Přejít na obsah

jirmen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 271 zobrazení profilu

Oznámení jirmen

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. než tady budu pročítat všech 228 stánek, zeptám se rovnou. Nejde mě spustit bootovací menu trojhmatem, již jsem v minulosti několikrát firmware aktualizoval. Musí se tato funkce zpřístupnit diagnostikou, nebo je i jiná cesta, nebo žádná není..., odpovím si sám. Je, ale musí se zvolit správná kombinace tlačítek, ach jo.....jen škoda, že to tu nejde smazat
  2. takže všem těm co jim klima funguje až po nějaké době, nebo po ujetí nějaké vzdálenosti, jsem se rozhodl nějak pomoc tím, že tento problém se pokusím tento týden definitivně vyřešit. Pokud jsem dobře pochopil princip funkce celého systému, kompresor je funkční stále (pokud je teda nastartováno). Ten ventil co je v kompresoru a vedou do něho dva vodiče je, podle mého, regulační ventil průtoku chladiva, který ovládá jednotka klimatizace dle potřeby. Asi je to lépe regulovatelný způsob než pouštět cívku na řemenici a celý systém do plna. Asi to bude mít i vliv na spotřebu paliva a to bude asi ten důvod té změny. Proč vadný ventil a ne kompresor? Přece když bude vadný kompresor, tak už nebude existovat nic co ho přivede k životu, za to cívka jako elektromagnet se může zadrhávat nebo může mít zpoždění po aktivaci jednotkou. Tu cívku jsem měl demontovanou z kompresoru a zapojil ji na zdroj s regulovatelným napětí a cívka jak se zdálo fungovala. Je ale otázka jak funguje v namontovaném stavu kdy na její komponenty mají vliv tlak a teplota chladiva např.. Mám totiž tento problém i já a zítra to budu řešit na jiném autě, tak snad se mě to podaří odhalit... - Dnes jsem provedl diagnostiku, viz obrázky Na jednom z obrázků je patrné, že jednotka aktivovala reg. ventil kompresoru a je tam také odběr v ampérech, ale tlak se na obou obrázcích nezmění, stále 5,8 bar. Pak jsem jen tak do kompresoru lehce klepl a klimatizace začala směle fungovat. To znamená, že to musí být jen na tom kompresoru. Zítra objednám ten ventil a uvidí se. Dále jsem si všiml, že ta hodnota v ampérech se mění v závislosti na nastavení požadované teploty, otáčkách motoru apod.. To mě utvrdilo v tom, že to není jen ventil zap.-vyp., ale plně regulační ventil který se plynule otvírá a zavírá (asi). To potom asi nebude příliš rozumné tam naplno pustit napětí a čekat co se stane - ve škodovce mě řekli, že to nejde objednat jako díl, pouze celý kompresor a to kus za kus cena 10000,- cca., nebo nový cena kolem 18000,-. seženu to někde na netu..
  3. já měl ten stejný problém, žárovky nové, jednotka druhá, furt to samé. Pak jsem odpojil svorkovnici co jde do panelu se žárovkami na zadní lampě a byl tam opálený konektor na hnědém konektoru (kostra) a se silnou korozí na pinu panelu. po vyčištění pinu a výměně konektoru to frčí jak má. Bude to asi nějaký problém, protože se mě na to ptal i někdo jiný, shodou okolností stejná strana, se stejným problémem.
  4. odpovím si sám, po výměně jednotky cent.ele., je zatím po problému, uvidíme.... .....tak problém se znovu opakoval s tím, že pro změnu přestaly svítit žárovky s dvouvláknem (opět parkovací). Žárovky byly v pořádku, tak jsem jen náhodou celý panel se žárovkami demontoval a všiml jsem si vypáleného konektoru na kostře (silný hnědý drát). Až po výměně toho konektoru to dalo pokoj, snad.
  5. mám možná lepší špek, rozsvítila se mě kontrolka na světla a nápis levé obrys světlo vadné. Vypnul jsem světla, znovu je zapnul s tím, že se to snad chytí a chytlo a chvilku svítilo a kontrolka zhasla. Jenže se to znovu za nějakou dobu rožlo. Tak jsem šel tu žárovku vyměnit. Podíval jsem se co nesvítí a byly to ty dvě krajové celosklo 3W. Dobrá, vyměnil jsem je za nové, kontrolka zhasla a já s vidinou vítězství jsem pokračoval v jízdě. No ale ona se ta kontrolka rozsvítila znovu a od té doby to jen zlobí. Někdy to den jede a někdy zas celý den ne. Průběh: zapnu parkovačky, jdu se podívat chvilku to svítí normálně a asi po10s to zhasne. A já se ptám, jestli jste si tímto někdo neprošli a nemáte nějaké řešení. Podle mě to bude jednotka cent ele, ale ještě než ji začnu měnit tak jsem to chtěl tady probrat, dík za radu. je to OII 2006
