Přejít na obsah

radek_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

819 zobrazení profilu

Oznámení radek_cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Super, díky moc všem. Kouknu na to a uvidím pro co se rozhodnu
  2. Ahoj, snažil jsem se na foru hledat, ale zatím bezúspěšně ... Netušíte, zda se dají dokoupit kryty (dvířka) bočních kapes (po obou stranách) do kufru Superbu combi a posléze jednoduše nainstalovat? Aktuálně tam mám jen takové plastové "ohradníky", které jdou normálně vysunout, ale chtěl bych je vyměnit ... Pokud to jde, netušíte jaké je správné označení, resp. kde hledat? Díky
  3. Zdravim, predne hned moc diky za tip ... Mel jsem absolutne stejne problemy - auto (octavia I RS combi) za studena nechtelo nastartovat napoprve (nekdy se muselo pomoct i seslapnutim plynu), prvnich 100-200m strasne skubani a cukani pri akceleraci a nakonec opet skubani pri cca 2100-2400 otackach znovu pri akceleraci (toto uz i se zahratym motorem). V servise mi: - nejprve vycistili a nastavili skrtici klapku -> nepomohlo - dale vymenili palivovy filtr -> nepomohlo - tak jsem jim po precteni teto a dalsich diskuzi rovnou rekl at mi vymeni palivove cerpadlo -> a HURAAAAAA problemy jsou pryc!!! Nez to cerpadlo vymenili tak zmerili i to stare a davalo cca 1,8-2,0b po nastartovani v klidu, pak neco kolem 2,2-2,4b pro 1000ot a kolem 2,5-3b pri akceleraci. Hledal jsem jsem vsude mozne kolik maji byt spravne hodnoty ale nic jsem nenasel, pouze u noveho cerpadla bylo uvedeno ze ma davat 3b, takze pocitam ze je videt ze to stare uz pomalu umiralo ... Jeste jednou diky za sdileni zkusenosti, bez teto diskuze bych jeste ted startoval a poskakoval .
  4. Čau, chtěl bych taky vyjádřit obrovské díky MartinoviRS. Naprosto skvělá práce, precizní, super přístup. To co mi nikdo na budících mé OI RS kombi nebyl schopný vysvětlit ani opravit on zvládnul odhadnout za pár minut a opravit přesně dle dohody. O následném zprovoznění/přidání tempomatu ani nemluvím. Obrovské díky ještě jednou Radek
  5. Tal maxidot vyměněný a je to paráda. Borec koukal i na tu rychlost, ale moc si nevěděl rady, ale nakonec se to "vyřešilo" tím, že mám přenastavené v počítači pneu na fabii a tachometr ukazuje úplně přesně. Teď to ale zase ukazuje o 1,5l vyší spotřebu, ale to mi až tak nevadí, hlavně že ta rychlost už je v limitu. Je mi jasné, že to není nejšťastnější řešení ale aspoň něco .
  6. Díky, zkusím na to kouknout, resp. asi nechat někoho kouknout. Ještě mě napadlo, že jsem zapomněl připsat, že s tachometrem mám od začátku problém ve velké odchylce (směrem nahoru) vůči reálné rychlosti (měřeno na GPS). Ta odchylka je větší než bych čekal, při reálné rychlosti 130km/h mi tachometr ukazuje něco přes 170km/h. Myslíš, že by to mohlo souviset resp. netušíš čím by mohlo být způsobeno toto?
  7. Ahoj, zdá se, že mám nějaký problém s maxidotem a tachometrem. Ve chvíli, kdy nechám auto stát na sluníčku asi na půl den a déle, tak se mi po nastartován nerozsvítí cca celá horní polovina maxidotu (vysledoval jsem, že počet nefungujících řádků na maxidotu je víceméně přímo úměrný délce stání na slunci (teple), tzn. čím déle tam stojím, tím více řádků mi chybí). Navíc, když pak jedu a zrychluju na rychlost přes cca 80km/h, tak mezi 70km/h a 80km/h mi ručička tachometru normálně najednou poskočí, prostě se plynule nepohybuje, ale najednou skočí. Toto vše se opravdu děje jen pokud auto stálo venku na slunci a teple, jindy vše OK. Celkově pak jezdí auto normálně. Netušíte pls co by to mohlo být? Jedná se o Octavii kombi RS I. Díky Radek
  8. Tak to byl startér. Už je vyměněný a vše OK
  9. Díky za reakci. Jsem v tomhle úplný amatér a laik, mohl by jsi mi pls ještě trochu poradit (nasměrovat mě), kde ten kabel najdu (vlastně i startér )? Díky
  10. Ahoj, pls o radu. Nemůžu nastartovat octavii RS I . Při otočení klíčku do první polohy je vš OK (veškeré kontrolky se rozsvítí a ty co mají zhasnou). Po otočení do druhé polohy se absolutně nic neděje - startér vůbec netočí, prostě absolutní ticho. Stalo se mi to úplně z čista jasna v pátek když jsem po asi 130km zastavil na D1 na benzince a už jsem nenastaroval . Na asistenčce tvrdili, že to bude vadný startér nebo třeba nějaký kabel ... Zkoušel jsem hledat i tady v už starších diskuzích ale přímo tenhle problém jsem nenašel (je fakt ale že jsem neprolezl všechno). Předem díky za jakoukoliv radu, postřeh ...
  11. Super, díky moc, to by měla být přesně ona. Jinak mám ji teď taky zalepenou klasickou izolačkou, tak počítám že by to taky mohlo něco vydržet (chvilku). Díkec moc za radu
  12. V tom je prá vě ten problém, že se pro ni dnes už nedostanu (do auta) a kdyby tak nevím jestli bych si ji troufnul vůbec vyndat, protože jenom se k ni dostat to je jako hlavolam . Zkusím jim ji popsat a nějak se s nimi domluvit. Díky
  13. Dneska se ji půjdu zkusit koupit, nemáš pls radu jak jim ji v servise (kde ji budu kupovat) popsat? Neznám ten její kód a vím, že jich tam těch hadiček je víc. Je to ta co jde do sání a má na konci "kolínko" do pravého úhlu. Mohlo by to stačit? Díky moc
  14. Tak jsme to dneska kontrolovali a ta hadice je OK. Našli jsme jinou podtlakovou hadici, která byla prasklá, jedna z těch co jde do sání. Může to být tím? Zatím auto brzdí normálně tak nevím
  15. Díky za radu, zkouknu a dám vědět. Radek
×
×
  • Vytvořit nový...