Přejít na obsah

1soda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 491 zobrazení profilu

Oznámení 1soda

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. V superbe je za tie eura az moc komfortu ,makkosti ;) . A MQB su vozy ktore vedia dlhodobo fungovat a s par upravenymi drobnostami az tak ,ze pokoria siroku konkurencia ci uz spotrebami,vybavou,uzitkovostou ....tak aj sportovostou. Aktualne je 2.0 tsi top motor sveta .
  2. neviem aku skusenost myslis,viem ti nadiktovat cisla tlmicov ,ktore funguju ....cely koncern ma hierarchiu aj v samotnych tlmicoch a su to neskutocne rozdiely ....aj uplavana 3ka sup vie byt sportovy vo verzii 280tsi
  3. ten slider je zauijmava vec ,ak to naozaj funguje ......co ste tu ale neriesili vo velkom nikto ,ze tie superby nefunguju s tym DCC. Plavu v comforte ako potapajuci sa titanic a v sporte je to kombinacia jemneho zaplavania a buchnutia na nerovnosti. Riesili ste tu nastavenie podla arteonu,ale to su dve nezlucitelne veci.
  4. problem je,ze za malu usporu hmotnosti,necitelnu,musi dat clovek dost vela eur...alebo kc. Tie ramena su velmi drahe. Rozdiel v hmotnosti pri starsej platforme,bolo 0.8kg na oboch ramenach. To za tie eura radsej motec kolesa zohnat. polyuretan nevydrzi dlho,vie prasknut ale aj vrzgat.
  5. nezmyselna prestavba,origo ramena vw nema,su len aftermatket
  6. Nie,mqb nema AL ramena ,ziadna verzia. Ono je viac fint,co dat ,aby auto fungovalo lepsie a aby mal clovek zazitok aj pri beznom vozidle. Vyhoda je mat hlinikove otoce a 55mm tlmice ,tam sa spoja dve veci,neodpruzena hmotnost liatinoveho otocu je nizsia ,lepsi prejav na jamach a tiez sa daju namontovat silnejsie OEM tlmice. Viem dat cisla ,dokonca mam jeden novy podvozok doma ,do rezervy. Ja som prerabal uz niekolko podvozkov na MQB platforme ,aktualne mam doma fabiu a idem doladovat cely podvozok . Druhe auto mam leon cupru R limited , kde som musel tiez robit prerabku celeho podvozku ,aj ked zatial sa mi nechcelo kvoli par kilam riesit AL napravnicu z passatu ci audi. To,co sef divizie audi quatro na dochodku zapocal pri projekte 799 cupra R ,som musel doladovat,lebo VW nepustil na cupru R lepsie dcc.
  7. Ibiza 1.8tsi >> fabia 2/3 Leon su tie F verzie,ktore sem napisal 15degren,tie uz ale fabrika nerobi,daju sa kupit aftermarket podla cisla,nejaka nahrada ,febi,topran. Maju uzsie otvory,su presnejsie na volant a vrzgot je eliminovany o 90%. Z audi Rs3 plne som odporucal na silnejsi podvozok preto,lebo ak ich da niekto na makku 1.2tsi verziu s komfortnymi tlmicmi,moze to byt hlucnejsie na jamach. Ale mali by pasovat na vsetky MQB verzie. Cislo by malo byt 8S0 407 183B Riesim podvozky koncernu krizom krazom,takze mam zopar vychytanych veci. Napr. aj superb vie jazdit bez plavania na ceste. Koncern dost oj...bava skodu aj seat .
  8. Idealne je kupit silenty ,pevne ,z ibiza cupra 1.8tsi a je pokoj. Prejav na volant lepsi,na jamach jemne tvrdsi ,ale nic vrzgat nebude. Silentbloky su vadne z vyroby a bohuzial,robi to od novoty na vela vozoch. Vlastne cely koncern,otazka je len,kolko vody sa dostane na ramena .na silenty a kedy sa to prejavi. Pri verziach vozov ako je octavia ,leon,passat,superb ci golf,sa dali pouzit lepsie silenty s koncovym pismenom F miesto E,boli decentne silnejsie ale stale mali medzeru. Tie ale nevyraba uz vw ,kedze boli z verzie clubsport S. Uz ich robia len aftermarket znacky. Este je moznost dat silenty z audi RS3 ,ktore su plne ,tie ale odporucam na silnejsie verzie vozov,kde je aj tuhsi podvozok ci DCC vyssej rady ,ako golf R ,ci octavia RS.
  9. Ona moze byt cista,ale v radiatore sa usadza .....cize taketo vserady su tu na nic ak sa tam realne cosi kazi a ty o tom nic nevies.
  10. Ale ved to prislo uz...len 5r zaruka...tak to kazdy riesi v autorizaku. A na SK nema kazdy 160tkm na novych vozoch.
  11. Starym tdi cr nic nebolo ....egr po 140-180tkm ....a vodna pumpa slzela,inak nic . Ze nejake 2008 -10 mali seriu cerpadiel....ale 2014 som este nezazil . Dnes je to skor 30 aut zo 100,ale majitelia netusia ze maju ten problem,kym sa radiator neupcha uplne,ci kym nevre voda. Na sk asi vsetky 135kw verzie s tymto maju problem po 160tkm.
  12. Mna stvalo ze zanovne auto a robi problem ......motor je zlozeny tip top,jazdi super a uz ma aj noveho majitela (ktory vie o vsetkom co sa na aute robilo). Ja som ale zakupil starsi model tdi ,novy uz nechcem. Podotykam- kupoval som jazdenku,nie novy ten 135kw.
  13. Ja sa snazim predchadzat viacerym veciam ....na MQB je toho viac shitneho. Cupra ma slabe predne pruziny,silenty prednych ramien ,ktore vrzgaju,lebo je jedno ci cupra ci 1.2tsi ,silenty to ma rovnake . K tej vode, po vymene vsetkych veci,co by vyslo zhruba 2500e ,ak by som si vela z toho nespravil sam ,mi tam motorar nalial G12 nemrznucu ,overenu predoslymi vozidlami.
  14. Rozhodne je lepsie tomu predist ako pises. Pumpa s tym nic nema ....ta zhori pre vadne navrhnutie ,sprieci sa o blok motora,kde sa vytvara korozia a dokonca repasovane maju vyssiu ucinnost ako povodne fabricke :D . A radiator sa nie len ze zalepi,ale ta nemrznuca zmes sa zmeni na krystaliky ,cosi ako rozne velke zrnka piesku dokopy s cimsi hustym . Je to silne prekvapenie ked sa vyznas v autach a taky maglajz nenajdes ani v 25rocnom aute.
×
×
  • Vytvořit nový...