  6. kluci nene, ani jedno, podle mě to bude problém v tom, že se vám dostává motorový olej do chl. kapaliny. Pak se to nabalí na ty hroty v nádobce, zvětší se odpor (nebo vodivost vodou chcete-li) a kontrolka se rožne. Řešení je v tom, že si pořídíte nový výměník ojeje a vyčistíte si chl. soustavu. Tento problém je docela častý.
  7. ten kolík není anténa, ale foto snímač slunečního svitu a je přítomen u vozidel s climatronic systémem, teda pokud se nepletu. Ta anténa podle mne, jsou dráty které jsou zapojeny jen tak do nějaké smyčky, něco jako u rádia kousek drátu zjednodušeně. V souboru uvidíš schemy.pdf
  8. přečetl jsem toho tady mraky, ale nic kloudného pro řešení mého problému jsem nenašel. Prosím touto formou ty kteří níže popsaný problém řešili, a vyřešili, aby mně pomohly, těm předem děkuji a ty co sem chtějí psát kde koupí to nebo to, aby toto téma opustili, předem děkuji. Jedná se mě hlavně o to, aby tu nevznikla Bible textu který nikam nevede, ale informace směřující zdárně k cíli. Mám Oct. Tour r.v. 2004, je pouze s jednoduchým klíčem a centrálem. Jednotka je tam 1C0962258AA a jde načíst vagem jako jednotka cetrál. zamykání a jednotka komfortu oslovit vagem nejde a jak jsem se tady někde dočetl, tak není namontována. Pokusil jsem se jiného vozu zapůjčit jednotku 1C0959799B, je mi jasné rozdílného zapojení, ale zapojil jsem hnědou svorkovnici abych zjistil co se bude dít jen ohledně centrálu, jednotka reagovala na ovladač (pouze kufr zbytek nic), vagem jsem ji neoslovoval z důvodu možného poškození při zapnutí klíče. Otázka zní, je v tomto autě nějaká možnost dodělání orig. dálkového ovládání?????
  9. díky Stringo za typ, ale někdo blíž by nebyl, okolí Brna???
  10. ahoj, dnes se mě sekl columbus, rádio je funkční, jen u navi se při načítání zelená čára zastaví, řekněme 100%(zelená čára při prvotním zapnutí) a nic, to samé když zmáčknu media, se napíše - systém se aktivuje a také nic. Pustil jsem se teda do selektivní zjištění závady. Dlouze jsem podržel setup, to jestli něco nedozvím, nenačetl se z největší pravděpodobností hdd. Jenže proč, zničeho nic? Začal jsem s demontáží a následným rozebráním navi, šlo to docela v poho, ale myslel jsem že tam bude sata hdd a on je tam ata, navíc se mě zdá, že konektor pro datový kabel je jiný, no zklamaně jsem se pustil do zpětné montáže dem. dílů a jen tak zkusmo jsem nezapojil mechaniku dvd. Hodím to do auta a ono je vše funkční jak má (kromě dvd) jen se napíše chyba cd/dvd. No a konečně má prosba o pomoc, nevíte někdo kdo by měl tu mechaniku, chtěl bych si ji odzkoušet jestli nemám problém na desce. V paměti závad nic nebylo, to jen pro upřesnění Takže jsem závadu odstranil, pořídil jsem si novou mechaniku, vyměnil ji a vše šlape jak má. pokud by jste se setkali s podobným problémem, tak cestu máte vyšlapanou
  11. jirmen

    ABS,ASR

    Jak jsem napsal výš- díky. jen ještě ke tvojí poznámce, že máš shchémata v pdf formátu, můžeš mě prosím poslat odkaz kde bych to mohl stáhnout, teda pokud to půjde díky
  12. jirmen

    ABS,ASR

    Jo, přesně tak. Patří ti VELKÉ díky
  13. jirmen

    ABS,ASR

    Díky, ale toto scéma mám taky. Dole je napsáno, že je to 42pólová svorkovnice, tyto jednotky, mám dojem, byly montovány do fábií r.v. do 2004, od r.v. 2005 byly montovány jednotky se svorkonicí 38pól. Ptal jsem se i na to ve škodovce, jestli by bylo možné, abych mohl do schématu nahlédnout, nebyl by to problém, jenže to mají na tyto vozy pouze v el. podobě (ELSA) a ten technik neměl k tomu nějak přístup nebo co a tak se ptám tady, ale ještě jednou díky
  14. jirmen

    ABS,ASR

    Nemáte někdo prosím el.schéma zapojení pro řídící jednotku abs, asr s konektorem 38pin. mělo by to být od r.v. 04 a výš. díky
×
×
  • Vytvořit nový...