Přejít na obsah

tex

Uživatel
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tex

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mechanik říkal, že se rozpadl kloub na poloose. Je vyměněna i manžeta. Taky nechápu , že se to neprojevovalo a rovnou to odešlo. Co ale nechápu je to, že když se mě to stalo při odjezdu z parkoviště a zůstal jsem viset na silnici, tak po odtlačení cca 5 metrů auto začalo normálně fungovat. Ujel jsem 1 km a zkoušel několik prudkých rozjezdu dopředu i dozadu - a vše O.K. Ovšem po asi 4 km to exlo úplně. Tex
  2. Problém vyřešen - byla to rozpadlá poloosa. Tex
  3. Mirek 835: děkuji za info - spojka ani cokoli jiného se nijak dříve neprojevovalo např.hlučnosti. Všechno fungovalo jako vždycky - proto mě to překvapilo. Dík. Tex
  4. Dobrý večer, prosím, zda by mě někdo mohl poradit na co se mám připravit: normálně jsem zaparkoval na parkovišti a při odjezdu jsem zařadil zpátečku, kousek jsem vycouval a když jsem chtěl zařadit 1, tak sice zařazeno bylo, ale auto se ani nehlo. Po zařazení zpátečky stejná situace. Po odtlačení cca 5 metrů jsem normálně zařadil a odjel. Po asi 5 km se situace opakovala. Zařazeno mám, slyším že se něco u motoru otáčí (podobný zvuk jako, když se nezařadí nadoraz), ale auto se nerozjede. Zkoušel jsem s autem hýbat dopředu a zpět, ale situace je stejná. Zařadit se dá, ale auto stojí. Rychlost je možné při běžícím motoru zařadit i bez spojky. Samo, že auto půjde do servisu, ale pokud někdo tuší o co se jedná, prosím o radu. Dík Tex Fabia 1.2 HTP - nájezd 125 000, spojka(asi) původní.
  5. VAG BoBo pneu jsem nezkoušel prohodit, ale že by to mohly dělat gumy to jsem netušil. Začalo to dělat z ničeho nic. Casy tohle se mě na ložisko nezdá, už jsem nějaké měnil a projevovalo se jinak, ale všechno je možné. Mohla by to být i pakna, která možná nějak špatně chodí a při jízdě bouchá v bubnu. Pokud se to objeví, dám to někam zkouknout. Všem dík
  6. Dobrý večer, od ZL kola se mě zničehož nic začaly ozývat tlumené rány. Rány so ozývají i při jízdě po rovině(tedy ne při přejezdu nerovností) a zajímavé je to, že frekvence ran kolísá spodle rychlostí auta(když se zvyšuje rychlost jsou rány "rychlejší " a naopak. Ty rány jsou něco jako když se na kolo nalepí např.kus asfaltu. Auto neposkakuje nikde nic nevibruje jen ty rány. Po nějaké chvilce je klid, pak zase 500 m rány. Pneu jsou čisté. Děkuju za příp. radu kam se podívat. Dík TEX
  7. Grym: je to přesně takto: poté co přestříkáš auto jinou barvou jsi povinen změnu ohlásit přísl.odboru dopravy. Na odboru dopravy vyplníš "žádost o zápis změn údajů", uvedeš zde novou barvu a spolu se žádostí předložíš TP a ORV(OTP), dále občanský průkaz a pokud nejsi vlastník vozidla tak ještě plnou moc. Za tuto změnu, kterou ti samozřejmě vyznačí do TP a vystaví nové ORV zaplatíš dle položky 26 zákona o poplatcích částku 50 kč a finito.Žádnou evidenční kontrolu nepotřebuješ! TEX
  8. co se týká čísla motoru je to takto: motor na svém bloku může mít nebo má vyražen typ (AWY,BBE....) a také číslo např.123456 V souč.době se číslo motoru neeviduje a v nejnovějších typech TP a ORV není položka čísla motoru uvedena. Pokud někdo má v TP a ORV/OTP číslo motoru uvedeno může požádat o výmaz čísla motoru (pozor ne TYPU). Důvodem může být např.to, že někdo chce vyměnit motor, má stejný TYP ale na bloku je kromě TYPU vyraženo i číslo(12345..). pokud by ten motor vyměnil a v TP a ORV/OTP měl číslo nadále uvedeno, došlo by k nesouladu(v TP jiné číslo než na motoru). Proto se staví na úřadě, poždá o výmaz čísla a za 50 .- se to provede. Žádný souhlas výrobce nepotřebuje. Pokud je číslo pouze v TP a ne v ORV/OTP tak se ani nemění ORV/OTP, pouze se číslo vymaže z evidence (z registru) a do TP se tato změna vyznačí. Důvod výmazu ale na úřadě vysvětlovat nemusíš - prostě to chceš a hotovo. Většinou se tohle děje u staších aut, protože ty novější už mají nový typ TP a ORV a v těch se číslo motoru neuvádí.Ale opakuju jedná se o číslo motoru ne TYP. Záměna TYPU motoru je přestavbou a to je jiná páčka. Tex
  9. tigerz: tak kód motoru se samozřejmě kontroluje - ať uděláš pravidelnou TP nebo jen evidenční kontrolu. V protokolu se uvádí typ motoru. Pokud tam technik má typ motoru napsat, tak se musí podívat na blok jestli typové označení (kód) souhlasí s TP - pokud nesouhlasí, tak musí být evidenční kontrola nevyhovující a v příp. pravidelné TK se jedná o závadu (teď nevím jestli B nebo c). Tex
  10. junior: záměna typu motoru - rovná se přestavba vozidla, toliko zákon cč.56/2001Sb. K přestavbě musíš mít stanovisko výrobce vozidla - bohužel Škoda říká, že NE! Jediná cesta jak dát do Škodovky jiný typ motoru (tedy v situaci, kdy to nepovolí výrobce) je pouze teoretická, a to tak, že by jsi s takto přestavěným vozidlem musel na kontrolu do pověřené zkušebny(nestačí STK), kdy by se musela udělat minimálně kontrola plnění podmínek co se týče emisí, elektrokompatibility, brždění a hluku. Ale do toho nikdo nepůjde. Sežeň motor, co máš v TP a pokud Ti z nějakého důvodu nevyhovuje - tak jedině jiné auto. TEX
  11. tak se omlouvám, ale napotřetí doplňuju: 1.2 HTP - motor AWY
  12. OMG, já jsem tam nedal fotku. Oprava.
  13. Ahoj, kluci prosímvás je tohle čidlo teploty chl.kapaliny G62 (červená šipka) ? Pokud jo, jak se sundává ten konektor - ať s tím zbytečně neškubu. Ještě, co je to za čidlo ozn. zelenou šipkou? Dík TEX
×
×
  • Vytvořit nový...