Přejít na obsah

bullterier

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bullterier

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj . Mám motor BLS s DPF filtrem a při řešení problému jsem narazil na tento odkaz . Koupil jsem auto na opravu s tím že prodávající tvrdil následovné: Auto jezdilo normálně ale za jízdy se mu údajně poškodilo turbo a vrtulka vlétla do DPF. Vyměnil turbo za repasované ale DPF je ucpaný a tak on nechce problém řešit a raději ho prodá. Koupil jsem ho tedy s tím že nechám vyčistit DPF a nebo koupím nové . DPF filtr jsem vyndal a vyčistil s tím že byl průchozí / na začátku totál ucpaný - kvůli sazím nebylo vidět ani mřížkování / nandal zpět a při montáži zjistil že bylo měněno od motoru první čidlo na DPF . Motor jsem normálně nastartoval - více kouřil / bílá mlhovina / a jel to projet. Po ujetých cca 2 km motor ztratil výkon a auto začalo snižovat výkon motoru a rychlost / DSG převodovka / a začalo opravdu hodně kouřit od výfuku až nakonec chcíplo. Nešel nastartovat motor a tak jsem se pokusil o nouzovku - odpojil jsem tlakový spínač / snímač respektive hadičky a krokem dojel domů. Vymontoval jsem senzor G450 a lambda sondu a zjistil jsem že lambda je úplně obalená černými sazemi. diagnostika ukázala 4 závady motoru : První závada 000306- řada válců 1 sonda 1 P0132-000 - signál příliš vysoký - sporadická , Druhá závada 008787- řada válců 1 -sonda 1 negativní řízení P2253-000 zkrat na plus - sporadická , Třetí závada 008774 - řada válců 1-sonda 1 P2246-000 - referenční napětí zkrat na plus, Čtvrtá závada 001027 - ventil zpětného vedení výfuk plynu /N18/ chybná funkce P0403-000 . Smazal jsem závady a koupil jsem novou Lambda sondu a spínač G450 . Nastartoval jsem ale motor se začal během pár vteřin na volnoběh opět dusit a chcípnul . pokusil jsem se o nastartování ještě párkrát ale bez většího efektu. Začalo se kouřit z motoru v místě napojení turba na DPF / nevím přesné a tak jsem motor vypnul. Vyndal jsem opět lambda sondu a ta opět černá jak uhel / obalení sazemi. načetl jsem diagnostiku a tentokrát 2 závady . První 004374 - řada válců 1 - sonda 1 obvod vyhřívání P1116 - 000- přerušení a druhá závada 001139- tlakový snímač výfuku 1 /G450/ P0473-000- signál příliš velký . A teď poraďte někdo pokud můžete kde mám vlastně začít ???? Počítám že se DPF opět ucpalo / na 2 km ? / Zatím jsem koupil Senzor G450 , lambda sondu , na DPF vyměněná první sonda - majitelem přede mnou / viditelně nová / . Motor má najeto bez mála cca 300 000 a předchozí majitel byl rádoby Tuningář . Nějak se mně nechce řešit opravu stylem pokus - omyl ale za těch ,, pár " let co auta dělám tohle řeším poprvé a jsem dá se říci trochu ve slepé uličce. předem děkuji za jakoukoliv radu která povede k vyřešení problému a nebude ve stylu - prodej to a kup jiné nebo vyměň motor i s DPF Tak dík moc
  2. Ahoj . Prolezl jsem všechna možná témata a nenašel nic co mne posune o kus dál tak se zeptám tady . Koupil jsem Octavii 2 1,9 TDI / 77 kw rok 2005 typ motoru BJB , maxidot . Auto po bouračce / nic šíleného / na PZ blatník a PP světlo . Pokud jde o mechanické poškození tak jen plech a plast ale elektroinstalace netknutá / jen baterka totálne vyflusaná na sr.... . K vozu jeden originál klíček s čipem a tím se dostávám k jádru věci . Po připojení baterie se rozsvítí na palubce hromada kontrolek / žhavení , brzdy , volant atd. / a na maxidotu je nápis Imo. aktivní . Motor točí ale začne blikat mazání a nastartovat nejde - nepodává palivo . To co mne zajímá nejvíc je proč ihned po připojení baterie i když není klíček ve spínačce svíti maxidot a kontrolky !!!!! To že to mám napíchnout na diagnostiku je první co se nabízí jako rada . To už jsem udělal a je toho na 13 stránek A4 / diagnostika VAG hex kabel / Něco jsem promazal jako staré chyby za dobu existence auta ale stále tam toho hodně zůstává . Kostry na předku - všechny vyčištěné v pořádku . Konektory včetně xboxu kontrola / prostříknuty - zdá se v pořádku . Pojistky všechny v pořádku . Nikde žádné viditelné poškození kabelů - svazku kabelů . Kde začít - pokračovat ???? Předem dík
