Přejít na obsah

Johanku69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Johanku69

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny škodováky a ty 2.0 CR 103kw zvlášť. Má někdo zkušenosti s četnosti vypalování DPF filtru? Mě se to stalo letos v srpnu. Podle názoru mechanika se má motor držet ve výkonu a vyšších otáčkách (min. 2tis.), aby se filtr zahřál a řádně "vyhořel" tak dlouho pokud svítí kontrolka. Počátkem srpna jsem toto dodržel. Ujel jsem asi 18 km na 3 rs při 2,5tis. otáčkách a kontrolka zhasla. Od té doby jsem najel asi 5,5 tis. km a kontrolka DPF se zase rozsvítila. Zrovna jsem byl ve městě a tak jsem se snažil dostat ven a zase jsem jezdil při 2,0 tis. otáčkách , ale tentokrát skoro 30 km a kontrolka pořád svítila. Už mne to přestalo bavit a tak jsem zastavil, nechal chvíli bublat motor na volnoběh a pak jsem ho vypnul. Po nastartování ta mrška už nesvítila. A teď nevím, nezkazil jsem něco? A není ta doba nebo ujetá vzdálenost 5,5 tis. km trochu málo na oto, aby se fitr zase vypaloval? Jaké s tím máte zkušenosti. Díky za reakce. ps: při tom vypalování jsem zjistil, že motor je v "úsporném" režimu. Při sešlápnuti plynu se otačky dostaly jen na 2 tis. a pak jako by tam byl nějaký omezovač.
  2. Ahoj, měl bych dotaz ohledně rychlostního a váhového indexu pneumatik. Na jaře musím koupit nové pneu na O2. Rozměr je 225x45 R17 91W. Rozměry jsou jasný, ale kolegu z práce nepustili na technické prohlídce, protože měl na autě index rachlosti vyšší než je v TP. Není to ptákovina? Stejně tak by podle mne mohl být vyšší o jeden stupeň index hmotnosti. A pokud mi někdo odpovíte, napište prosím své zkušenosti z pneumatikami různých výrobců. Vítěz testu Continental ContiSportContact 5 (2700,-), nebo druhé Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 (2750,-) či třetí Dunlop Sport Maxx RT (2750,-), jsou sice dobré , ale trochu drahé. Díky
  3. Tak jsem se konečně rozhoupal a zašel do autoservisu Karireal a zeptal jsem se na tuto problematiku přímo technika. Bylo mi potvrzeno, že výměna rozvodů je opravdu dána výrobcem na 210 000km, ale zároveň 6 let. Takže když do toho půjdu v roce 2015 ( RV 10/2010) tak tím nic neskazím a km budou do 200k. Přejí všem hodně km bez rozpadlého rozvoďáku!!!
  4. Máš pravdu Lancelot, nehledě na to , že s ohledem na dvouhmoťák by se němělo s tímto motorem pod 1500 ot. jezdít a to hlavně když táhne. Z kopečka snad, ale raději ani to ne. Otáčky do 1500 jsou jen na rozjezdy.
  5. No asi zůstanu u Bolera. Tomík mi taky poskytuje konfort bezpečného telenování přes navi.
  6. Dík za odpověď, aspoň mohu dál využívat svého TomToma
  7. Pánové ta výměna rozvoďáku je určena výrobcem jen podle ujetých km. Není někde i skrytá informace o časové normě? (př. jako u motor. oleje? 15 000km nebo rok.). Nasazený brouk od koktaseven maličko hlodá!
  8. Někdy v roce 2010 tady zazněl dotaz, zda lze do Bolera "dostat" GPS navigaci. Odpověď jsem ale nenašel. Zná někdo na tuto otázku odpověď? dík
  9. Pawouku sorry! Jinak díky za odpovědi. Motor je s kodem CFHC. Nakonec jsem na něco narazil. Výrobcem je dána výměna ozubeného řemene u motorů TDI CR kód motoru CEGA,CBDB a CBBB při 180 tis. km, u ostatních TDI CR je to až při 210 tis. km.Tak myslím když ho vyměním při 180 tis. tak to bude stačít. Díky
  10. Zdravím, možná nejsem dost trpělivý, ale nenašel jsem nikde na foru téma výměna rozvodů u motoru 2.0 TDi 103 kW CR ( Š O II po FL - RV 10/2010). A tak se ptám, poradí mi někdo v kolika km se rozvody u tohoto motoru mění? Když jsem auto kupoval ( najeto 145000 km) bylo mi řečeno že ve 180 tis., ale mě se to zdá nějak moc. Kolegové radí výměnu ve 150 tis. Ví někdo jaká je pravda?
  11. Johanku69

    zima a ABS

    for tommann. Mám podobný problém. Octavie 1,9 TDI (2001). Někdy o prázdninách se mi párkrát rozsvítila kontrolka ABS společně s výstražným trojúhelníkem. Po vychladnutí auta vše v pořádku. Po ujetí asi 150 km na jeden zátah opět obě kotrolky svitily, vychladnutí, a zase vše vpořádku. Intervaly se zkracovaly a teď kontrolky svítí "na furt". Vag říká, že se jedná o kontakty u hydraulické pumpy. Nevíte někdo kde ten bazmek je a jak se k němu popřípadě dostat? Díky všem automechanikům za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...