Mne to divny nepripada, lozisko je zatizene kdyz "stojis" na spojce a znam dost lidi, co tohle delaji na kazde krizovatce. Mlatil bych je delat to s mym autem ...
Jojo moje řeč ,ale to se mě netýká já mám ve svým najeto 210000km a spojka je pořád ok.(origo)
Díky, dilnu vybavenou trochu mám v tom bych neviděl háček a co nemám tak bych si udělal. Ještě se tě zeptám je u toho potřeba dávat bacha na něco ?Asi bude lepší vyměnit aji spojku ,když to bude rozhozený co ty na to?
Zdar chlapi , stalo se už někomu ,že se mu vysypalo ložisko spojky v 93000km u Octavky 1.8 T ? Připadá mě to nějaký divný u auta z roku 99 a při těch kilometrech . A jinak dá se vyměnit to ložisko doma nebo jít s tím radši do servisu ?Dík za každou odpověď
Před Octavkou jsem měl Seata Toloedo 2L a to stejný kolísání otáček mě dělalo taky .Ve značkovým servisu Seat taky nemohli nic najít ani při napíchnutí na VAG, až jsem to dal kamošovi co délal mistra automechanikům na učňovce tak po rozdělání skoro celího auta přišli na studeňák na snímači otáček na rozdělovači . Tak doufám ,že ti to trochu pomůže.
Zdarec chci se zeptat jestli je nutné dodržet utahovací moment 50 Nm na nábojové matici předního kola. Ajestli je možné ji nějak přetahnout mám vyměněný ložiska tak bych je nerad hned z.....l . Dík .