Přejít na obsah

_GK_

Uživatel
  • Počet příspěvků

    98
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

733 zobrazení profilu

Oznámení _GK_

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Rychlosti jdou řadit pořád exkluzivně dobře nikdy jsem neřídil jinou Fabii co by řadila tak krásně. Ani když zařadím na rozjezd například čtyřku a začnu pouštět spojku se nic neozývá. Na volnoběh žádné ševelení.
  2. Tak poslední týden byl hrozný neustále se ozýval hrozný kovový zvuk od 1500 do 3500 otáček. Ale včera to z ničeho úplně přestalo a auto se začalo chovat jako bezproblémové. Najel jsem cca 200km a začala jiná vada a to cukání v tahu. Motor jakoby prokluzuje. Moje teorie je že někde chybí nějaký zoubek :-D Zítra to asi zabalím a nechám ve firmě protože šéfová si myslí že auto v prosinci prodá za cca 50 tisíc a nechce do toho dát ani korunu.
  3. Moje SDi se pod 4.7 nedostane a mám 372 tkm takže už bych to měl umět řídit. Jinak ale po cca 270-300 tkm spotřeba klesá a spotřeba oleje v zimě při startu roste
  4. Jezdím s firemní Fabií které bude příští rok 10 let/372 000km a chtěl jsem jí odkoupit protože je ve vynikajícím stavu celou dobu ježděná pouze mnou. Nyní má nové rozvody, tlumiče, ložiska přední nápravy. Auto je absolutně spolehlivé a na moje cesty do práce 15km tam a 15km zpět případně semtam do prahy cca 60km ideální.Samozřejmě na nějaké cestování mám jiné lepší auto, ale to každodenní je Fabie perfektní. Problém nastal cca 2000km zpět kdy se začal ozývat podivný zvuk z motoru v otáčkách 2000-2500 při jakékoliv zařazené rychlosti a při motoru v tahu nebo při brždění motorem se zařazenou rychlostí, pokud se otáčky jen jemně udržují nic se neozývá. Dlouho jsem to sváděl na spojku přecijen první odešla po 190 000km tak by logicky mohlo zlobit něco i nyní (ložisko). Po zmiňovaných 2000km se ale zvuk zhrošil a nyní už je evidentní že někde vzniká jakási vůle a zvětšuje se. Nicméně pod 2000 otáček nebo na cca 2500 se neozývá vůbec nic. Vyrazil jsem tedy za známým servisákem který dělal poslední servisy a ten řekl že to je převodovkou a vyměnit buď hned nebo ještě počkat třeba až do úplného rozsypání že to záleží na financích. Ve firmě už auto logicky opravovat nechtějí a tak to asi padne na mě Máte někdo zkušenosti o jakou závadu by se zhruba mohlo jednat ? Čeho se mám obávat po výměně převodovky přecijen nyní mi jde řazení až extrémně jemně a precizně na Fabii. P.S. Zapoměl jsem motor je SDi a rok je 2002/2003.
  5. 2 cvachabl: Díky za první zkušenost. Dvakrát to víčko stejně nezašroubujete to i kdyby se vymluvili že zůstalo špinavý. To samý palivovej filtr. Fotky těch holejch destiček ještě někde mám na to jsme je tenkrát dostali.
  6. To jednoduchý stačil škrábanec šroubovákem nejjednodušší trik na autorizovaný servis. No a nevyměněné destičky se poznali tak, že to z kopce nebrzdilo a vydávalo zvuky jak vlak :-) :-(
  7. S tím už nikdo nic neudělá. Když auto jezdilo do autorizovaného servisu tak se stalo že označený olejový filtr byl po "výměně" oleje stejný to jsme reklamovali. Stejně tak se odhalilo, že nikdo nevyměnil v převodovce olej víc než 200tkm, fakturované destičky na autě nebyli a pak spousty drobností jako třeba kladka co pískala jen na studeném motoru což ve vyhřáté dílně furt ne a ne se projevit až jsem si jí vyměnil sám. Přestupem k normálnímu servisu se tyhle necnosti vyřešili a auto se začalo logicky servisovat a ne podle seznamu made in Germany. Bohužel přejít na olej už podle mě nebylo vhodné.
  8. Nene auto jezdí už od začátku na 10W40 to tam začali dávat už v autorizovaném servisu a záruka končila když už to mělo přes 200tkm tak už se v tom pokračuje.
  9. Ahoj všem, předem se ospravedlňuji zkoušel jsem hledat ale na zkratky SDI, 1.9, generálka mi to na foru prostě nic nenašlo. Jezdím s firemní Fabií 1.9 SDI najeto 361000km. Jedná se o menší firmu kde každý á svoje auto i pro soukromé účely proto se nejedná o nějaké zdevastované auto je ve stavu kdy vypadá nejen interierově na sotva 100tkm. Ale to jsem odbočil, auto je perfektně servisované po vypršení záruky jezdíme do ověřeného servisu. Výměny oleje nepřetočené pravidelně 14-15 tkm, stejně tak rozvody které se ted budou dělat počtvrté.Loni se měnili všechny tlumiče (poprvé a přitom nebyli zase tak špatné) silentbloky na nápravě. Problém je že za posledních 20-30tkm začal motor žrát olej. Nejdřív to bylo tak 1.5L na 10000km, ale ted už je to tak 4-5 litrů. Motor nekouří nijak výrazně ani při totálním prošlápnutí až na podlahu, navíc je po otevření víčka evidentní že pomalu mizí karbon což je výhoda :-) naopak ale se asi zaserou ventily. Výkonostně je stále stejný do otáček jde krásně a když si člověk odmyslí akceleraci SDI tak rychlostní hranice je stále 150+, často jezdí větší dálky a na některých velkých převýšeních D1, D5 lze poznat že tah je pořád +/- stejný. Startování probíhá na první otočení motoru vyjma silných mrazů. Zajímavé je že vždy olej klesne po nějaké době pod minimální rysku ale nikdy nesežere tak aby byl úplně suchý. Z motoru neukápne nikde ani kapka vana je úplně suchá a plastovém krytu spodku je taky sucho. Jediné co dělá problém je ohřev motoru už od takových 250tkm je evidentní, že motor má daleko nižší třecí odpor a nahřát ho v teplotách pod nulou vyžaduje min 20km jízdy a jakmile člověk jede na sněhu bezpečnou rychlostí 50-60 tak teplota spadne klidně až dolu (termostat, čerpadlo a čidlo jsou zánovní a kapalina je čistounká). Tím pádem podezření padá na ventily a jejich gufera, otázka je co všechno se může objevit ještě po otevření. Mám člověka který se specializuje na opravy motorů a dělá to spíš pro radost a za rozumné ceny (5-7 tisíc za výměnu gufer, zbroušení hlavy, nové těsnění). Nevím ale jak je to s vůlema kroužků a jestli se u těchto motorů dělají generálky jako to bývalo dříve. Dělal někdo z vás takový repas ? V kolika km ? Museli jste měnit kroužky, vstřiky, případně nějaké ventily ?
  10. _GK_

