Přejít na obsah

kkkkkd1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kkkkkd1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak už je to vyriešene - OII som vymenil za Audi a6 3.0 TDI. Ale pred výmenou som sa ešte s tým predsa hral a kúpil som novú riadiacu jednotku žhavenia (vpodstate je to relé za cca 80€) a nejaké malé zlepšenie v štartovaní nastalo. No potom som náhodou zistil, že keď po zhasnutí kontrolky žhavenia počkám ešte asi 8 sek. tak to chytí perfektne ako v lete. Tak že moje riešenie je výmena RJ žhavenia a po zhasnurí kontrolky počkať pár sek. a je to bez problémov - skúšal som niekoľko týždňov pri -8 až -14. Ale podmienka je dobrá RJ, lebo pri starej som to tiež skúšal (viď prvý príspevok), no tam nebola žiadna zmena. Tak dúfam, že to niekomu pomôže. Ja som už teda prešiel na dúfam lepší motor.
  2. Tak ako hovoríš, batériu som už vymenil za novú. Tie vstreky som premeriaval cez VAG a hodnoty sú OK. Čerpadlo v nádrži je tiež OK, ale to tandemove by asi fakt trebalo premerať? Ale predpokladám, že to asi sám neurobím, takže zájdem za nejakým odborníkom.
  3. Tak zase prišli mrazy a auto opäť štartuje ako traktor - už som fakt bezradný. Už so snáď vyskúšal všetko, ale nič nepomohlo. Po výmene tých hadičiek to naštartovalo pekne dva razy pri -13 a -8 a teraz je to ako po starom. Ak máte ešte nejaký nápad tak prosím dajte vedieť.Dík.
  4. Presno, to máš pravdu. V servise radi hneď vymenia pol auta. Inak to ESP som konečne poriešil - trebalo len násť naozaj veľkú plochu a urobiť veľké zatáčky. Takže ostávajú tie štarty. Ešte som skúšal vymeniť palivovú hadicu, tú čo ide od filtra.Dal som tam priehľadnú, ale žiadna bublinka ani padanie nafty som si nevšimol. No zaujímavé je že o pár dní po oteplení bolo ráno zase -14st. tak som šiel naštartovať a skočilo to ako v lete. No odvtedy sa zas oteplilo, tak teraz neviem či to bola len nahoda, alebo môže byť problém v tej hadičke. Asi vymením aj tu druhú - prepadovú a počkám na mrazy.
  5. Kabeláž som nepozeral - myslel som že to by hlásilo vo Vagu. Či nie? Ale pozriem ešte to. Inak k týmto problémom sa mi ešte pridal ďalší. Neviem dokončiť jízdní test ESP a tak mi stále svieti kontrolka ABS. Už som s autom krúžil asi pol hod. a stálr nezhasla. Tak neviem.
  6. Myslíš riadiacu jednotku žhavenia? Lebo tú som tiež vymenil a nepomohlo.
  7. To ti závidím. Počul som o tom, že to múže poriešiť nový soft. Pýtal som sa na to aj v autorizovanom servise Škoda a vraj majú najakú aktualizáciu - na nepravidelný chod studeného motora (na motor BKD), ale nezaručujú, že to pomôže. Možno sa nakoniec rozhodnem pre ten chip.
  8. Včera som ešte nastavil predvstrek - bol trochu mimo, ale nepomohlo. Ráno -20 st. takže som nenaštartoval. Až niekedy okolo obeda, keď sa oteplilo a dobil som bateriu, keďže rano som jej trochu dal zabrať. Ešte som niekde čítal, že to môže robiť aj nejake relé pracovného kontaktu, ale netuším čo to má za úlohu. Keď niečo zistíš daj vedieť. Dík.
  9. Mám OII 2.0 TDI 16v (BKD) a neviem si rady zo zimným štartom. Ak klesne teplota pod -5 st. tak štartujem tak na 3 valce a po 3 sekundach sa pripoji štvrty a potom ide všetko normalne. Večer auto odstavím a ráno to isté. Ak teplota klesne pod -20 st., motor točí, ale nenaštartuje - cca 3 pokusy a batéria je vybitá. Nabijem batériu a až potom na 2. či 3. pokus to naštartuje. Vymenil som všetky žhaviče, palivový filter, VAG nezobrazuje žiadnu chybu. Pri výmene žhavičov som urobil jeden test: Vybral som všetky žhaviče, ale nechal som ich zapojené a zapol zapaľovanie. Kontrolka žhavenia zhasne po cca 3 sekundách ale žhaviče sa ešte len začínajú zohrievať a žeravé sú asi po 8 sek. aj keď kontrolka úž dávno zhasla. Tak to bolo aj pri starých aj pri nových žhavičoch. Skúšal som teda štartovať tak, že som zapaľovanie nechal zapnuté asi 8-10 sek. aj po zhasnutí kontrolky žhavenia, ale motor sa správa stále rovnako. Viete mi poradiť čo by mohol byť problém? Inak v lete štartuje krásne, ale kontrolka žhavenia vždy svieti rovnako cca 3 sek.
  10. Prosím vás, neviete niekto aké sú optimálne otáčky voľnobehu na O 1.6 55kw? Ja mám asi 890 ot/min a kdesi som čítal, že by to malo byť menej, tak neviem.
  11. kkkkkd1

    Zadná nápravy

    Tak som to všetko prezrel a vyzera všetko OK, tak neviem. Akurat som si všimol, že dorazy na tlmičoch su uplne zničené, ale neviem či to ma vplyv na to búchanie pri prechode cez nerovnosti (aj malé, keď tlmič nejde na doraz - aspoň si myslím). Má niekto skúsenosti s tými gumenými dorazmi?
  12. kkkkkd1

    Zadná nápravy

    Skúsim pozrieť aj to, ale myslím, že to je v náprave - je to taký tupí zvuk pri prechode cez nerovnosti na ceste.
  13. kkkkkd1

    Zadná nápravy

    Pozriem sa na to, ale až cez víkend budem mať čas. Som zvedaví čo tam nájdem. To zavažie aj stabilizátor by malo byť niekde v nútri toho celého ramena. Tak uvidíme...
  14. kkkkkd1

    Zadná nápravy

    OK. Este som niekde čítal že aj na zadnej náprave je stabilizátor - nemôže spôsobovať to búchanie?
  15. kkkkkd1

    Zadná nápravy

    Hm... ako vtip to bolo dobré, ale to mi nepomôže.
×
×
  • Vytvořit nový...