  3. Ahoj. Tak jsem tady z další závadou . Koupil jsem buchenvald Fabku / kombi elegance - 03 /2003 - el stahování pouze před oken , manuální zrcátka - bez vyhř. / po nějakém bláznivém tuning zásahu a co šlo na autě pos.... to ten původní majitel zvládl. Mimo jiné i el. stahování okna u spolujezdce . Závada spočívá v tom že : stahování okna u řidiče jde OK ale stahování okna u spolujezdce nejde od řidiče ovládat vůbec a od spolujezdce jen po tom co sundám tapec - odpojím konektory a zase připojím . Pak zase funguje ale jen tak max 5 minut ale pouze ovladačem u spolujezdce !!!! Rozdělal jsem dveře řidiče i spolujezdce jelikož jsem chtěl vzít vše od "dvojitého" ovládače u řidiče až k spolujezdci .A teď všechno co jsem zjistil : Výměna dvojitého ovladače za jiný nepomohla - stejné , v kabelovém svazku zjištěn přerušený bílo-fialový kabel - opraven - stejné , sloupek karoserie na pravé straně - vývod do spol. dveří - uhnil přívod + - opraven - stejné . No a teď to co myslím / nejsem si jist na 100% / bude kámen úrazu . Kabelový svazek ve dveřích spolujezdce je podle papírového štítku novější výroby - spousta kabelů ze svazku končí v konektoru ve dveřích bez protipólu , motorek podle roku výroby má mít OEM : 6Q1959802A ale na autě nalezen 6Y1959802 / podle popisu od r.v. 2004 + . Vyměnil jsem ještě ovladač u spolujezdce - pro jistotu ale nic , nic , nic ............. prostě je tam něco v ............. Jak už to bývá odjíždím v pátek na dovolenou a tak to dělám na poslední chvíli - jako vždy . Uznejte že jízda 1400 km bez klima a s jedním funkčním předním oknem není to ideální . Dík moc za každou dobrou radu
  4. To už jsem prubnul a nic zajímavého se nedělo
  5. Ahoj. Tak už prohledávám opakovaně několikáté téma tady na fóru - podle názvu - ale nakonec je to debata o něčem jiném . Mám Octavii 1,6 SR - kód motoru AKL a koupil jsem jí od člověka který nechtěl řešit opravu . Teď jí řeším já a nějak nemohu přijít na to kde je problém. Motor jde nastartovat / i za studena / bez problémů na první otočení . Na volnoběh běží bez problému ale asi tak po cca 3-5 minutách začne poškubávat - až nakonec chcípne úplně . Opět ho nastartuji a běží zase + / - stejnou dobu. Horší je to s reakcí na plyn. pedál - ta je nulová a nebo ještě lépe řečeno se auto začne dusit - nedá se ani rozjet . Teď postup : Napíchnuto na Vag - 0 závad , následně nové svíčky , kabely , nová vzduchová hadice od filtrboxu ke klapce , klapka vyčištěna , filtr paliva , vzduchu a oleje + olej . V nádrži podle Vagu cca 8 litrů benzínu - čerpadlo je slyšet , dotlačuje. A teď dotaz : Od čeho dalšího se mám odpíchnout a začít hledat ???? Klapka - špatná funkce , váha vzduchu , snímač na klice - vačce - hallův snímač , Vážné netuším kde začít a hlavně jak do toho nenacpat hromadu peněz zbytečně . Děkuju moc za každou dobrou radu - mimo rady " prodej to dál " EDIT: Ahoj. Podle mne jdi po svíčkách , 38 000 je docela dost - samozřejmě podle značky a druhu svíček . U některých je doporučen interval pro výměnu 25 000 a u jiných 60 000 . Rozhodně to není taková cenová darda za nové .
  6. Ahoj . Tak tady brouzdám a hledám moudra ale je tady takovejch informací že jsem z toho jelen. Můj příběh . Koupil jsem střelenou Fabku 1,2 / 47 rv. 2004 za pár korun a dal jí dá se říct do cajku. Navrtíno 142 000 ale k mému překvapení motor zatím chodí dobře- spotřeba 6 - 6,5 L / 100 Km . Manželce jsem po nadšení jak motor jede koupil kratase 1,2 / 40 rv. 2001 - prý natočeno 150 000 a čerstvě dělané rozvody ale od totálního senochrupa kterej tam snad převážel ovce na pastvu - ve zkratce : humus , špína a motor běžel na 2 . Sundal jsem hlavu a ejhle jeden ventil totálně upálenej. Koupil jsem všechny nové s tím že to nebudu za čas rozdělávat znova a zase jsem to poskládal. Sláva - motor čapne na otočení a běží pěkně , jede také pěkně ale "malá" závada tu je. Strašně kouří a podle mého je cejtit spálenej olej. Co se tam může dít ???? HELP !!!
