Přejít na obsah

miror

Ignoranti pravidel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení miror

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. miror

    Studený start

    Ale som si všimol,že máš nafťák. Toto som mal pri benzíne.
  2. miror

    Studený start

    Nedostatočný tlak palivového čerpadla. Palivové čerpadlo je v benzínovej nádrži. Myslím , že sa dá vymeniť len vadná časť. Ak nie, musíš vymeniť celý ten systém, čo je ponorený v nádrži, čiže aj s plavákom.
  3. Ja mám taktiež problém s osvetlením interéru. Aj keď mám prepinač na streche v správnej polohe, po otvorení akýchkoľvek dverí sa mi svetlo nerozsvieti. Kontroloval som poistky, sú dobré. Chcel som pozrieť spínače vo dverách, ale sa mi to zdalo byť komplikované. Poraďte, ako čo najjednoduchšie vymeniť spínače a ako na to prísť, ktorý by to mohol byť spínač? Ďakujem.
  4. miror

    Studený start

    Mal som tiež problém so studeným štartom. Mám Fabiu 1,4, 50 KW, r.v.2001. Chyba sa nevyskytla hneď, ale v priebehu asi jeden a pol roka som zisťoval, že štartovanie nie je čisté. Až sa to dostalo postupne do štádia, že som nenaštarrtoval na prvý krát, ale až na druhý, prípadne tretí a motor pritom išiel akoby na dva, či tri valce. Robil som čo mohol. Obvolal som snáď všetky servisy v republike a všade mi povedali niečo iné. Pripisoval som to studenému motoru. Hľadal som chybu v káblovačke, vymenil som čidlo teploty, vyčistil trysky, vymenil palivový filter, lambda sondu2 (na počítači vykazovala závadu) a stále nič. Keďže nie som odborník na motory, snažil som sa na to prísť sedliackym rozumom. Spomenul som si, že toto isté mi robilo na Škode 120, keď dlhšie stála. Vtedy stačilo natlakovať ručným čsrpadlom a auto naštartovalo v pohode, pretože čerpadlo neudržalo potrebný tlak. Ale na Fabii nie je ručné čerpadlo a ja som nemal potrebné prístroje na meranie tlaku, tak som to nechal na odborníka. Ten bol tiež s autom aj v servise skontrolovať, či nie je chybná riadiaca jednotka a tam mu povedali, že načo chodí do servisu s dobrým autom! Nakoniec zmeral tlak čerpadla a zistil, že pred štartom nemá potrebný tlak a ten sa dá na potrebnú hodnotu až po chvíli chodu motora. Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk.
×
×
  • Vytvořit nový...