    Demontáž volantu

    Pánové co se dělá když je volant už 5x sundavaný ? Stačí koupit nový šroub ?
  11. Jak se to stalo ? Jde sací koš nebo problém s čerpadlem nějak poznat dopředu ?
  12. _GK_

    Moto vs auto

    Jsou tři skupiny motorkářů: 1) ty co mají rozum a dokáží jezdit jak prasata jen tak aby nikoho neohrozili 2) ty co ohrozí koholiv protože nemají rozum 3) stejní jako skupina 2) ale navíc si to musí natáčet aby se tím pochlubili
  13. _GK_

    kamionisti

    Přečtěte si diskuzi pod tím videem někdo tam vysvětluje, že to je na místě kde je nízký most a kamion se tam nevejde a když ještě někdo před nájezdem sundá značku tak nemají šanci nic dělat.
  14. _GK_

    Vašut v koncích

    Máááááááááááááááááááááááááázec
  15. _GK_

    dobrá pí.a

    Vážený pane, nejste první, kdo se kochá neštěstím druhých. Paní Kačenová je v důchodu a nejspíš se na ní podepsala dlouhodobá práce ve školství, pokuste se připustit, že člověk může mít i psychické problémy. Zajímavé je, že se nedivíte tomu, když takováto interní nahrávka (údajně ke zkvalitnění kontektu se zákazníkem) je beztrestně prezentována ve veřejných médiích, neomalenost některých firem je až neskutečná. Vám se ještě nestalo, že Vás někdo vyprovokoval k nepřiměřené reakci? A to jste duševně v pořádku. S pozdravem Josef Klusáček
×
×
  • Vytvořit nový...