Přejít na obsah

_dodo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení _dodo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Neviete nahodou ako sa da vyklopit resp. vybrat zadna sedacka na Roomster ked je poskodeny jej zamok, kt. sa zacvakava do podlahy? Jednu stranu mi odisti, ale druhu nie. Akoby tam chybal taky cuplik kt. sa zatlaca po pridvihnuti tej kovovej packy a ta nasledne odisti ten zamykaci mechanizmus.
  2. Bol to vstrek na 1-vom valci... Nato ze sa nepouziva nejak casto kedze auto mam na plyn odisiel podla mna dost skoro...
  3. No tak cievka to nebola... bude to asi vstrek. Musim ho objednat a snad to pomoze... Na LPG to ide dobre a ten ma svoj svtrek, tak bude to potom len to. Zatial DIK.
  4. Vag ukazuje toto: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 0 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000000 Load: 42.8 % Lambda: 2.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 87.0°C Absolute Pres.: 445.3 mbar RPM: 778 /min 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 9 Fault Frequency: 0 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000000 Load: 26.9 % Lambda: 14.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 63.0°C Absolute Pres.: 303.6 mbar RPM: 2100 /min Ta prva chyba asi suvisi aj s tym, ze som mal von cerpadlo z nadrze nakolko bolo upchate rozleptanym tesnemim od benzinu... A ta druha pise o valci 1. Co je predpokladam nalavo pri pohlade na motor s predu. Len na LPG sa mi javy ze to ide lepsie... preto si myslim ze to moze byt aj ten vstrekovac, len neviem ako ho v pripade potreby vymenit. Dnes by som to chcel stihnut doobeda pokupit... Dik.
  5. Pozdravujem Vas, chcel by som sa spytat, ci mi neviete poradit ako vymenim vstrekovac na tomto aute teda kde je umiestneny a ci sa da jednoducho vymenit. Autom mi zacalo nejak pri 1500 otacok potriacat, a ked sa rozbieham, tak ma slaby vykon. Dufam ze to bude zapalovacia cievka, pretoze na jednom valci ked ju vyberiem a znova zalozim, tak sa moc chod motora nezmeni... Avsak ked auto prepnem na LPG, tak akoby to auto slo lepsie. Tak mam podorzrenie aj na vadny vstrekovac. Dakujem.
  6. To ano, ale zas niekde pisali ze nejake vodiace listy sa tam menia bo ze povodne su nejake kracie a zvykla na nich preskocit retaz. Len ja mam 2003-ku, tak mozno to uz na nej je poriesene...
  7. No ja mam nabehane cca 197000 na 1,2HTP 2003 (LPG) a zatial pohoda. Uvazujem ci nejdem vymenit retaz, len sa nikde nejdem docitat, ci to treba alebo nie....
  8. Ja mam 197000 a este nebol meneny...
  9. Chcel by som sa spytat, ci je mozne niekde cez VAG za jazdy vycitat aktualnu spotrebu prip. priemer atd..? Mam Fabiu I 2003 HTP Dakujem.
  10. Ano preklep... prikryjem tam je, teda uz je napisane.. Kluciky su OK lebo sa to rovnako chova na oboch. Vypnut som to chcel koli tomu aby som sa vyhol dalsim výdavkom pri kupovani novej spinacky...
  11. Nikde som takyto problem nenasiel, tak pisem sem. Na fabke r. 2004 mam skoro od nova problem s nastartovanim vozidla pri velkych horucavach. Prejavuje sa to tak, ze ked je vozidlo dlho na slnku a auto chcem nastartovat tak pri pootoceni kluciku nezhasne kontrolka imobilizeru. Pravdepodobne je imobilizer vadny resp. chybny pri vyssich teplotach. Ked pristrojovku prikryjem, alebo auto odtiahnem do tiena, tak po vychladnuti nacitanie klucika funguje korektne. Nemal niekto tento problem..? Popr. je mozne odpojit uplne ten imobilizer (cez VAG), aby nekontroloval klucik? Dakujem za radu.
  12. Dnes mi menili na Fabke 1.2 HTP s ABS zadne loziska a aj brzdove oblozenia (bubny trosku zosustruzili). Problem je v tom, ze mi ide nizsie brzdovy pedal ako pred vymenou. Da sa to nejak doladit alebo je to tym ze je trosku stocene z bubnov? Na druhej strane je ale zase oblozenie nove, takze by to nemalo byt az take citelne. Dalej pri prucom brzdeni mi nieco klepe, taky kovový zvuk. Cim ide auto rychlejsie, tym je frekvencia vyssia. Roby to ale iba ked prucie zabrzdim, a dost to pocut. Neviete cim to moze byt? Pravdepodobne to ide asi iba z jedneho zadneho kolesa. Zacalo to hned po tejto vymene. Dovtedy vsetko v pohode. Neviete prosim poradit? Dakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...