Zdravím Vás, Řeším problém s únikem paliva mezi vstřikem (04E.906.036.T) a rozdělovačem paliva. Závada se projevila tím, že zničeho nic došel benzín aniž by to odpovídalo standardní spotřebě. Auto přestalo jet a objevila se chyba EPC. Samozřejmně smrad benzínu. Bohužel je u této motorizace je dosti složité sundání (musí se odpojit mraky hadic atd) a tak dostat se vůbec k rozdělovači paliva je dosti problematické. Po sundání sání jsem byl překvapen, že jeden z horních šroubů, který drží rozdělovač paliva je povolen viz foto rozdelovac paliva_drzák. Tak jsem usoudil, že při výrobě nedošlo k utažení na požadovaný moment. Spodní šroub byl utržený. Po sundání rozdělovače paliva se ukázalo co problém způsobilo. Jeden zdržáku paliva je špatně ohnutý a při přiložení k bloku motoru se rozdělovač paliva kolíbe. Je smutné, že tento stav musel být již při kompletaci nového motoru, jelikož při tloušce materiálu se rozhodně sám neohne viz rozdelovac paliva foto 1 a2. Na fotkách je vidět jak je jeden držák jinak ohnutý než 3. zbývající.
Výsledkem téhoto namontovaného zmetku je prasklé těsnění vstřiku a deformace distančního kroužku viz foto.
Špatně ohnutý držak se pokusím narovnat do polohy jakou mají ostatní 3.
A teď dilema, které řeším. Při sundávání rozdělovače paliva jsem dva prostřední vstřiky motoru vytáhl z motoru. V přiručce se píše že při vyndání ventilu by se měl vyměnit těsnící krouže spalovacího prostoru, který je nalisován na spodní části vstřiku. Snažil jsem se sehnad sadu na výměnu tohoto těsnení T10133. Tuto sadu jsem sehna,l ale kalibrační připravek, kterým se má kroužek na vstřik nalisovat má menší průměr. I když je na sedě napsáno že je to T10133 což sedí s dílenskou příručkou tak je to zřejmně pro strší vstřiky FSI apod.
Mám nyní dvě možnosti. Buď zkusit vrátit zpět vstřiky s původním těsněním - nevypadá poškozeno a doufat že vstřiky budou těsnit nebo koupit nové vstřiky. Jaký postup mám zvolit?
Předem děkuji za nějaké odpovědi