Přejít na obsah

Dinosaurus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Dinosaurus

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ty woe to si děláš pr..del... , to jako není normální. Nechápu proč si takový auto kupuješ..., kup si koloběžku
  2. Hoši, nevím jak vy. ale já jsem po vyčištění EGR a sání taky přemýšlel jestli zaslepit nebo ne. Když jsem se nad tím zamyslel, tak jsem došel k tomu názoru, že zaslepovat je blbost. Tak třeba ty fotky toho zadělanýho EGR , měl jsem to taky asi tak jak je to na těch fotkách. No ale za 190 tis. najetých kilometrů. Řekněte má to cenu zaslepovat? Helmut to tak vymyslel a vymyslel to pravda jen proto, abychom dýchaly čistější vzduch, protože je pravda, že je to opravdu vynález pro zlepšení spalování výfukových splodin. Nevím kdo z Vás kolik najezdí kilometrů na to aby si spočítal kolikrát to bude ještě muset čistit, ale za sebe myslím že už to dělat u svého auta nebudu muset. Zvolil jsem kompromis, nastavil jsem Wagem snížení funkce EGR na minimum. Nevěřte takovým řečem o snížení spotřeby po zaslepení a lepším chodu motoru nebo dokonce o zlepšení výkonu, je to k smíchu . EGR ventil nefunguje pořád tak, že by neustále pouštěl splodiny zpět do spalovacího traktu, funguje přerušovaně v nízkých a převážně voloběžných otáčkách a to jen opravdu krátce. Ani to že EGR vyčistíte, motoru nijak zvlášť nepomůžete, tedy pokud to opravdu není přímo ucpaný sra..kama, ale to jsem ještě neviděl. Když se rozhodnete vyčistit, jedině dobře, člověk se pak cítí líp že pro autí něco udělal, ale nevím nevím, jestli někde v něčem dojde k nějakému zlepšení, to už je otázka sugesce. Každopádně vědomí že mám čistý sání a EGR je super.
×
×
  • Vytvořit nový...