  7. Ahoj . Mám podobný problém . Koupil jsem na předek - totálku střelenou Fabii . Kastle už je jak nová ale jediné co potřebuji zjistit je jak je to s airbagama . Oba jsou samozřejmě v kopru a taktéž palubovka. Dal jsem novou včetně airbagu spolujezdce + řidiče , nové pásy a zůstala původní "vystřelená" jednotka airbagu / dole na tunelu pod středovým panelem / + kroužek volantu . Zeptám se asi blbě ale za zeptání nic nedám jak se říká . Potřebuji vědět zda až to připojím nemůže vystřelit airbag znova - než se dostanu do dílny na "vymazání" crash dat jednotky. Napsal jsem to tak nějak kostrbatě ale snad to je alespoň částečně dobře formulované. Musím po vystřelení aibagu vyměnit i kroužek pod volantem ???? Nebo může zůstat původní ???? Nechci znova dělat ani přístrojovku aibag a už vůbec né sklo . Každej píše něco jiného tak třeba se sejde pár stejných reakcí a konečně to dodělám Děkuji za radu .
  8. Tak sláva . Dneska jsem se konečně dostal pod auto a vyndal jsem čidlo . Nijak poškozené se na první pohled nezdálo ale když jsem očistil plošku na konci čidla tak jsem zjistil že tam je malá dirka / opravdu drobná / která tam asi nemá co dělat . Každopádně jsem čidlo ofouknul vzduchem a očistil benzinem a hurá - po namontování motor naběhnul a i po opětovném vypnutí a nastartování je všechno OK . Jen ještě dotaz - má tam bejt dirka a nebo ne ? Vypadá to že je vypálená ale.... Ještě jednou poděkování pro : PEPA 007 za dobrou radu !!!
  9. Dík moc . Odpoledne to prubnu ale jsem tak trosku pesimista . Klíček na přístrojovce zhasne bez problémů a všechno se zdá OK . Koukal jsem i na čidlo na vačkovce ale nic / žádné poškození / Možná že se zeptám blbě ale zeptám se - je tam i čidlo / snímač pol. / na klikovce jako u jinejch aut ? Tempomat jsem zapojil jak podle návodu pro instalaci přiloženého k tempomatu tak podle návodu i s obrázkama na fóru Škoda . Oba popisují shodnou montáž - připojení. Je možné že to ve finále nemá s tou dodatečnou montáží spojitost ale stalo se to po .... tak to beru jako 50 na 50 . Doufám že to bude jen nějaká prkotina - ale přijít na to .S tíl LOGINEM . Když jsem zadával pro aktivaci nový " LOGIN " tak tam přece musel bejt před aktivací jinej LOGIN - nebo ne ???? Nejsem autoelektrikář tak se rači zeptám . Zatím dík moc a když někoho ještě něco napadne tak to písněte - PROSÍM !!!!
  10. Ahoj. Jsem tu nováčkem a když nebudu počítat Škodu 125 kterou jsem vlastnil hodně dávno /pár 10-tek let / tak je to moje první novější auto. Koupil jsem Fabii1 1,2 / 47KW po čelním nárazu a dal jí dohromady - vzhledově jak netknutá. Začal jsem jí "šlechtit" a jelikož je tam el. klapka vzduchu a deska 6Q0 ....... namontoval jsem i ORIGINÁL ŠKODA tempomat i s origo kabelem / zapojeno přesně podle popisu / a chtěl aktivovat přez VAG vložením nového loginu 11463 - opět dodržen přesný postup . Před tím jsem podle doporučení smazal všechny zapsané chybové kódy. Pravdou je že jsem to dělal v garáží a se zapnutým zapalováním - bez nastartovaného motoru . Každopádně auto jsem poté už nenastartoval. Benzín tam jde , všechno se chová tak jak normálně ale natočit nejde . Napadlo mne zda není zadán kód se kterým to fachat nebude a chtěl jsem zadat původní login - horší ale je že ho nemohu nikde dohledat. A teď babo raď a nebo ještě líp někdo kdo to má zmáknuté. Poradí někdo co a jak ????? Docela mne to tlačí jelikož auto každej den potřebuju.
×
×
  • Vytvořit nový...