Přejít na obsah

turbokluk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení turbokluk

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Co ta sranda s kontrolou a čištěním vyšla? Kolik máš najeto? dík
  2. Pro potřeby mé bakalářky sháním v ideálním případě vozidlo Passat/Superb s motorem AWX 96kw s nájezdem cca 180tkm. Jedná se o porovnání výkonu mezi papírovým výkonem, tím v cca 170-220tkm(ideal je 190tm) a později v cca 380tkm to už si vyzkouším na svém. Měřit se bude na motorové brzdě ve zkušebně Všb-Ostrava. Patrně by bylo vhodné mít to auto v slušném stavu aby měření přežilo tzn. není zrovna ideál mít 3 krát přetočený rozvoďák. Jinak si myslím se moc není čeho bát. Kdyby byl někdo ochotný či znal někoho kdo by si chtěl nechat změřit auto, budu rád za info. Kupec Edit: upraven nadpis tématu ať to nezní jak inzerát, ale ať je hned vidět o co de.
  3. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=31969&highlight=%9Aestikvalt
  4. Zdravím pročetl jsem par přizpěvku na toto téma a docela mě to nadchlo. Pravě mě čeká zpracováni Bakalařske prace s tematem na konstrukci automobilu, A ponědž jsem majitelem Superba AWX s 5kvaltem ktrery mi moc nevyhovuje rad bych tu praci napsal o přestavbě. Jednalo by se tedy o upravu popřipadě přestavbu převodovky s cílem optimalizovat posledni rychlostni stupen pro dalniční rychlosti, Tzn. Aby na 6ku při rychlosti cca 130-140km/h motor točil idealni otažky při kterych bude mít nižší spotřebu. Jak jsem se už dočetl na passata se vyraběla 5kvalt převodovka v 6kvalt skříni kde by tedy mělo být možne přidat ozubeni. Je to pravda?, pasuje převodovka na superba, dá se sehnat? řešil to už někdo? Budu vděčny za jakékoliv info, klidně i kontakt na někoho kdo s tim ma nějaou zkušenost nebo o tom sveho času třeba jen přemyšlel. Chtěl bych si dopředu udělat trochu přehled co vše bude nutné pořešit. Kde by se dal najit přehled převodových poměru jak je má Vojta v tematu nahoře? Ve vysledku bych se chtěl dostat k upravene převodovce jež namontuju do auta a odzkoušim. Děkuji za jakékoli podněty k tématu. Kupec
  5. To neni klasicke padáni, jako když vyteka kapalina, ale prostě jako by se ti při jemnem tlaku na pedal spustilo abs. Byl jsem to zkusit s vagem projet, bohužel mi to nad 20km/h odpoji jednotku takže nevidím blok hodnot. Do cca 7km/h je velka odchylka mezi předními a zadními koly, zadek ukazuje 6 km/h a předek 1km/h. Od těch 7km/h do cca 20 to sedi, pak se to odpojí. Je to zanedbatelne nebo kamen urazu?. čidla jsou tam tuším venom, obě přední se měnily asi před 4 roky.
  6. Dik za odkazy mám pročteno ale nevypada na mě podobný problem, odvzdušnit to zkusim, ale moc tomu nevěří mměnil jsem kapalinu v letě, od te doby to je asi 10tkm a bez problemu. Zkusim kouknou na vag, jestli tam něco nebude.
  7. Tak jsem pročetl co se tu řeší o brzdách a má zavada nikde. Poslední dobou se mi stáva že když dobržduju, opravdu takřka před zastavenim se mi propadne pedal na podlahu začnu pulzovat jako by se seplo abs, a přestane to brzdit, je to jen okamžik třeba vteřina a pak zas pedal ztuhne a funguje normalně. Kapalina nová asi pul roku. Nevíte kam bych se měl kouknout jako první? Kupec
  8. Tak to je zrada, děkuju ponořím se do el schémat
  9. Dodělával jsem si bixenony, mám origo lampy helly ale problem s ostřikem. Zajíma mě pokud někdo máte origo světla, jak vám funguje ostřík. Já pokud potahnu pačku tak současně začne stříkat na sklo i na světla a moc se mi to nelibi, protože je šilena spotřeba vody. Chtěl bych tedy vědět jestli to origo funguje stejně blbě nebo je tam nějaky zpoždovač či jiny system ktery by třeba sepnul ostřik světel až 2vteřiny po skle, Dík Jo Superb r.2002
×
×
  • Vytvořit nový...