje. Pokud trochu přidám plyn a zvýšim otáčky motoru tak to začně topit. Takto to je jak se zapnutou klima tak bez klimatizace. Teplota motoru má 90 stupňů
  4. mel1

    Stahovačka

    Zdravim, včera jsem měnil u zadniho okna (O1 2001 kombi) ten plastový dil co občas praskne. Dal jsem tan díl oznaceny 1U0...584. Okno jezdi, ale v dolni poloze prejede o cca 5 mm. Ulomilo to kus plastu co je dole na vodícím vedení stahovačky ( vplastu je protáhnut bovden s lanken). Nahoře to zastavuje normálně. Nevíte někdo co stím?
  5. Zatím další problémy nemám. Jen to syknutí. Je to přesně na tom místě co je na fotce v tvém odkazu
  6. Prosím o radu, Mám O1 motor 1,6 75 kW. Zjistil jsmem, že při prudkém přidání plynu dochází někde v horní části motoru k přisátí nebo úniku vzduchu. Je to tykový syčivý zvuk. Je to normální? Motor se chová při jídě celkem normálně.
  7. Tak jsme to rezdělal. Viditelná špína tam nebyla. Snad možná oxidace plošek na tišťáku. Chce to plošky pořádně vyleštit. Dal jsem to zpět a okna chodí jak nové. Díky za rady
  8. Nejspíše to budou ty zašpíněné spínací plošky. Když zmáčknu spínače větší silou tak okna jedou dolu automaticky
  9. Ano, zkoušel jsem to podle návodu, který je v manuálu ori Octavku. (klíčem pomocí komfortního ovládání oken zavřete všechna okna - klíč uvolněte - po zavření oken podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s.
  10. Zdravím, mám problém s atomatickým stáhnutím předních oken. Směrem nahoru při domačknutí tlačítka okna automaticky dojedou do koncevé polohy. Při domáčknutí tlačitka směrem dolů jedou pouze pokud toto tlačítko držím. Ví někdo kde je problém?. Octavie rok výroby 2001.
×
×
  • Vytvořit nový...