Přejít na obsah

DKx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    345
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://DKx.MX-3.cz
  • ICQ
    328925997

Návštěvy profilu

1 891 zobrazení profilu

Oznámení DKx

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, předem se omlouvám za teoretické OT. Potřeboval bych poradit (poradit, ne zdupat) od někoho zkušeného ohledně lakování autodílů akrylovými laky ve spreji, konkrétně používám Dupli-Color Car's. Lakuji jednotlivé demontované díly: - všechny sloupky - nějaký plech - ozdobnou lištu nad dveřmi - asi hliník Bohužel lakuji v neadekvátních podmínkách, byl jsem vykázán ze společných prostor kvůli zápachu, již to ale musím dodělat, takže v garáži, kde je docela prašno a při současných teplotách zima, maximálně tam zapnu elektrické topení, ale to mě přijde draho a zvedne teplotu jen lehce. Díly jsem vybrousil až na kov, do P800, základová barva, plnič, zbrosit P800, vrchní lak, dvě vrstvy. Lišty výborné, sloupky trochu horší, musím si dopomáhat fénem pro rychlejší zaschnutí kvůli prachu a tím povrch není tak "slitý", lehce pomerančový. Po dni, kdy by měl být základní lak už vytvrzelý i v nižších teplotách jsem nanesl ochranný bezbarvý lak, a to byla chyba. Ano, lak se nanáší po krátké době, asi aby se neloupal. Výsledek je ale hrozný, lak mi naleptal tu základní barvu, je to flekaté, krapaté. Měl bych dvě otázky: a] Jak to opravit? Mám dvě verze - zbrousit ten bezbarvý do lesku (i s použitím pasty), pak lakovat bezbarvým znovu (ale to se může opakovat), nebo druhá - zabrousit P800, a znovu čený vrchní lak a po té půlhodině bezbarvý (ale jakékoliv smítko akorát tak zalakuji). b] Zakryje bezbarvý lak lehce pomerančový povrch způsobený tím dopomáhání rychlejšímu zaschnutí, nebo je vhodnější to přeleštit pastou a pak lakovat bezbarvým? Chytne to pak? Díky moc za pomoc.
  2. Řešil jsem si odskok na dálku, použil jsem magnet viz. BadyS. Přímo do mechaniky zámku (ten oranž) jsem natáhl dvě smyčky s lankem - jedna pro odskok na pružině, druhá k magnetu k uvolnění. Fungovalo, víko odskočilo ze zámku, ale bylo to třeba vyladit protože je třeba větší síla k otevření. Za chvíli jsem nad tím zanevřel, protože: 1) jsem musel mlátit s víkem kufru abych překonal pružinu, což si zkuste uvnitř sedět (combi) 2) ten magnet tříská jak prase, vnitřní těleso není nijak odtlumené a ani protisíla ho při přejezdech nerovností neudrží 3) co z toho, když to stejně musím otevřít ručně (u tebe však důvod jasný)
  3. DKx

    el. sedačka

    Pro základní posuny to stačí napojit na +12V a svorku 30. Pro zachování paměti pozice sedaček je to třeba propojit s komfortkou stejné generace jak je sedačka (tj. 2,5 čl 3). Pro zachování paměti pozice sedaček společně s pamětí pozice zrcátek je třeba mít zrcátka s pamětí a propojit je ze sedačkou. Více viz DP.
  4. Koukám a asi nemám, někdy možná udělám
  5. Preferuji dřevo. Ještě tam nejsou L&K tapecy
  6. Tento mám, zabudoval jsem si ho a jsem s ním zcela spokojen.
  7. DKx

    Koberečky textilní

    Nemůžu souhlasit, u mě špatná zkušenost. Koupil jsem si od nich béžové Duramat-přesné s nášlapnou plochou ze stejného materiálu a po půl roce používání je ta nášivka vytrhaná, a to se necítím být nějaká koza co po zemi hrabe. Samotný materiál sice OK, ale i ty plastové úchytky moc nevydrží. Poté jsem si za stejnou cenu zde na fóru koupil origo L&K a nesrovnatelně lepší.
  8. DKx

    UKRADENY AIRBAG

    Mají, ale tam drobné pootočení není problémem. U aut s ESP to by znamenalo pravděpodobně novou kalibraci .. tak jako u joysticku ve Windows, prostě podle pootočení kroužku řídící jednotka ESP pozná "kam asi chceš jet" podle pootočení volantu a dle toho reaguje. Tedy mohlo by to i skončit špatně. Při větším pootočení je problém i u kroužků bez ESP, protože v kroužku je důmyslný mechanismus navíjení plochého kablíku o určité délce a tak by mohlo dojít k přetržení. Jinak co se týče zámků - také jsem zaslepil všechny zámky, u zadních dveří jsem vymontoval vložku zámku a zaslepil ji černým silikonem. Též tedy v případě vybité baterie se nemám jak dostat do auta, ale chci to řešit nějakým tajným vývodem kontaktů elektromotoru či případavného elektromagnetu, kde když připojím externích 12V (např. z jiného auta), tak se mi to otevře.
  9. Někde jsem viděl takový hezký obrázek Jeepa co měl home-made předělané pravostranné řízení na normální přes svařené trubky a řemeny ..
  10. Já tam mám podlahovej Mirelon z OBI, ta stříbrná páska. Úplně v poho. Ale zatím mám jen origo hudbu.
  11. DKx

    el. sedačka

    Přidržením čísla pozice na pár sekund. Pak pípnou budíky. U mě jenom když mám nastartováno (zapojoval jsem si to ale sám). Pokud to nepomůže, máš asi neorigo a buď někde špatně zapojený, anebo ti nesedí verze jednotky vůči konfortce.
  12. DKx

    kastlík

    někde jsem to tu už četl, hledej
  13. DKx

    start na dálku

    A co zámek volantu Navíc nebudu to startovat přeci někdy v jednu v noci, ale ráno, půl hoďky než půjdu do práce
  14. Už se to tu tisíckrát řešilo v různých tématech, jeden z hintů je výměna prachovýho filtru za nový uhlíkový, atd. atp. viz funkce HLEDAT
×
×
  • Vytvořit nový...