Zdravím všechny škodováky a ty 2.0 CR 103kw zvlášť. Má někdo zkušenosti s četnosti vypalování DPF filtru? Mě se to stalo letos v srpnu. Podle názoru mechanika se má motor držet ve výkonu a vyšších otáčkách (min. 2tis.), aby se filtr zahřál a řádně "vyhořel" tak dlouho pokud svítí kontrolka. Počátkem srpna jsem toto dodržel. Ujel jsem asi 18 km na 3 rs při 2,5tis. otáčkách a kontrolka zhasla. Od té doby jsem najel asi 5,5 tis. km a kontrolka DPF se zase rozsvítila. Zrovna jsem byl ve městě a tak jsem se snažil dostat ven a zase jsem jezdil při 2,0 tis. otáčkách , ale tentokrát skoro 30 km a kontrolka pořád svítila. Už mne to přestalo bavit a tak jsem zastavil, nechal chvíli bublat motor na volnoběh a pak jsem ho vypnul. Po nastartování ta mrška už nesvítila. A teď nevím, nezkazil jsem něco? A není ta doba nebo ujetá vzdálenost 5,5 tis. km trochu málo na oto, aby se fitr zase vypaloval? Jaké s tím máte zkušenosti. Díky za reakce.
ps: při tom vypalování jsem zjistil, že motor je v "úsporném" režimu. Při sešlápnuti plynu se otačky dostaly jen na 2 tis. a pak jako by tam byl nějaký omezovač.